Team M&M Project 89

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvältä tosiaan näyttää. Kyllä tolle miehelle pitää saada jo pikku hiljaa hilareita. On se sen verran tosikon näköinen jo :D

On kyllä tullu lihaa vähän helvetisti kahden ja puolen vuoden aikana..

drinking.jpg

Läski...

...ä ei enää ole ollenkaan, rasvaprosentti on lakannut olemasta. Se on lannistettu, samoin kanssakilpailijoiden henkinen selkäranka tällä matskulla. Upee kondis ja hienoa kehitystä tullu tauon aikana.

Yksi kisaaja on jo kasissa murtunut kun hehkuttelin Mikaa etusivulla. No hätä, on siellä vielä kakkos ja kolmospaikka auki.
En kyllä tajua miksi vetää herneitä mun kommentista. Samalla sitä voi sitten vetää herneet dumareiden tuomiosta. Mä vain ilmoitan etukäteen kuka voittaa, dumarit kisan jälkeen.

En kyllä tajua miksi vetää herneitä mun kommentista. Samalla sitä voi sitten vetää herneet dumareiden tuomiosta. Mä vain ilmoitan etukäteen kuka voittaa, dumarit kisan jälkeen.

No mut ihan selkee provohan toi on? Suomen yhden suurimman keskustelufoorumin etusivulle kirjotetaan että alle kasikymppiin on turha tulla kilpailemaan voitosta. En mä tiedä miten tota pitäis lukea että se ei olis provo.

No mut ihan selkee provohan toi on? Suomen yhden suurimman keskustelufoorumin etusivulle kirjotetaan että alle kasikymppiin on turha tulla kilpailemaan voitosta. En mä tiedä miten tota pitäis lukea että se ei olis provo.

Miken kommentit kyllä sotii enempi Mikaa vastaan entä sen puolesta. Uskon että pöydän takaa löytyy useampikin kaveri joka odottaa vesikielellä hetkeä päästä puukottamaan ihan olan takaa. Nykyisessä tilanteessa missä Mika on ihan erisarjaa muiden kanssa se ei todennäköisesti ole mahdollista mutta jos tilanne olis tiukempi niin vois tulla yllättäviäkin tuomioita.

Back
Ylös Bottom