Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hapokasta videoo pukkaa:D Oletteko ajatellut, että voisitte kehittää toiminnastanne lifestyle-ohjelman FST:lle?

"Stora manniskor resa, prata och drickar lonkero"

I dagens seriee vi see Mike och Mika i etniska putiken. Dom äta naan bröd och dricka vatter. Musiken är bra och pojkar har trevlig timme. Titta och lysna och lärä sverige, ny det kan är jettekiva!

Ihan suck munki ruotsi :D Mut mitäs sitä ruotsilla, kokeilkaa viittomakieltä seuraaval kerral...tai kehonkieltä ;) Sillä on pärjätty ennenkin.:thumbs:

Mike sanoi:
Nan-leipä on sairaan herkullista.
On on, ei siitä pääse mihkää. Vielä kun sais gitä siihen päälle, niin avot. En tiedä saako noissa paikossa gitä, itse en ole törmänny. Intiassahan gi on vähän samanlaista tavaraa voin kanssa, mutta jotenkin vähä erilaista, en oikein osaa selittää mitä se on. :D
Kyllä intialainen ruoka on hyvää, ne saa yksinkertaisen ruuan maistumaan sairaan hyvältä. Kiitos taas hyvästä huumori pläjäyksestä! :worship:

Garlic-naan leipä 10 x :kuola:. Mutta eikös tuo ole poppadumia, mitä Nyyssis tuossa imeskelee? So not, on sekin :kuola:

Uutta videoo taas tarjolla. Jotenkin toi luuri bugaa aina välillä, ainakin mulla kusee äänet puolesta välistä synkkauksen osalta. Näkyy kun näkyy, vielä se prosessoi sitä.

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DP1SsZ2ExlI"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/DP1SsZ2ExlI" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

Heh olipa taas hauska Svenskavideo nummer sju! Rintafile istu kakan päälle, ampiainen jahtasi mikeä ja minua ja olipa siihen taas mahdutettu poseeraustakin.

Ooh olen otettu maininnasta viimeisimmässä svenska intervju pätkässä :haart: ...vai olikohan tuokin vittuilua:lol2:

Fågel kohta oli ihan ykkönen:lol2:

no i alla fall, man fick kolla på filmen med ett leende på läpparna, tack för det!

Oli siinä aikasemmassakin, mutta video meni just poikki kun olin sanomassa Stark. Katsoppa se uudelleen....:D Täytyyhän juustotyttö aina mainita...:rolleyes:

Mahtaa olla vieressäistujilla melkoinen WTF-olotila kun seuraa tuota teidän touhua :hyper:
Kaksi riskiä jamppaa molottaa jotain ruotsintapaista ja outoa juttu lentää. Plus kamera kuvaa koko ajan :D

Back
Ylös Bottom