Tee oma pakkotoistohenkinen tekstitys Fanta-pätkiin

screwdriver sanoi:
<a href="http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=1BCC4E29-C664-4770-8793-13C2B280BE52" target="_blank">Eikun jussi</a>

:jahas: Ei naurata kun itseäni.
ja minua.

Tossa toinen miljönäärijussi.

foxy lady

Heppi

:D

P.S. Kannattaa katsoa myös aikaisemmin postaamani linkki nimeltä Poika, jos nämä naurattaa niin sitten naurattaa mikä vaan!

Teemupii

:D

P.S. Joo, kauhean yllättävää että samat nimet jotka vittuilee privaattiviesteissä vittuilee myös täällä.

JohnnyB sanoi:
LOL, LOL, LOL, VOITTAJA on löytynyt :hyper: :hyper: :hyper:

Strangerin leffa on hyvä ja mä laitoin sille vihreät privaatit kiitokseksi! Ja nyt kun 1,000 viestiä on täynnä niin annetaan nuoremmille tilaa.

:kippis1: :david:

protsku sanoi:
P.S. Joo, kauhean yllättävää että samat nimet jotka vittuilee privaattiviesteissä vittuilee myös täällä.
Joku järki pitäs kirjoittaessakin olla. Olet muuten kirjoittanu kuukaudessa yli viisisataa :kakka: viestiä, joten tätä menoa parin vuoden päästä 90% viesteistä on sun kirjoittamia, ja foorumin nimeksi voidaan laittaa Protskutoisto.com

teemupii sanoi:
Joku järki pitäs kirjoittaessakin olla. Olet muuten kirjoittanu kuukaudessa yli viisisataa :kakka: viestiä, joten tätä menoa parin vuoden päästä 90% viesteistä on sun kirjoittamia, ja foorumin nimeksi voidaan laittaa Protskutoisto.com

Pakkiksella on monta kirjoittajaa jotka on rekisteröityneet myöhemmin kuin minä ja heillä on 1,500-2,000 viestiä. Sen mitä katsoin sinun kirjoittamia viestejä läpi niin ei niissä aina järki säteile. Erityisesti se että alat jatkuvasti trollaamaan minun kirjoittamia viestejä muistuttaa varsin oivallisella tavalla Baarikellon tempauksista.

Olen muuten kirjoittanut tasapuolisesti kaikista aiheista sen sijaan että olisin aloittanut 1,000 kpl omia viestiketjuja. Ja todellakaan viestien määrä ei enää kiinnosta kun tuli tuo maaginen tuhat täyteen. Siltikin olen monesti kirjoittanut pitkään ja perusteellisesti niistä aiheista jotka ovat synnyttäneet hyvää keskustelua.

Eipä muuta, ota järki käteen ja lopeta vittuilu.

:david:

protsku sanoi:
Pakkiksella on monta kirjoittajaa jotka on rekisteröityneet myöhemmin kuin minä ja heillä on 1,500-2,000 viestiä.
Itse sait ensimmäisen vuoden aikana kirjoitettua saman verran posteja kuin koko viime kuukautena.

protsku sanoi:
Erityisesti se että alat jatkuvasti trollaamaan minun kirjoittamia viestejä muistuttaa varsin oivallisella tavalla Baarikellon tempauksista.
Oman muistin mukaan olen antanut palautetta/vastannut vain yhteen viestiisi (en ainakaan muista muita).

protsku sanoi:
Ja todellakaan viestien määrä ei enää kiinnosta kun tuli tuo maaginen tuhat täyteen.
Kaikkien :kakka: viestien tarkoitus oli siis saada 1000 viestiä kasaan? Tästä urotyöstä sinulla riittää kerrottavaa varmaan vielä jälkipolvillekkin.

Mike, armahda. Meno on taas yltynyt niin hurjaksi, että on tullut aika laittaa Baarikello jäähylle, vai mitä?!½!"@£hysteerisestirunkkaavamätisäkki½)/)! :lol2: :lol2:

Kuinka ollakkaan Protsku kävi antamassa täysin asiaan liittymättömän negatiivisen palautteen (samanlaisen palautteen, jonka annoin hänelle edellisenä päivänä) threadista, johon itse ei edes ollut ottanut kantaa ollenkaan.

Back
Ylös Bottom