Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja minua.screwdriver sanoi:<a href="http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=1BCC4E29-C664-4770-8793-13C2B280BE52" target="_blank">Eikun jussi</a>
:jahas: Ei naurata kun itseäni.
No josko minäkin sitten, protsku 3teemupii sanoi:
JohnnyB sanoi:LOL, LOL, LOL, VOITTAJA on löytynyt![]()
![]()
![]()

Joku järki pitäs kirjoittaessakin olla. Olet muuten kirjoittanu kuukaudessa yli viisisataaprotsku sanoi:P.S. Joo, kauhean yllättävää että samat nimet jotka vittuilee privaattiviesteissä vittuilee myös täällä.
viestiä, joten tätä menoa parin vuoden päästä 90% viesteistä on sun kirjoittamia, ja foorumin nimeksi voidaan laittaa Protskutoisto.comteemupii sanoi:Joku järki pitäs kirjoittaessakin olla. Olet muuten kirjoittanu kuukaudessa yli viisisataaviestiä, joten tätä menoa parin vuoden päästä 90% viesteistä on sun kirjoittamia, ja foorumin nimeksi voidaan laittaa Protskutoisto.com

Itse sait ensimmäisen vuoden aikana kirjoitettua saman verran posteja kuin koko viime kuukautena.protsku sanoi:Pakkiksella on monta kirjoittajaa jotka on rekisteröityneet myöhemmin kuin minä ja heillä on 1,500-2,000 viestiä.
Oman muistin mukaan olen antanut palautetta/vastannut vain yhteen viestiisi (en ainakaan muista muita).protsku sanoi:Erityisesti se että alat jatkuvasti trollaamaan minun kirjoittamia viestejä muistuttaa varsin oivallisella tavalla Baarikellon tempauksista.
Kaikkienprotsku sanoi:Ja todellakaan viestien määrä ei enää kiinnosta kun tuli tuo maaginen tuhat täyteen.
viestien tarkoitus oli siis saada 1000 viestiä kasaan? Tästä urotyöstä sinulla riittää kerrottavaa varmaan vielä jälkipolvillekkin.stranger sanoi: