Tee se itse TEHONLISÄÄJÄ!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hoggish
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä on tullut taas selailtua vähän eri yritysten lisäravinteita ja huomattua, että jokaisen paketin kyljessä luvataan maat ja taivaat. Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysäistä, että mitä teidän laturit pitäisi sisällään?

Olen kuitenkin useita vuosia treenannut, ja tämän hetkisiin lisäravinteisiini kuuluvat:

- Kofeiini
- Omega 3
- Vitamiinit
- Magnesium

Nämä valmiit "tehonlisääjät" joita olen kokeillut, ovat olleet aivan turhanpäiväsiä ostoksia. Mitään ne eivät ole auttaneet.

Laittakaa omia kokemuksia :)

Eikö Supermass Prezone auta yhtään sinulla edes sillointällöin nautittuna? Täälläpäin ainakin jatkuvasti kehutaan joka suunnalta ja itse myös voin sanoa että toimii jopa. Ei nyt mitään pirin vaikutuksia näiltä kaupan tuotteilta voi odottaa toki... :)

Tässä ketjussa ei nyt ihan toteudu alkuperäisen kirjoittajan ajatus.

Jos ymmärsin sittenkin oikein, tarkoituksena oli mitätöidä ravintolisien merkitystä osana salilla kävijän ravitsemusta? Ravintolisä tarkoittaa tavallisesti kaikkea "tavallisen" ruoan lisäksi suun kautta nautittuja ravintolisiä, joita ovat esimerkiksi jauhojen tai pillerien muodossa olevat ravinto- tai hivenainevalmisteet.

Tehonlisääjästä tulee tavallisille salikävijöille mieleen lähinnä ennen saliharjoitusta nautittavat boosterit/vastaavat.

En mä tiedä miten sä olet aloituspostin lukenut että olet tohon päätynyt. Ravintolisiä käyttää ja käyttäisi myös buusteita mutta ne ei ilmeisesti toimi niin koittaa rakentaa oman toimivan combon.

Supermass Prezonea en ole vielä kokeillut, mutta arvosteluja kyllä lukenut...

Ja mitä tähän kohtaan tulee " Ei nyt mitään pirin vaikutuksia näiltä kaupan tuotteilta voi odottaa toki",

Niin itselläni oli käytössä noin vuosi sitten sellainen laturi, kun sen veti noin 30min ennen treeniä (2-3 mitallista), niin tuli aivan järjettömän agressiivinen olo, ja kädet tärisi ja ihoa vähän kutitteli. Vaikka olotila ei ollut treenatessa hirveän "normaali", niin ainakin huomasi jonkunlaisen efektin laturissa. Tuloksiinkin tuli ihan pieniä lisäyksiä, johtuen ehkä siitä "raivosta"

Nyt jos olen tilannut jotain tehonlisääjiä, niin oikeastaan ainoa efekti mitä on ollut, niin alkaa väsyttämään tai muuten vaan tulee todella paha olo. Jokaista boosteria ei viitsisi tilata, koska sekään ei oo ihan ilmaista lystiä, joten totta kai otan vastaan hyviä vinkkejä, jos teillä jostakin tuotteesta hyviä kokemuksia, kuten tämä Tinapatin: Supermass Prezonea.:)

Tee se itse tehonlisääjä ennen treeniä: Kolme 100 mg kofeiinitablettia niin kyllä se piristää. Lepopäivinä vain aamuisin yksi 100 mg kofeiinitabletti, niin tehoaa aina treeniin. Muuten en kahvia tai muuta kofeiinipitoista nauti. Efedriiniä ei ole vuosiin ollut käytössä muuten kuin Duact (pseudoefedriini) muodossa. Omasta mielestä kaiken maailman "laturit" voi jättää kaupan hyllyille. Syö oikein ennen ja jälkeen treenin ja käyttää sopivia lisäravinteita, esim. glutamiinia ja kreatiinia ja heraa ennen ja jälkeen treenin. Lisäksi treenin jälkeen magnesiumia kun lihaksethan sitä tarvitsee.

Back
Ylös Bottom