Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tarkotin CT fletcheriltä enemmä tollasta videoo:

Heittää hyvää juttua sarjojen aikana XD

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kysymys podcastiin

Mites tällaset 'pienet' lihakset, kuten esim hauis, ojentajat kannattais reenata? Olen nimittäin kuullut väitteitä, että nämä lihakset usein ylireenataan, mikä sitten estää sen lihaksen kasvamista. Itsellä nimittäin vaikeuksia saada käsiin enemmän kokoa, mutta muuten kyllä kasvua huomaa itse ainakin varmaan olkapäissä eniten. Hauis, ojentajaa treenaan 2-3 liikettä 3-4 sarjaa. Onko sekin jo liikaa?

Missä mike ja nyyssölä näkee itsensä 5 tai 10 vuoden päästä? Asutteko samoilla nurkilla, teette samoja hommia ja jatkatte samaa rataa vai onko jotain suurempia suunitelmia tulevaisuudelle?

Oliko pikkupoikana mitään haave ammattia? Entä muulla saralla jotain mitä tahtoisi tehdä tai kokea, jota ei ole vielä tullut tehtyä?

Jos olisi mahdollisuus lähteä mihin päin maailmaa vaan reissuun määrittämättömäksi ajaksi, mikä olisi kohde?

Nyyssis laski Wileniuksen toistot taas väärin, vaikka kehoitin jo olemaan huolellisempi! :( Ja Mike ei tiedä mitään laktoosi-intoleranssista. :(

Menkää aikuislukioon ennenkuin nolaatte itseänne enempää! :face:

Mikalle.
Pidät selvästi sporttiautoista?
Katselitko ollenkaan audi tt:ä tai muita 2-ovisia autoja ennenkuin päädyit peugeotiin?

Nyyssis laski Wileniuksen toistot taas väärin, vaikka kehoitin jo olemaan huolellisempi! :( Ja Mike ei tiedä mitään laktoosi-intoleranssista. :(

Menkää aikuislukioon ennenkuin nolaatte itseänne enempää! :face:
voi kyynel. mä oon ylioppilas, ei ne mua enää sinne ota. Tiesitkö että sä oot kakkapylly? Kakkapylly! :'D

- - - Updated - - -

Mikalle.
Pidät selvästi sporttiautoista?
Katselitko ollenkaan audi tt:ä tai muita 2-ovisia autoja ennenkuin päädyit peugeotiin?

En pidä mistään porttiautoista. mulla susuki.

Mike ei tiedä mitään laktoosi-intoleranssista.
No se pääasia tuossa tuli kuitenkin selväksi elikkä gallona maitoa päivässä on ihan OK jos vain maha kestää. Ja varsin monella suomalaisella se kestää toisin kuin esim. jenkkilässä. Ja silti siellä tuota maitodieettiä saarnataan.

Isolla osalla suomalaisista ON se geenivirhe jonka ansiosta EI tule laktoosi-intoleranssia, jopa niin isolla osalla että Suomessa laktoosi-intoleranssia pidetään poikkeamana vaikka itse asiassa maidon sietokyky on se poikkeama. Täällä pohjoisessa vaan juotiin 'kovina aikoina' niin paljon erimoisia elukoiden maitoja että ne jotka sitä sietivät sai luonnonvalinnassa edun.

Afrikkalaisista ei taida kukaan pystyä maitoa juomaan aikuisiällä kun se geenivirhe puuttuu. Siellä yltäkylläisyydessä luonnonvalinta suosi sitä ettei aikuinen lapsi enää ryystä äitin nisää ja intoleranssi oli hyvä vieroittamaan. :)

Kattoko kukaan sitä ylen juttua maidosta, siinä vilautettiin että homogenointi olis maidossa se "vika". Testiryhmä oli vetänyt ns navettamaitoa ja laksatiivisiä oireita ei ollu.

Millonka foodcorneria tulossa ? Ootteko muuten huomannu eroa Maitokolmion fit maitorahkassa ja Valion maitorahkassa ?:) Omasta mielestä Maitokolmiossa hieman parempi koostumus.... Tosin 5g vähemmän protskua :wall:

Laitetaanpa kysymys seuraavaan podcastiin:

Onko Mikalla jotain tiettyjä rituaaleja yms kisoissa juuri ennen lavalle menoa? Näin aikoinaan dokkarin brittiläisistä nais-bodareista jotka veti pari kourallista perunalastuja ennen lavalle menoa. Väittivät että suola-rasva-hiilari nostaa hetkellisesti sykettä/verenpainetta ja saa verisuonet pullottamaan hetkellisesti enemmän...

Täytyy sanoa, koska meillä suomalaisilla on usein huono tapa jättää positiivinen palaute antamatta, että Team M&M Podcastit ovat olleet erinomaista viihdettä. Sekä Akin vierailut että yleinen paskanjauhanta elokuvista yms. toimittaa täysillä. Myös Gymlog on hyvän tiedon lisäksi laatuviihdettä. Toivottavasti jatkatte samaan malliin!

Oisko mahdollista saada Wileniusta vierailevaksi tähdeksi joko Podcastiin, Gymlogiin tai molempiin? Tuota kaveria, kun jaksaisi katsella ja kuunnella vaikka kuinka paljon.

Back
Ylös Bottom