Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koklaa ihmeessä toi Pizzarullakin noilla täytteillä!! Mikekin tykkäs ja se on silloin onnistunut sapuska.Munarulla on klassikko! Se on oikeasti hyvää, täytyypä taas väsätä pitkästä aikaa! :D
Kyllä. Olen aika tarkka mauista ja tämä oli varsin toimivaa kamaa. Makrot toki olisi vielä hyvä, mutta joku ne voi laskea.Koklaa ihmeessä toi Pizzarullakin noilla täytteillä!! Mikekin tykkäs ja se on silloin onnistunut sapuska.
Kaipa tuo ruoka menee pikkasen liian rasvaselle puolelle. Mutta jos vaikka vetäsee ton nimikkeellä Cheat Meal?Kyllä. Olen aika tarkka mauista ja tämä oli varsin toimivaa kamaa. Makrot toki olisi vielä hyvä, mutta joku ne voi laskea.
Nyt ei kyl lähe...^ El Classico!
Aamupoijaat oli kyl kaksikko vailla vertaa.
Homma on just näin. Olen aivan surkea keittiön puolella, mutta foodcornelin ohjeilla olen oikeasti onnistunut aina kyökin puolella. Ohjeet on hyvin selkeät niin tumpelo myös onnistuu. Kiitos ja iso kumarrus ohjeista ja hyvästä meiningistä myösFoodCornerit ovat eeppisiä kaikki!! :D Ja oikeasti suurin osa on helppoja ja hyvän makuisia ruokia!! Kukapa ei ole testannut jauheliha-chili-ripuli-pataa?! :D LOL!! Ja tää Pizzarulla Triple Meat Treatilla on ihan törkeän hyvän makuinen!! Vannon sen!!

Koklaa ihmeessä toi Pizzarullakin noilla täytteillä!! Mikekin tykkäs ja se on silloin onnistunut sapuska.
Räbylät eli airot eli huiskat eli ne härpäkkeet siellä sivuilla ja takana. Mitä ne ny oli finssit.kattelin just US EDITIONIA.. en tiennytkään että kaloilla on räpylät.

evät?Räbylät eli airot eli huiskat eli ne härpäkkeet siellä sivuilla ja takana. Mitä ne ny oli finssit.![]()

No shit?evät?