Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kun ei svenska enää kelpaa, niin tehdään sitten finska. Tältä se kuulostaa ruotsalaisten korviin kun vedetään ruotsiksi.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mt6YKpk2IHo&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mt6YKpk2IHo&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Mun mielestä toi läppä vaan toimii!! :D

Sitä pitää just käyttää noin arvaamattomissa tilanteissa. :D :D

edit: siis toi leffa

Itse asiassa aavistin... Oisin ollut pettynyt jos ei ois ollut.

Tuo M&M leffa :D:D:D
Toimi just loistavasti :D Mä odotin jotain vakavaa ja rankkaa ilmettä, jotain rajua.

Tidi tidi tidi Apinaha se siellä tietämättömänä :DD Nuo on hyviä kun ei osa odottaa mikä on tuleva :D Nauroin ihan makeasti, päivän pelastus, kiitti xD

Tekemällä tehtyä paskaa.
Ai niinku et oltais kauheesti suunniteltu etukäteen ja niinpoispäin? Ei todellakaan! Oltiin tasan yks puhelu käyty aiheesta joka kumpusi jostain muusta älyttömästä jutusta ja päätettiin toteuttaa se ilman mitään esivalmisteluja. Tuo otoskin on se ihka ensimmäinen. Siinähän kuuluu vielä kun Mike repeilee, kun pokka ei tahdo pitää...

Et "tekemällä tehtyä" ei tosta saa millään. Paska onkin sitten ihan makuasia!?

Olisit voinut lukea sun edellisen postauksesi uudelleen ennenkuin olisit tähän trediin postannu...Eikö?
Viileri sanoi:
Mitäs herra niuho hyötyy tästä ?
tuleeko hyvä mieli kun pääsee pätemään?en tajua näitä pakkiksen viisastelijoita.Miksi pitää postata tällästä tänne ?
Samaa mieltä, en mäkään ymmärrä näitä "Viilereitä". Miksi pitää postata tällästä tänne ?

Ai niinku et oltais kauheesti suunniteltu etukäteen ja niinpoispäin? Ei todellakaan! Oltiin tasan yks puhelu käyty aiheesta joka kumpusi jostain muusta älyttömästä jutusta ja päätettiin toteuttaa se ilman mitään esivalmisteluja. Tuo otoskin on se ihka ensimmäinen. Siinähän kuuluu vielä kun Mike repeilee, kun pokka ei tahdo pitää...

Et "tekemällä tehtyä" ei tosta saa millään. Paska onkin sitten ihan makuasia!?
Viihdettä parhaimmillaan, kaikki ei vaan ymmärrä ammattimaisen viihteen päälle ei sitten mitään!!

Back
Ylös Bottom