Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
live striimi, joka myös tallennettais ja upattais tubeen? Ois kyllä asiallinen! Siinä vois sit jengi kysellä pakkiksen kautta asioita ja vastaukset tulis livenä!

Tollanen livestriimaus onnistuu esim Justin.tvn tai google hangoutsin kautta.Esim Justin.tvssä porukka voi kysellä täysin reaaliaikasesti samalla kun teil on nauhotus käynnissä.

Mut ymmärrän myös et jos haluutte pitää kysymykset pakkiksella,tossa ois kuitenkin muutama vaihtoehto ja toi livestriimaus siis onnistuis helposti teidänki kamoilla :)

Tuossa vanhempi podcasteja katsellessa tuli mieleen sellainen, että kaapatkaa nyt hyvät ihmiset se Mähönen taas pitkästä aikaa vieraaksi. Se tietouden määrä vain on jotain niin ihmeellistä, ja muutenkin vaikuttaisi kaikinpuolin loisto hepulta. Kyssäreitä nyt varmasti riittäisi edelleen enemmän kuin tarpeeksi.
Mikäli Akia ei saada sinne vieraaksi kairattua ennen kesää, niin minä aijon nousta barrikadeille Itämerenkadulla, ja estää pääsyn meijerille, kunnes vaateisiimme on vastattu. :D

Lienee joku muukin kannattaa ideaa?

Jos tulis mielenkiintosia vieraita yms niin ostaisin ihan vain sitä varten vipit :D Pirun mukava kuunnella näitä kun on esim. matkalla jonnekkin.

itsehän tuli rekattua / maksettua vipit vähäniinko kiitoksena tästä mahtavasta sisällöstä, jota Mike tuottaa tonttujensa avustamana...

Edit:
(toki tiedän ettei yksillä vipeillä kuluja kateta... mut noinniinku eleenä.)

itsehän tuli rekattua / maksettua vipit vähäniinko kiitoksena tästä mahtavasta sisällöstä, jota Mike tuottaa tonttujensa avustamana...

Edit:
(toki tiedän ettei yksillä vipeillä kuluja kateta... mut noinniinku eleenä.)

Itse tein sinun innoittamana saman ja ostin nyt tuon VIP:in. Kehoitan muitakin pakkislaisia tukemaan pakkista ja miken sinne kuvaamaa sisältöä rahallisesti! :)

Itse tein sinun innoittamana saman ja ostin nyt tuon VIP:in. Kehoitan muitakin pakkislaisia tukemaan pakkista ja miken sinne kuvaamaa sisältöä rahallisesti! :)

Samasta syystä aikoinaan VIPit hommasin, alkuun 12kk, mutta kunhan tämä loppuu niin otan 2v setin seuraavaksi :). Jos ei varsinaisesti suurta rahallista hyötyä tule, niin jospa tämä nyt positiivisesta kannustuksesta menee :D.

Back
Ylös Bottom