Team M&M Gymlog

Mika laittoi postikortin jostain Uralin lähistöltä, että ei ole tulossa takaisin. Perusti sinne laamafarmin.
Mutta jos nyt kuitenkin sattuu niin että Mika palaa, edes hakemaan tavaransa niin kai sulla on jonkinlainen sotasuunnitelma? Tukit sen pihatien autollas ja juokset perään? Vaanit Mayorsin pukkarissa? Puhkaiset lentokentällä Mikan autosta renkaat ja odotat? Mikahan on joskus seurannut pako tv-sarjaa, joten hänellä on varmasti tarkka ja melkein vedenpitävä suunnitelma jos siihen ei vastata tarkalla suunnitelmallisuudella.

Liitteet

• im_coming_at_you_bro_1464.webp
    im_coming_at_you_bro_1464.webp
    27 KB · Katsottu: 2 920
Taitaa olla ainoastaan crossfittarit, ketkä pystyvät moisia 15 min settejä tekemään ilman kovaa puuskutusta. Ja luultavasti hekin puuskuttavat, koska heidän elimistönsä on äärirajoilla, sillä miksipä hekään vetäisivät kevyttä treeniä mikä ei kehitä? Kun treeni on äärirajoilla, kyllähän se ottaa henkeen. Kyllähän nyyssis pienemmillä painoilla varmaan voisi vartin heilua, mutta näissä lähdetään liikkeelle isohkoista romuista ja sieltä tullaan alas. Silloin kropassa on happivajetta jo. Vai onko jollain heittää tähän pätevää vasta-argumenttia?

Ei vieläkään uutta kymlokia, karsea pettymys.
Menkää ny joku hakmaan se herra sieltä Uralilta takas tänne meitä viihdyttämään.
Johan tässä tulee vieroitusoireita.

Tai käytte kuvaamassa Uralilla, kun Mika tekee sen etureisitreenin vaikka sitten kyykkäämällä laama niskassa, kerran herra ei ole sivistyksen pariin palaamassa.

Taitaa olla ainoastaan crossfittarit, ketkä pystyvät moisia 15 min settejä tekemään ilman kovaa puuskutusta. Ja luultavasti hekin puuskuttavat, koska heidän elimistönsä on äärirajoilla, sillä miksipä hekään vetäisivät kevyttä treeniä mikä ei kehitä? Kun treeni on äärirajoilla, kyllähän se ottaa henkeen. Kyllähän nyyssis pienemmillä painoilla varmaan voisi vartin heilua, mutta näissä lähdetään liikkeelle isohkoista romuista ja sieltä tullaan alas. Silloin kropassa on happivajetta jo. Vai onko jollain heittää tähän pätevää vasta-argumenttia?

No siinä vaiheessa ku cross-fittaajilla loppuu happi, nii hulkki alkaa vasta hikoileen ;)

Pitää kyllä sanoa että noi 15min reenit on aika murhaavia ja jos ei ole itse kokeillut, ei voi tietää... Suosittelen kokeilemaan esim 15min selkää ja perään 15min olat, ehkä 5 min huili siinä välissä. yhteensä 35min ja sen jälkeen on totaalisen dead meat.

Ja on se nyt saatana jos reeni ei laita puuskuttamaan! :rock:

Käväsin aamulla tekeen ton yllä mainitun setin ja voin sanoo et JAPADAPADUU!!! Viimesten vipareitten kohalla näky sellasia holokausteja et meinas tää vähänenkin jarki kadota:fuckyeah: Suosittelen testaamaan;)

Täällä ollaan kovasti pohdittu meikäläisen peruskuntoa. Voin sanoa, ettei se ole mikään mairitteleva, mutta en mä sanoisi olevani ihan rapakunnossakaan. Jokainen voi mennä kokeilemaan esim Dianea ja yrittää ihan millä formilla tahansa pestä mun tulokseni, joka oli 1:37

Mulla onkuitenkin semisti massaa, 86kiloa ja olen vain 164cm pitkä joten mun pituiselle lihakset kuluttavat happea melkoisesti. Voisin mä alkaa juoksemaankin tai crossfittailemaan tosissani, ja aivan varmasti olisin kohtuu kova ainakin tossa crossfitissä muutaman kuukauden harjoittelun jälkeen. Tosin bodauksen voi unohtaa silloin kokonaan.

Terveisiä Uralilta! Nyt pakko lopettaa ku laama syljeskelee jo tuolla siihen malliin... :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan paska kunto :D Mä olisin varmaan halannut lattiaa ekan 30 sekunnin jälkeen.

Mun mielestä nyt muutenkin typerä tässä jauhaa, tosta kunto asiasta, kun kyllä siinä kuka vaan puuskuttaa ja yskii niitä keuhkoja pellolle, jos viistoista minuuttia lähes tauotta tehdään täysillä. Jos ei kunto meinaa loppua, niin on ollut liian pienet painot.

Toi mösjöö Nyyssölän 21-15-9 setti on kyllä aika käsittämätön suoritus... Heittäkääpä "virallinen" haaste Suomen kovimmille crossareille samasta setistä niin saisi vähän vertailua :) Tässä vitun körttiläiskulttuurissa kun aina joku pitää olla paras ja joku toinen paskin!

Tässä vitun körttiläiskulttuurissa kun aina joku pitää olla paras ja joku toinen paskin!
Juu, tuo on kyllä hieno piirre suomalaisissa. Varmaan samat tyypit täältä menee sanoo Mo Farahille, että "onhan sulla hyvä kunto, mutta oot ihan luuseri ku ei sulla oo ees lihaksia". Miten voi saada noin turhasta aiheesta monta sivua keskustelua. Nyt vittu oikeesti, Pakkis.

Kehonrakennuksen SM. Nuff said.

Toi mösjöö Nyyssölän 21-15-9 setti on kyllä aika käsittämätön suoritus... Heittäkääpä "virallinen" haaste Suomen kovimmille crossareille samasta setistä niin saisi vähän vertailua :) Tässä vitun körttiläiskulttuurissa kun aina joku pitää olla paras ja joku toinen paskin!

Testattuna vai ilman? :D

Mun mielestä nyt muutenkin typerä tässä jauhaa, tosta kunto asiasta, kun kyllä siinä kuka vaan puuskuttaa ja yskii niitä keuhkoja pellolle, jos viistoista minuuttia lähes tauotta tehdään täysillä. Jos ei kunto meinaa loppua, niin on ollut liian pienet painot.
Niin etkai nyt väitä, että treeni on tehokas lihaskasvulle jos kunto loppuu? Toki siinä kestävyys paranee. Muutenkin vähän vaikea käsittää Miken ym komppanian treenifilosofiaa.

Do, and if so, how do natural people make gains by doing 1xweek-frequency bodypart split, doing random, different stuff every workout. Seeing as only goal to "destroy" the muscles. Thoughts on this?

They train hard and many get lucky on getting progressive overload without measuring it. A broken clock is still right twice a day and if 20 people throw a dart blind folded one or two of them might get a bullseye. What I would look at more closely are not the outliners who get amazing results doing this... they are the minority... look at the number of failures of this style of training... they are more common.

how do natural people make gains by doing 1xweek-frequency bodypart split, doing random, different stuff every workout. Seeing as only goal to "destroy" the muscles. Thoughts on this?

Toimii ainakin itsellä todella hyvin. Ja kun sanon että "toimii", tarkotan sitä, että sarjapainot kasvaa ja sarjojen pituudet paranee, ja vaaka näyttää välillä vähän enemmän. Eli ei mitään "musta tuntuu" höpinää jonkun viikon ohjelmakokeilun jälkeen.

Ja puhu suomea.

Back
Ylös Bottom