Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei jumalauta, meni ihan ammattimusiikista läpi. :D

Taitavia jätkiä!

Kiitos vaan. En nyt ihan ammattimuusikko kuitenkaan ole, korvakuulolla sävellän (en osaa edes nuotteja). Gaymooren biisin sävellykseen meni noin 2 tuntia. Olen mä siis tehnyt IMO paljon parempiakin biisejä, tosin instrumentaaleina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heiiii! Toi Hombre juttuhan oli ihan hyvä :O :D En tykännyt siitä Gaymoore läpästä mutta toi oli hyvä :)

Ja Bisley toi Symphony on aika jeba! Tulee mieleen jotenki Ronald Jenkeesin musa noista sun tekeleistä. :)

Kyllä se tossa kuvatessa piti jo ihan hyvin, mut oli aika tuskaa kamoja laittaessa kun noi viikset piti pistää semmoisella liimalla ja nauratti aivan saatanasti kumpaakin, jopa Nyyssistä, joka yleensä pitää pokan paljon mua paremmin. Liiman piti antaa kuivua eka että ne viikset pysyy, mut vitut siitä mitään tullut kun vedet silmissä nauroi.

Poliisit kävi muuten tuolla kuvauspaikalla moneen otteeseen, mut ne aina kaarsi takaisin, oltiin siis ihan Hernesaaren perukoilla ja näytti varmaan aika erikoiselta. Niitä ilmeisesti kiinnosti ihan vitusti tulla kysymään mikä on meisseli, mut aina ne kääntyi takas vaikka ajoivat vielä sinne alueelle portista.

Ajattelin, että jos tulevat, niin videon loppuun olisin kysynyt kyttiä heittämään mexicaanot maijan perään, olis ollut aika tykki loppu "noniin Hombres, eiköhän tämä riitä jo".

Ja oli hauskaa myös heilutella ohi meneville laivoille ja nähdä kun sieltä nousi kasapäin käsiä ylös heiluttamaan takaisin mexicaanoille.

ps. ei taas herneitä nokkiin

Aiwan loistava! "Voi v*ttu" tulee niin aidosti! :D

Kiitos hyvistä nauruista! :hyvä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom