Team M&M Gymlog

Hyvä jakso taas! Nyyssölä on kyllä hyvässä kunnossa. Offillakin :)

Repeilin ihan huolella noille ilmakitaraveiveille :D Hyvä jakso!

Aina menee vaan löysemmäks nää reenit! Käsiä piti veivaa hullua supersarjaa putkeen, selän kanssa oli sentäs vielä kohtuu lyhyet palautukset mut nyt on jo aikaa soitella ilmakitaraa liikkeiden välissä?? :D

Toi olkapäiden kipu viiveellä pitää paikkansa, olen viimeaikoina juuri ihmetellyt tätä kovien olkapääreenien aikana että kun siirryn jo toisiin liikkeisiin iskee niin tajuton olkapääkipu että ei pysty mihinkään ja pitää juuri nostella olkapäitä ja irvistellä.
Ei muuten ollu kunnolla takaolkapäitä oikein....

Onko ideaa Mikellä tai jollakulla muulla, miten eroaa tavallisesta etuolkapääliikkestä kun tehdään etuolat vaikka kulmatangolla kämmenet ylöspäin.
Kohdistuu eritavalla, vai onko tavoitteena siirtää rasitusta ylärintaan? Mm. Greenen ole nähnyt videolla tekevän tätä.

Varmaan ideana että kyynerpäät ei pääse karkaamaan sivulle jolloin ei tule niin helpolla sivuolkapäät mukaan nostoon. Tai mä ainakin oon tehny sen takia noin tai vasaraotteella jos oon etuolkia erikseen tehny.

^
..täällä maalla ainaki tehää takaolat samalla kun yläselkä.

Se voipi olla, mutta sitä edellisessä selkäjaksossa niitä ei tehty, joten tässähän ne olisi sitten pitäny olla. No ei ollunna. No eipä tuo tullu yllätyksenä: Team M&M Gymlog 10 - Delts - YouTube :D. Mikäs siinä mahtaa olla, että etuolkapäitä treenaatte erikseen, mutta takaolkapäitä ette olleskaan? Kun jos ottaa esimerkiks Hulkin ni tekee juurikin päin vastoin. Eikä nyt taas sillä, että takaolkapäät ois teillä jotenki erityisen heikko lihasryhmä. Jo kuitenki ryhdin kannalta parempi, että ne ois mieluummin dominoivat ku etuolat.

P.S. Teillä on kilpailija food corneriin "Team M&M" Let's Cook Die Mega Pizza - YouTube

Back
Ylös Bottom