Tee se itse Ferrari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ironchef
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Stailivirhe sanoi:
Jos sulla on allasi 100% Ferrarin näkönen auto jossa on Ferrarin logo ja mahdollisesti lukee "Ferrari" ja sä ajelet sillä kesäkuumalla kahtakymppiä pitkin Kaivarin katuja, niin pillunsaanti on enemmän ku taattu. Oli konepellin alla sitten Ferrarin 500hp V12 tai 200hp V6 jostain toisesta autosta.
No tossapa kyllä tiivistit hyvin sen, että millaiset ihmiset näitä replikoita itselleen hankkivat :).Paskaa jauhamalla ja kusettamalla itselleen kovaa imagoa rakentavat luuserit. Toivottavasti sinä et kuulu siihen ihmisryhmään :kippis1:

Ihan helvetin hieno kärry! Sitten vaan auto kauppaan ja Ferrarin hintaa pyytämään:D
Vaan eipä tuo NSX:kään mikään ihan halpa auto oo.
Voiskohan joku rakentaa mun Tunturin ympärille Hummerin.

paalu sanoi:
Ei autojen rakentamisessa mitään pahaa olekaan, mutta miksi täytyy kopioida muita? tässä tapauksessa Ferraria.

IMO toi on yhtä siistiä kun et joku ottais Armanin kuvaston käteen ja kattois sieltä niitten kalleimman puvun ja ompelis ittelleen samannäkösen ja pistäs Armanin tägit siihen..niin ja tietysti vielä se feikki rolexi ranteeseen ja ei muuta ku kylille, ja sinehän voiskin ajaa sitten vaikka hondaferrarilla.

Sinullakin on tälläkin hetkellä aivan varmasti jotain vaatteita/tavaroita kaapissasi mihin on kopioitu vaikutteita/muotoja/jne.. valtamerkkien ykkösnimiltä.

Joten aika huono vertaus. Ja jos esim. Bertonea, Ferraria, Pininfrinaa, jne. "Cool" juttuja ei kerran saa imitoida, niin miksei saman tien valmisteta kolhooseissa kaikille täsmälleen saman näköisiä tuotteita, niin kaikki on tyytyväisiä.
:david:

Siksi toisekseen jos Patek Philippen replica näyttää samalta kuin alkuperäinen, miksi en laittaisi/laittaisin sitä ranteeseen? Olisiko syynä 100 000 euron hintalappu? Tai kenties se yksinkertainen seikka, että se on vain niin pirun hieno? :wall:

Tuli mieleen tässä tuosta volkkarista että siinä ei taida olla turvallisuus ihan samaa luokkaa kuin SLR:ssä, vaikka ulkonäkö on. Vai onkohan tonne millasta palkkia laitettu..

Narutumppu sanoi:
Sinullakin on tälläkin hetkellä aivan varmasti jotain vaatteita/tavaroita kaapissasi mihin on kopioitu vaikutteita/muotoja/jne.. valtamerkkien ykkösnimiltä.
No se että jossakin vaatekappaleessani on jotain vaikutteita jostain toisesta merkistä ei varmaankaan ole sama asia kuin että se olisi suora kopio jostakin "merkkituotteesta" ja että siinä olisi vielä "sattumalta" sen logotkin :eek: , kuten tähän Hondaan oli Ferrarin vastaavat laitettu. Vaikutteiden saaminen jostain ja niiden käyttäminen on eri asia kuin suora kopiointi ja toisen luoman tuotemerkin varastaminen oman olemattoman itsetunnon pönkittämiseksi, ymmärrätkö? epäilen.
Narutumppu sanoi:
Joten aika huono vertaus. Ja jos esim. Bertonea, Ferraria, Pininfrinaa, jne. "Cool" juttuja ei kerran saa imitoida, niin miksei saman tien valmisteta kolhooseissa kaikille täsmälleen saman näköisiä tuotteita, niin kaikki on tyytyväisiä.
:david:
Tuskinpa olisivat kaikki tyytyväisiä, en ainakaan minä.
Narutumppu sanoi:
Siksi toisekseen jos Patek Philippen replica näyttää samalta kuin alkuperäinen, miksi en laittaisi/laittaisin sitä ranteeseen? Olisiko syynä 100 000 euron hintalappu? Tai kenties se yksinkertainen seikka, että se on vain niin pirun hieno? :wall:
Jaa..mikäs toi P.Philippe on? Ilmeisesti joku kello, jos sen ranteesees meinaat laittaa, ellei sitten kausikortti linnanmäen keinuhevosiin...no siinähän laitat ranteesees, sama se mulle.

No joka tapauksessa, ainoa pointtini tässä keskustelussa oli että IMO on aika naurettavaa rakennella noita replikoita ja ylipäänsä kopioida arvostettuja tavaramerkkejä ja vielä naurettavempia ovat sitten ihmiset jotka niiden avulla yrittävät nostaa omaa säälittävää persoonaansa jalustalle. Itse en kyllä halpoja kopioita kehtaisi käyttää, mutta jokainen tyylillään. :)

ojuni sanoi:
Tuli mieleen tässä tuosta volkkarista että siinä ei taida olla turvallisuus ihan samaa luokkaa kuin SLR:ssä, vaikka ulkonäkö on. Vai onkohan tonne millasta palkkia laitettu..

volkkari? vanhan mersun päällehän se on rakennettu.(villi arvaus 500sec, mitäänhän en noista mersuista tiedä)

tosin eipä se turvallisuus siitä varmaan muutu.

paalu sanoi:
No joka tapauksessa, ainoa pointtini tässä keskustelussa oli että IMO on aika naurettavaa rakennella noita replikoita ja ylipäänsä kopioida arvostettuja tavaramerkkejä ja vielä naurettavempia ovat sitten ihmiset jotka niiden avulla yrittävät nostaa omaa säälittävää persoonaansa jalustalle. Itse en kyllä halpoja kopioita kehtaisi käyttää, mutta jokainen tyylillään. :)

No mutta eipä tuossa alkuperäisessä Ferrarikopiossa välttämättä ole kyse mistään itsetunnon pönkittämisessä tai muustakaan paskasta. Jos kädentaidot riittää tollasen väsäämiseen, saa sitä varmasti sellaisia hommia, että on vielä varaa OSTAA se ferrari.

Ehkä noita tehdään siksi kun on taidot tehdä tuollainen ja haluaa samalla oikeasti testata omia taitojaan.

Ja jos joku pistää feikkirolexin ranteeseen, niin onko se jotenkin sinulta tai minulta pois? Minulta ei ainakaan ole...

Timba79 sanoi:
Ja jos joku pistää feikkirolexin ranteeseen, niin onko se jotenkin sinulta tai minulta pois? Minulta ei ainakaan ole...

Varsinkin jos se feikkirolex on itse käsin tehty, vaikkakin Leijona-kellosta muokkaamalla. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tiny_tinman sanoi:
Sanokaa mitä sanotte mutta kätevä tuo äijä on käsistään. Sitä voi itse tehdä perässä paremman jos osaa.

Juuri näin. Ja tuskin tässäkään on se kuuluisi pillunsaanti kylillä ollut motiivina rakentaa tuo auto. ;)

paalu sanoi:

Eli se sinun pointtisi perustuu nyt ainoastaan sen varaan, että säälittävän itsetunnon pönkittäjän erottaa "tosiäijästä" vain logon olemassaolo/puute?

Tai se, että sillä säälittävällä kaverilla ei yksinkertaisesti ole varaa merkkituotteisiin?

Muistan vaan, että sun mielipiteet omaavia kavereita oli itselläni viimeksi 6-luokalla, kun itsellä ei ollut Leviksiä ainoana koko luokasta... olisinpa ollut TODELLA säälittävä, jos olisin kehdannut ostaa silloin Mustamäeltä feikkilevikset. :david:

Hienoo duunia, tuolta sivuilta löytyy muitakin vehkeitä...ilokaasu hondaa ja muutenkin tuning aiheista sälää

Nostetaas tää supervanha threadi kun ei viitti uuttakaan alottaa....

Kaveri duunaa auton:

1213207118_tuning_1.jpg

1213207118_tuning_2.jpg

1213207118_tuning_3.jpg

1213207118_tuning_4.jpg

1213207118_tuning_5.jpg

1213207118_tuning_6.jpg

1213207118_tuning_7.jpg

1213207118_tuning_8.jpg

1213207118_tuning_9.jpg

1213207118_tuning_10.jpg

1213207118_tuning_11.jpg

1213207118_tuning_12.jpg

1213207118_tuning_13.jpg

1213207118_tuning_14.jpg

1213207170_tuning_15.jpg

1213207170_tuning_18.jpg

1213207170_tuning_17.jpg

1213207170_tuning_16.jpg

Zone-sarja -42%
Ainakin on hieno turkki kaverilla... Noilla käsityötaidoilla saattais saada jotain paremminkin muotoiltua aikaseks. Toi keula ei oikein iske...

Ei ollut ihan huono tuo aihiokaan.. Taitaa olla CL-mersu jostain 2000-luvun alusta.

Ihan hienoja projekteja. Mikäs se oli se italialainen auto, joka oli itse tehty, muistaakseni joku 650 heppainen rekka-auton moottor, bensasäiliönä oli aluksi kanisteri teipillä rungossa kiinnii, joku Urigano?
Se SLR projekti oli kans kiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom