Tee-se-itse verkkokauppa / kadonneet viestiketjut.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taisto
  • Aloitettu Aloitettu
Olen muutaman kerran kokeillut etsiä muistamiani asiallisia viestiketjuja mutta en ole enää niitä löytänyt muutamankaan kuukauden jälkeen lukemisesta. Ketjuissa ei ole aina roskakori tasoista keskustelua joten ei ne varmaan roskikseenkaan katoa. Katoavatko ne jonnekin bittiavaruuteen?

Tällä kertaa etsin sitä hyvää keskustelua kuinka tehdä kotisivuille verkkokauppa. Ketjussa oli hyvää ohjeistusta sekä linkkejä halpis-/ ilmaissoftien sivuille. Jos joku nyt näyttäisi minulle miten tuota hakua käytetään tehokkaasti, omilla hakusanoilla tuli ainakin vesiperä.

Pistetään tähän jatkoks..
En tiedä et missä on vika, mutta en löydä sitä triidiä missä joku kertoi saaneensa (muistaakseni) äidiltänsä joululahjaksi alitajuntaa ja sen hallitsemista käsittelevän kirjan. Tais kirjoittaja vielä olla spollena vartiossa jolloin luki tuon kirjan..Ja otsikko ei tainnu olla kovin sisältöä kuvaava..Nyt olis tarvetta tolle kirjan nimelle et sais käydä lainaan sen, eli jos joku muistaa saman triidin niin linkki kiitos :)

Koitin sanoja äiti, äiti osti, joululahja**, hallita, hallitseminen, alitajunta, alitajun** jne.

Mike sanoi:
Etin tuossa juuri itse ketjua mihin olin vastannut musiikkipuolella. En löytänyt hakusanoilla, mutta nimimerkillä löysin sen.
Fraasille "käytä söörssiä" tuli nyt laimeampi merkitys.

Ardi sanoi:
Pistetään tähän jatkoks..
En tiedä et missä on vika, mutta en löydä sitä triidiä missä joku kertoi saaneensa (muistaakseni) äidiltänsä joululahjaksi alitajuntaa ja sen hallitsemista käsittelevän kirjan. Tais kirjoittaja vielä olla spollena vartiossa jolloin luki tuon kirjan..Ja otsikko ei tainnu olla kovin sisältöä kuvaava..Nyt olis tarvetta tolle kirjan nimelle et sais käydä lainaan sen, eli jos joku muistaa saman triidin niin linkki kiitos :)

Oliskohan ollu Alitajuntasi Voima..tai jotain sinnepäin

Jep pistetään tähän lisäksi että tuo search tosiaan bugaan..
Esim kun kirjaudun tänne sisään ja laitan New Posts niin näyttöön saattaa tulla teksti vapaasti suomennettuna: järjestelmä antaa tehdä haun joka 20. sekuntti. Samoin myös jos tavallista hakua tekee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom