Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mä näkisin edelleen mielellään vastaavan lämmittelypätkän yläkropalle kun mikä Leskisen kanssa oli alakropalle. Oli meinaan erittäin hyödyllinen ja on omassa käytössä jatkuvasti.
I agree! Mutta annetaan taiteilijoille rauha tehdä laatuviihdettä kun kerkeävät, onhan tämä meille kaikille ilmaista ja meidän olisi syytä olla ikuisesti kiitollisuuden velassa mikelle ja mikalle tästä sarjasta. Ja niin hyvää kannattaa odottaa!Iha sama mitä teette mutta useemmin saisitte tehä näitä Gymlogeja!
On nääs parasta viihdettä mitä netistä löytyy!
Oisko ideaa, että haastattelette kaupungilla ihan randomeja siitä, että mitä mieltä on bodareista. Kumpi iskee enempi naisen silmään reenattu vaiko perussuomalainen. Saisi hyviä nauruja ku ne pullero naiset sanoisi , että perus sohvaperuna on paras :D
Joku bulkki-Food Corner olisi paikallaan näin syksyn lähestyessä.

Jos nyt hakemalla pitää hakea jotain negatiivista, niin ehkä ne Mikan baletti, tango yms. klipit, joille olen repeillyt ihan totaalisesti. Avokonttorissa työkaverit ei aina osaa arvostaa mun naurua. :D