Team M&M Project 89

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Miken kommentit kyllä sotii enempi Mikaa vastaan entä sen puolesta. Uskon että pöydän takaa löytyy useampikin kaveri joka odottaa vesikielellä hetkeä päästä puukottamaan ihan olan takaa. Nykyisessä tilanteessa missä Mika on ihan erisarjaa muiden kanssa se ei todennäköisesti ole mahdollista mutta jos tilanne olis tiukempi niin vois tulla yllättäviäkin tuomioita.

Niin no enhän minä väittänyt että toi kommentti jotenkin virheellinen olisi, Mika tulee todennäköisesti voittamaan jo senkin takia että massat on melkein täydellisest tuohon painoluokkaan. Jos ollaan reilu viikko kisasta vähän yli kasikympin niin ei siinä enää paljon ole varaa kasvatella lihasmassaa jos haluaisi samaan sarjaan mennä myöhemmin. Jos sitä haluaa kirjottaa etusivulle että Mika on kovassa kunnossa ja tulee voittamaan sarjan niin kyllä sen varmasti olisi voinut paremminkin tehdä. Turha tuollaisen provon jälkeen on ihmetellä miksi joku vetää herneet nenään.

Mä vain ilmoitan etukäteen kuka voittaa, dumarit kisan jälkeen.

Team M&M:ltä ei ainakaan itsevarmuus lopu kesken. Tämähän on jo ihan selvää henkistä taktikointia ja psyykataan toisia kilpailijoita jo ennen kilpailua. Aikoinaanhan esim: Boogie Mustonen teki samaa. Pyysi kilpakaverin/kaverit kylään. Joi koffin 3 olutta ja tarjosi sitä myös toisille. Kyllähän siinä saattaa henkinen kantti olla lujilla, kun ollaan kovilla miinus kcal ja tehdään kaikkensa kunnon saavuttamiseksi ja sitten toinen kisaaja antaa ymmärtää, että mikäs tässä dietatessa.

Toi nyt on vain fakta, sarja on selvä jo nyt. Mä en näe muilla kasissa mitään mahdollisuuksia millään tasolla. Mika on kirein, paras poseeraamaan, isoin ja paras balanssi sekä symmetria. Vie täysin tuomariäänin sarjansa ja päälle vielä overalin. Sen verran olen tätä lajia katsonut, että enpä usko Oslo GP:n voittajan melkein 10 kiloa isompana samassa kireydessä voivan hävitä mitenkään.

Toi nyt on vain fakta, sarja on selvä jo nyt. Mä en näe muilla kasissa mitään mahdollisuuksia millään tasolla. Mika on kirein, paras poseeraamaan, isoin ja paras balanssi sekä symmetria. Vie täysin tuomariäänin sarjansa ja päälle vielä overalin. Sen verran olen tätä lajia katsonut, että enpä usko Oslo GP:n voittajan melkein 10 kiloa isompana samassa kireydessä voivan hävitä mitenkään.

Niin Mika on kyllä super hyvä! Rakenne kohdillaan jne. Tuo, että Mika voittaisi myös Overalin niin se olisi sitten uusi Pro suomessa!

Eikös se Pro-korttiin nykyään vaadita finaalipaikka EM- tai MM-tasolta?

Lahdessahan kehonrakennuksessa yleistensarjojen overall voittajalle on luvassa nyt pro-kortti ja paikka ammattilaisten Gp-kilpailuun. Sarjojen best of the best saa siis ammattilaisuuden. Tästähän on ollut aikaisemmin jo infoa.

Siis onhan Mike tuo sun homma käytännössä jo nettikiusaamista kun tuolla tavalla aiheutat mielipahaa ihmisille.

Hohhoijaa..

Vaikka kannustanki mikaa niin lupaan nauraa jos ei voita, ihan näiden puheiden takia.

^Mikaahan on turha nauraa, hän ei ole kertonut voittavansa vaan ennemminkin kertonut kuinka vastusta ei saa aliarvioida. Mutta tämmöstä turha jossitella, koska Nyysis joka tapauksessa voittaa.

Lahdessahan kehonrakennuksessa yleistensarjojen overall voittajalle on luvassa nyt pro-kortti ja paikka ammattilaisten Gp-kilpailuun. Sarjojen best of the best saa siis ammattilaisuuden. Tästähän on ollut aikaisemmin jo infoa.

Enpä oo tosta kuullukaan. Tähän menee mielenkiintoseks!

Enpä oo tosta kuullukaan. Tähän menee mielenkiintoseks!

Nyt en kyllä tätä enää mene varmaksi sanomaan. Kuulin tästä nimittäin kaverilta joka seuraa kyllä lajia aktiivisesti. Tosin olin aika varma, että olen itsekkin näin jostain lukenut?? Katsoin nyt kuitenkin bodylehden nettisivujen kautta kaikki postit liittyen tähän Pro-kisaan ja siellä ei nyt kyllä ollut mainintaa tästä, että yleistensarjojen overall voittaja saisi pro-korttia ja näin mahdollisuuden kisata ammattilaisten rinnalla.

Aikaisemminhan oli tarkoitus järjestää 202 pro-kisa suomessa johon Jerry Ossi oli ainakin blogin perusteella menossa kuten myös bodylehden haastattelema Marko Savolainen. Tämä kisa kuitenkin valitettavasti peruuntui. Tuossa kilpailun esittelyn yhteydessä oli kyllä maininta, että yleistensarjojen voittaja pääsee ammattilaiste kisaan mukaan. Tarkoittikohan tämä nyt sitten tätä 202 kisaa? Joku enemmän asiasta perillä oleva jos tietää tästä asiasta enemmän nyt niin voisi vähän valaista asiaa ettei tule liikaa paskaa puhutta ;) Kiitos :D

Mutta näin, kun ajatellaan, että tässä Lahden kisassakin olisi sama mahdollisuus, että overall voittaja pääsisi pro kisaan mukaan olisi kyllä kova panos kaikille kisassa mukana olevilla ja varmasti ainutkertainen kokemus omalla urheilijan urallaan!!

Tämän vuoden erikoisuutena on kilpailun finaalin lopussa pidettävä overall pose down, johon osallistuu kaikkien miesten sarjojen voittajat ja sarjavoittajien voittaja pääsee jatkamaan kilpailua samana iltana – ammattilaisena!

www.fitnessexpo.fi

Toi on kyllä ainutlaatuinen tilaisuus voittajalle. Erittäin mielenkiintoista nähdä saako suomalainen amatööri kaadettua yhtään ammattilaista. Se on varmaa, että overall-voittaja on kunnossa, joten kireydellä voi pari läskiä ammattilaista voittaa. Mikalla kokonaispakettina kovin mahdollisuus kaataa ammattilaisia. Olikos se Kim Kold jonka Mika on jo voittanut. Giant killer iskee jälleen viikonloppuna.

Nämäkin Mika on voittanut.

39f357c695f1417199aa522a538b5f043bef06e.jpg

VG7G5351.jpg

Mietin vain millä aseilla Mane ja kumppanit meinaa Mikan kaataa, koska siihen tarttetaan vähintäänkin oikeaa asetta.

Ja se vapari ja poseeraus, voi pojat, kukaan ei pääse lähellekään.

[video=youtube_share;s7rN4vA1Nig]http://youtu.be/s7rN4vA1Nig[/video]

[video=youtube_share;hzrdacCyVEI]http://youtu.be/hzrdacCyVEI[/video]

Sori jos pahoitin taas jonkun mielen, Marius ja kumppanit eivät tosin ota nokkiinsa, ne ymmärtää kyllä kovan kisaajan päälle.

Back
Ylös Bottom