Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tämän pitäis tuottaa jotain, että vois viritellä oikean pikku studion ja sitten vois olla vieras aina.

Jos kerran kysyntää on, niin ei muuta, kun hommiin. Studio kasaan, kiinnostavia vieraita, mielenkiintoista keskustelua. Sitten jonkun palvelun kautta vipeille jne.

Rauha nyt niiden vierasvaatimusten kanssa kuitenkin. Podcasti on kuitenkin Team M&M Podcast. Mielummin vähän harvemmin vierasta, jolla on oikeasti sanottavaa, kuin joka jaksossa kyrpiintynyt pakkislainen huutelemassa.

Rauha nyt niiden vierasvaatimusten kanssa kuitenkin. Podcasti on kuitenkin Team M&M Podcast. Mielummin vähän harvemmin vierasta, jolla on oikeasti sanottavaa, kuin joka jaksossa kyrpiintynyt pakkislainen huutelemassa.

Niitä kyrpiintyneitä pakkislaisiahan kaikki tässä on toivonu...

Mihis tossa Team M&M:n podcastia tarttetaan kun netti on väärällään tietäjien videoita? Mikset kuuntele niitä jos meidän jutut ei kiinnosta?

Mike hei, tuo taisi olla sitä sarkasmia. Mulle on ihan sama, vaikka puhuisitte 3tuntia pyykkipojista ja painepesureista, kuuntelisin kumminkin. En mä jaksa mistään negailla, koska teette tätä hommaa kuitenkin meille fanipojille ilmaiseksi ja silti tuotatte viihdyttävää ja asiallista sisältöä.

Se on kuitenkin naurettavaa, että jotkut jaksavat täällä mussutella Mikan lippiksen kulmasta ja niiskuttelusta yms. äärimmäisen olennaisesta. Lisäksi ihmetyttää, miksei nämä Hulkki-fanit nyt jo kerää kolehtia, jolla Utille järjestettäisiin laitteistot/palkkaa ja saataisiin hänet tietokoneen ääreen vastailemaan fanien kysymyksiin. Miksi M&M:n pitäisi olla se kanava, joka tuo starboja perimmäisten kysymysten ääreen? Niin kauan kuin meidän kuulijoiden ei tarvitse maksaa M&M:n videoista&podcasteista on ihan oikeutettua, että äijät päättää itse, mitä he tuottavat. Toki varmaan ideat kelpaavat, mutta en tiedä, palveleeko ketään, jos 10sivua huudellaan Uttia podcastiin.

Mike & Mika -tandemille nyt oikeasti kehuakin tähän väliin tuon angstauksen katkaisemiseksi (toki olihan siellä muitakin jotka antavat krediittiä). Itse odotan ainakin Gymlogeja, Podcasteja ja Miken ja Peterin wlogeja aivan innoissani ja nautin niiden katselemisesta/kuuntelemisesta kahvia nauttien. Välillä on huikean hyviä jaksoja, välillä hieman vähemmän hyviä. Ilmaiseksi näitä kuitenkin tarjotaan, niin so what? Nuo kaikki kolme ovat kuitenkin Suomen bodyskenessä nykyisellään melkoisen isoja tekijöitä ja näin wannabe-kehoilijana itsellekin enemmän tai vähemmän idoleita niin olen vain tyytyväinen kun pitävät itsensä esillä tällä tavoin. Tämä ihmisissä on nykyään pahasti vialla kun mikään ei riitä. Vaikka tarjotaan jotain ilmaiseksi niin silti ruvetaan vaatimaan vielä vähän enemmän.

Hieno podcasti tälläsenä leffa friikkiniä dikkaan älyttömästi. Kävitkö Mike gravityn kattoon? Hienosti tehty mutta äärimmäisen tylsä omasta mielestä.

Ihmiset on tottunu aivan liian hyvään youtube-nettiaikana. Wilenius-ketjussakin kysytään sumeilematta että 'nyt tänne heti kaikki parhaat ajoitukset ja määrät kullekin mineraalille ja lisäravinteelle, kiitos'. Jos jos jokin hiven tietoa heruu niin heti ollaan sitten kysymässä että 'no entäs miten sitä kannattais muuttaa kun on tämä diabetes, ja sitten painan kans 70kg vähemmän niin miten lähtisit muuttamaan'.

Siis mitä helvettiä.

Justiinsa Pjter päässy sanomasta että sillä on menny useampi kuukausi handlata se juttu ittensä kohdalla, niin totta helvetissä se pitäisi nyt vaan laittaa yleiseen jakoon ilmaiseksi valmiiksi pureskeltuna jottei kenenkään muun tarvitse nähdä hitustakaan vaivaa. Koska Hitler.

Eikä se uttikaan varmaan lähde promillen tarkkuudella yön pimeinä tunteina vuosien aikana munkkeiltuja ravinnemääriä ja aikoja jakamaan. Rahaa pöytään niin tietoa heruu jos silloinkaan. So simple.

Mike & Mika -tandemille nyt oikeasti kehuakin tähän väliin tuon angstauksen katkaisemiseksi (toki olihan siellä muitakin jotka antavat krediittiä). Itse odotan ainakin Gymlogeja, Podcasteja ja Miken ja Peterin wlogeja aivan innoissani ja nautin niiden katselemisesta/kuuntelemisesta kahvia nauttien. Välillä on huikean hyviä jaksoja, välillä hieman vähemmän hyviä. Ilmaiseksi näitä kuitenkin tarjotaan, niin so what? Nuo kaikki kolme ovat kuitenkin Suomen bodyskenessä nykyisellään melkoisen isoja tekijöitä ja näin wannabe-kehoilijana itsellekin enemmän tai vähemmän idoleita niin olen vain tyytyväinen kun pitävät itsensä esillä tällä tavoin. Tämä ihmisissä on nykyään pahasti vialla kun mikään ei riitä. Vaikka tarjotaan jotain ilmaiseksi niin silti ruvetaan vaatimaan vielä vähän enemmän.

Tämä koko teksti voisi olla mun kirjoittamaa. Kuten aiemmin jo kirjoitin kaikki nämä on katseltu/kuunneltu ja osa wlogeista useampaankin kertaan. Sen takia vähän harmittaakin, että ne aiemmat viestini otettiin "angstaukseksi" koska se niiden tarkoitus ei missään nimessä ollut! Ymmärrän toki myös sen, että kun näihin projekteihin kulutetaan paljon aikaa ja vaivaa ja kaikki tämä ilmaiseksi niin ei siinä kaipaa enää kenenkään kommentteja siitä "miksi teette noin ja miksi ette tee näin"

Ihan loistavaa settiä kuunnella langattomilla, kun himassa vääntää pyykkiä, tiskailee ja lihashuoltaa. Samalla kuuntelee hyviä juttuja :) Tekee arjen askareistakin paljon mukavempia ja on ajan hyötykäyttöä. Propsit Mähöselle, kuuntelen erittäin mielelläni ja todella fiksu kaveri!

Kyllä näissä podcast ja gymlogeissa on hintalaatu suhde erittäin hyvin kohdallaan

Harvoin kirjotan mitään omia mielipiteitä mutta nyt on pakko sanoa kiitokset kaikista videoista mitä tullut! Pelastaa aina duunipäivänkin kun pääsee podcasteja kuuntelemaan :)

Laittakaas jossain podcastissa Helsingin ravintolat järjestykseen eli top-20 suosikit. Plussaa toki, jos viitsitte genreittäin luetella vaikka top-3.

Back
Ylös Bottom