Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Toinen kysymys Annalle.

Miten paljon joudut pitämään aktiivisesti huolta imagosta esim blokkaamalla 7-pvä kaltaisten julkaisujen haastatteluja ym? Ja tuleeko paljon yhteydenottoja sellaisilta tahoilta joiden kanssa et halua olla missään tekemisissä ikinä?

Annalle: kyttääkö äijät aina paheellisesti uimarannalla?

Ei helvetti ton Mikan kanssa, tässä nyt 18min kuunnellut ja tekisi mieli jo lopettaa koska Mika puhuu aivan jatkuvasti päälle.

Kun kuulin ekan kerran että Anna Virmajoki on tulossa podcastiin ajattelin että tulis ihan paskaa akkojen lätinää koko podcastista. Katoin ton kuitenkin, ja oli viihdyttävä podcasti sekä positiivinen yllätys. :thumbs:

On varmaan kysytty sata kertaa, mutta kuitennii:

Tuleeko käytettyä lisäravinnejauheita ruoanlaitossa? Ja jos, niin minkälaista settiä tulee kyhättyä?

Monesti puhutaan, että treenin jälkeinen ateria tulisi olla hiilihydraatti- ja proteiinipainotteinen vähillä rasvoilla. Mikä olisi mielestänne on "sopiva" rasvapitoisuus tuossa ateriassa? Ja sopiiko esimerkiksi lohi tai muu rasvainen kala proteiinilähteeksi tuolle aterialle?
Miten rasvat olisi viisasta jakaa päivän eri aterioille? Tällä hetkellä homma ei varmasti mene aivan oikein, kun saan kolmanneksen(n. 30g)
päivän rasvoista iltapalalla.
Olen tehnyt itselleni niin vaikeaa tuosta rasvojen lipittämisestä, että olisi mukava kuulla viisaampien neuvoja. Tällä hetkellä rasvat kiskon lähinnä saksanpähkinöistä, oliivi-, pellavansiemen- ja macadamiaöljyistä sekä keltuaisista.

Kiitoksia tuhannesti.

Ei helvetti ton Mikan kanssa, tässä nyt 18min kuunnellut ja tekisi mieli jo lopettaa koska Mika puhuu aivan jatkuvasti päälle.
Cry me a river. En mä sille voi mitään, että mä oon kova puhumaan. Ehkä mä en sit tee enää näitä podcasteja ku noin vituttaa mun tyyli. Rupee sinä tekemään Miken kanssa noita podcasteja jatkossa. Screw you guys! I'm göing höööym!

Aijajaijai kyl oli taas mahtava podcast, mielestäni paras tähän mennessä. Ja Mika puhu vaa yhtä paljon ku ennenki! Haters gonna hate! :hyvä:

Kiva jakso. Anna on symppis :haart:

Back
Ylös Bottom