Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle on jäänyt varmaan vahvinten muistin syövereihin tuo foodcorner jakso, jossa valmistetaan piimäpannareita ja Miken lukuisat hajoilut kameran takana :)
Valion keittiöllä oleva jakso. Joka pannarin kohdalla Miken nauru vaan lisääntyy. Oikeasti ihan helvetin hyvä/hauska video :D

Valion keittiöllä oleva jakso. Joka pannarin kohdalla Miken nauru vaan lisääntyy. Oikeasti ihan helvetin hyvä/hauska video :D

Tuo on ihan loistava. Etenkin "anna sitä limpparia" -kohta pistää repeilyttämään joka kerta. :D

Myös tää kohta jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. :D

View: https://youtu.be/_nhkD6fabgI?t=18m40s

Kun muut aloittavat katsomaan jotain Pakoa tai Breaking Badia kolmatta kertaa alusta, aloitan minä katsomaan Gymlogeja taas alusta. Totally Duud!

Jos voi ehdottaa Foodcorneriin jaksoa, niin täytekakku minkä Team M&M valmistaa alusta asti voisi olla kova. Saataisiin koristeluun ja täytteisiin pientä Mikan luovuutta mukaan :)

Paljonkohan team M&M on tehnyt yhteensä uutta lihaa sitten viime gymlogin ja kumpi enemmän? Voi olla aika tiukka jäsenten välinen kisa. :)

Onkohan milloin eetterissä?
Nyyssis haippaili blogissa että jo tänään. Sanoi siis että Mike puhui editoivansa jo illan aikana.

Tosin menisikö myöhään itse videon upload, ellei peräti huomiseen?
Upload + odottaa että prosessoi kokonaan.

EDIT: No on se vamraan melko pian, uppaa jo. :D

Hahaa, olis pakkis jääny lukematta ja bodyskenen seuraaminen jäänyt Ahnoldin juttuihin, ilman tätä sarjaa. Kiitoksia, hyvää viihdettä pääsiäisen viettoon!

Jos mika voisit valita yhden miken ominaisuuden/taidon niin minkä ottaisit?

Ja sama mikelle mikasta. :)

Huippu työtä teette, tulee molempia seurattua säännöllisesti keep it up!

Back
Ylös Bottom