Team M&M Project 89

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Itse oon todistanut monen gymlogin kuvaukset ihan livenä, niin mulle tämä file04 oli oikeastaan kuin katsoi äsken nähdyn gymlogin uudestaan. Tosin pitää taas todeta että Mika kiristyy ihan silmissä.

Moni kun on kysynyt miltä Mikan normi arkipäivä näyttää dieetiltä, niin olisikohan seuraava idea ihan pöhkö: laittakaa Mika kuvaamaan päivän mittaan lyhyitä, tai vaikka pidempiä, pätkiä siitä missä menee ja mitä tekee. Ikäänkuin on the go. Mike sitten editoi kokonaiseksi jaksoksi. Taitaa tosin miehellä olla niin kiire, ettei ehdi kamera kourassa olla riittävän usein.
Joku tommonen Day in the Life ois kyllä kiva nähä. Joko noin kun tossa yllä mainittiin, tai oisko mahollista, että esim. Mike kiertäs kameran kanssa Mikan mukana päivän?

Huikein Team M&M:n pätkä ikinä. Olen aina pitänyt näistä ns. behind the camera/kulissien takana ja tämä oli ehkä paras sellainen, jonka ikinä olen nähnyt.

Pakko vielä peukuttaa vimeolla, loistava kuvanlaatu ja toimii moitteettomasti. Ei pätki, lataile tai mitään vaan toimii juuri niinkuin pitääkin. Kerrankin hyötyä googlen ja tuben perseilystä.

Vimeo tosiaankin jättää pätkimättä, jostain syystä safarilla tube on ollut aina onnetonta räpellystä. Eikä noi katsojamäärät ainakaan ekan vimeoon laitetun videon perusteella ole pudonneet mihinkään. Nyt nähdään vielä montako kertaa noi on ladattu mistäkin ja samoin erikseen sitten montako kertaa on katsottu ja montako kertaa katsottu kokonaan. Vimeon videoita on nyt katsottu 11 tuhatta kertaa. Kaikenkaikkiaan sivuja joissa video on upotettuna, on avattu 61 tuhatta kertaa. Eli kyllä se kovasti näkyy, siitä ei kiinni ole.

Tuleekohan toi hd koskaan? Ensin oli 2min, sitten 3min, nyt 4min25sek.. Ollut siinä 5min. :(

[ e ] tostahan melken tajuaa jotain :D

- - - Updated - - -

Nyt 4min 51sek, kai se on pakko kahtoa ilman hdta..

Taivuttu väreihin :P

Vieläkö Mika on raksahommissa ja jos on niin kuinka helvetissä se saa sovitettua fyysisen työn ja raskaan treenaamisen + diettaamisen ?

Ei ole. :D

Ja tuohon liittyvä kysymys, että mikset enään halua paljastaa työtäsi? Minä tiedän sen niin ihmetyttää miksi se on niin suuri salaisuus? :D

Kenet Mika kokee kovimmaksi vastustajaksi tulevissa kisoissa, alle 80 sarjassa?

kuinka karmea olo sinulla jo nyt on ja kuinka paljon se tästä pahenee vielä?

Tuleekohan toi hd koskaan? Ensin oli 2min, sitten 3min, nyt 4min25sek.. Ollut siinä 5min. :(

[ e ] tostahan melken tajuaa jotain :D

- - - Updated - - -

Nyt 4min 51sek, kai se on pakko kahtoa ilman hdta..

Millä v:llä sä sitä katsot, jollain helvetin tabletilla???

ON SE KOVA! ARVOSTAN! Musta toi kondis on jo nyt ihan huippu! :D Älyttömästi tsemppiä Mikalle loppu ajaksi, sekä tietysti tulevaan kisaan ja ei voi muutakuin nostaa hattua! Hienoa, kerrassaan HIENOA!

Ps. Vimeoon siirtyminen pelkästään plussaa ja antakaa olla vaan värit näis "fileis" kans...ainakin ite tykkään mieluummin katella väreillä, vaikka B&W tuokin omanlaista fiilistä :)

Kyllä me Vimeossa pysytään. Joudun vähän kikkailemaan noiden uppausten kanssa ja luovuttiin täydellisestä 1,2,3,4,5 sarjasta uppausten osalta koska sekaisin se kuitenkin menee kun uusia tulee väliin. Joten käytän viikottaisen 5 gigan rajan mahdollisimman tehokkaasti hyväksi ja uppaan sopivat jaksot, niin saa melkein 3-4 jaksoa viikossa sisään. Jos 5 gigasta jää jotain käyttämättä, ei se ylijäämä siirry seuraavalle viikolle.

Vimeo on muutekin coolimpi ja siellä on proo-matskua helvetisti, huippuja lyhytelokuvia jne. Sopii meille paremmin.

Mika, elämäsi on varmaan aika stressaavaa (paljon töitä, salia, paineita menestymiseen..yms) miten käsittelet stressiä? Kasvatatko kisaviikset?

Back
Ylös Bottom