Team M&M Gymlog

Kyllähän ihan normaalilla käsipainokulmasoudullakin saadaan tuntuma latsien alaosaan, jos vaan halutaan, ni miksei tuollakin.

Jos latsien alaosa supistuu käsipaino kulmasoudulla, supistat sitä kyseisen selkälikkeen liikeradasta riippumatta, mutta tuon vedon varsinainen lihastyö kohdistuu yläselän keskiosaan (paksuntava vaikutus).

Minä ainakin sain latsien alaosaan osumaan tuon liikkeen. Tuliko yllätyksenä, että kaikki liikkeet ei ole hyviä kaikille?

Tuossahan se tarkoittamani liikesuunta idea tuli selväksi.
Kun halutaan treenata määrättyä selän tai rinnan lihasta ajatellaan viiva nyrkistä olkapään kautta kohdelihakseen, se kohta ottaa vastaan lihastyön, joka osuu linjan päähän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaikka seuraavan jakson alku speakissa voisitte kertoo 1,2,3,4 jakoisten ohjelmien eroista ja miten minkäkikaa kannattaa reenata, jos on vähäse tullu lisäkiloja ni millä ohjelmalla kannattaa alottaa reenaa uudestaan. Creatiinihan kuulu lisäravinteisii mistä ette aikonu pitää mitää, mut voisko siit mainita jotai et kannattaako sit heti alottaa käyttää vai vasta myöhemmin ja jotai muit tiukkoi tietoi mitä kannattaa tietää. En kerenny toho teijä 89projektii kyssäri jaksoo youtubee heittää näit..

Vaikka seuraavan jakson alku speakissa voisitte kertoo 1,2,3,4 jakoisten ohjelmien eroista ja miten minkäkikaa kannattaa reenata, jos on vähäse tullu lisäkiloja ni millä ohjelmalla kannattaa alottaa reenaa uudestaan. Creatiinihan kuulu lisäravinteisii mistä ette aikonu pitää mitää, mut voisko siit mainita jotai et kannattaako sit heti alottaa käyttää vai vasta myöhemmin ja jotai muit tiukkoi tietoi mitä kannattaa tietää. En kerenny toho teijä 89projektii kyssäri jaksoo youtubee heittää näit..
1. Liikakiloihin: salitreeniä 1-4 -jakoisella ohjelmalla. Koska taukoa on ollut, niin ehkäpä isojen perusliikkeiden ympärille rakentuva 1-2 -jakoinen setti (löytyy Pakkotoistolta). Lisäksi aerobiset tilanteen mukaan kuvioihin ja ruokavalio sopivasti miinukselle.
2. Voit aloittaa kreatiinin käytön, mutta mitään ihmeainetta se ei ole ellei muut peruspalikat ole kunnossa. Ruokavalio ensin.

Juu mä rakentelin 2 jakosen ohjelman ton "timpa79" kirjotuksesta. tost creatiinista luin muutaman tunnin juttuu täält mut en saanu oikee selkoo mikä siin on hyvä käyttö aika ku osa puhuu et 4 viikkoo sit taukoo ja osa puhuu et ei tarvi mitää taukoo et koko ajan vaa. En oo ikinä lisänny palautusjuomaa creatiinii aikasemmin ni sen takii tyhmii kyselen. Ja kiitosta vastauksesta !

Kyl teette hienoa työtä! :) Jonkin aikaa sitten tuli salitreeni aloitettua, paljon oon oppinut kyllä näistä videoistanne!
Näin btw, Nyysölä on kyllä upeassa kunnossa :puntti:

Gymlog täyttää vuoden ja maanantaina kuvataan jakso 28. Nyt olis saumaa yhdelle päästä mukaan messiin kun kuvataan koko jakso. Saa päästä katsomaan koko sekoilun ja sitten näkee miten nuo oikein tehdään ykkösellä. Jakso kuvataan jo aamulla 0900 alkaen, joten jos joku haluaa tulla messiin, niin mailia mulle. Eka pääsee.

edit - paikka täytetty.

Juu mä rakentelin 2 jakosen ohjelman ton "timpa79" kirjotuksesta. tost creatiinista luin muutaman tunnin juttuu täält mut en saanu oikee selkoo mikä siin on hyvä käyttö aika ku osa puhuu et 4 viikkoo sit taukoo ja osa puhuu et ei tarvi mitää taukoo et koko ajan vaa. En oo ikinä lisänny palautusjuomaa creatiinii aikasemmin ni sen takii tyhmii kyselen. Ja kiitosta vastauksesta !

Itse oon kokenu hyväksi sellasen 2kk käyttöä ja kuukaus taukoa. Periaatteessa vois vetää putkeenkin mut itellä potkii parhaiten ensimmäisen tankkausviikon aikana joten tykkään pitää taukoa ja alottaa uudestaan usein :)

Tuossahan se tarkoittamani liikesuunta idea tuli selväksi.
Kun halutaan treenata määrättyä selän tai rinnan lihasta ajatellaan viiva nyrkistä olkapään kautta kohdelihakseen, se kohta ottaa vastaan lihastyön, joka osuu linjan päähän.

En ota kantaa tohon selkäjuttuun kun en siitä juuri tiedä, mutta aikamoista tuubaa ainakin osassa noista vinkkivideoista. MM. tämä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Videon kaveri ajattelee ehkä hiuka liikaa teoriaa verrattuna käytäntöön. Toi ensimmäisen syyn jossain määrin menee läpi, mutta toisesta en saa kyllä kiinni alkuunkaan. Sköndää myös mun mielestä joka tapauksessa.

Back
Ylös Bottom