Team M&M Project 89

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Yks toive ois, että Mike ottais tuoreesta voittajasta näpsäkän kuvan, jonka sitten saisi myös desktop-koossa :puntti: Team M&M-erikoisproggiksista poikkeava konservatiivinen pokaali-photoshoot olisi myös mieluista matskua nähtäväksi.

800_7975-17.jpg

On kyllä aikasta huikee. Hieno päätös for Project 89.

Minä mittään bodybuildingista ymmärrä mutta kattokaa nyt tuota Mikan fysiikkaa. Sen lisäksi että kondis on älyttömän hyvä, tekisi mieli väittää että jopa pro puolelta saa hakea yhtä tasapainoista fysiikkaa.

Aattelin hetken että varmaan kettuilit, mutta sieltähän se pärähti! :) Todella siistiä, yksinkertaista ja tyylikästä. Kelpaa kyllä kansiin ja seinällekin ripustettavaksi (niinkuin monet muutkin projektinne). Juuri sitä mitä toivoikin näkevänsä tän hienon projektin päätteeksi. Pakko aina vaan arvostaa, että jaksatte toteutella ja jakaa juttujanne muiden riemuksi :hyvä:

Hauska oli kuunneilla mietteitä kisasta, ja suunnitelmia jatkosta.
Seuraavaksi sitte prokkis nimeltä, "Mika goes to the choppa".

Kiitokset tästäkin videosarjasta, oli mukavaa seurata! Pientä palautetta annan kyllä näiden ja Gymlogien äänenvoimakkuudesta. Minulla on tälläinen markettiläppäri eikä kaiuttimia liitettynä erikseen niin en saa yhtään enempää ääntä irti tästä laitteesta. Muut videot kyllä kuuluu loistavasti.

Kiitokset tästäkin videosarjasta, oli mukavaa seurata! Pientä palautetta annan kyllä näiden ja Gymlogien äänenvoimakkuudesta. Minulla on tälläinen markettiläppäri eikä kaiuttimia liitettynä erikseen niin en saa yhtään enempää ääntä irti tästä laitteesta. Muut videot kyllä kuuluu loistavasti.
Gymlogit kuvataan salilla, joka on paskamainen paikka nauhottaa ääntä kun siellä kolisee kokoajan. Sit se särkee perkeleesti kokoajan jos annetaan olla normina. On päätetty että jokaisella on vola-nappula, käyttäkööt sitä ja täten ei sitten ole säröä.

Gymlogit kuvataan salilla, joka on paskamainen paikka nauhottaa ääntä kun siellä kolisee kokoajan. Sit se särkee perkeleesti kokoajan jos annetaan olla normina. On päätetty että jokaisella on vola-nappula, käyttäkööt sitä ja täten ei sitten ole säröä.
Onko noissa järkkärikameroissa sen verran herkempi tuo äänisysteemi sitten vai noissa jenkkipätkissä vaan parempi kalusto käytössä? Itse huomannut saman kun luurilla kuvailee HD-laadulla, niin jokainen vähänkin kovempi ääni laittaa särkemään.

Miellä on ulkoinen mikki, mutta koska se on kiinni kamerassa, niin se ei ota niin hyvin. Remote mikki olis cool, mut pitäis saada kummankin ääni sitten tallennettua. Gymlogi ei ole Gymlogi jos siinä ei ole sitä meidän vuoropuhelua, muuttuu melko olennaisesti jos vain Mika olis äänessä. Se on niin randomia mitä me vedetään, että hauskuus tulee siitä.

Back
Ylös Bottom