Team M&M Gymlog

Mä näin viime yönä enneunia tulevista Gymlog-jaksoista. Mä olin siinä salilla treenamassa samaan aikaan kun kuvattiin uusinta Gymlogia. Liikkeitä oli demonstroimassa joku fitnesskissa ja meneillään oli joku erikoisliike olkapäille. Mukana oli myös aika isot taustajoukot, ei vain Mike ja Nyyssölä. Mä kun osuin paikalle, joku taustajoukoista kiinnitti kaikkien huomion mun hanskoihin. Mun harmikseni hän ei ihastellutkaan mun mallikasta hauista vaan mun pantterikuvioisia treenihanskoja :( Näitä hanskoja piti sitten välittömästi mennä esittelemään Nyyssölälle. Mä sain sitten seuraavaksi kutsun Nyyssölälle pilkkomaan vihanneksia vähäpukeisena. Että olikos teillä tarvetta avustajalle seuraavassa Foodcornerissa?

Näin Nyyssölän tänään ekaa kertaa livenä salilla. Kunto on aivan älytön. Ei tosta videosta sitä nää eikä tajua. Mika pyyhkii lattiat syksyllä 8-kympissä. Luultavasti vie myös overallin.

Hihheijaa.. on kyl kundien setit ihan dynamiittia. Hyvän tutkaparin kyl muodostatte, team M&M tarttee yhtäpaljon molempia ja selkeästi kaverit samalla aaltopituudella, jonka ansiosta homma rokkaa ku hirvi.

Hyvii vinkkejä liikkeisiin ja variaatioita miten tehdä erilailla jne.
Monet ylistykset on jo moneen kertaan sanottu, kannan oman korteni kekoon ja nöyrästi kiitän äijii panostuksesta. (vaikka noita liikkeitä on hinkannut satoja/tuhansia toistoja, niin kiva edes tässä vaiheessa sitten saada tietää miten ne "oikeasti" tehdään ;)
Oma treeenimotivaatio nousi potenssiin kaksi samantien, vaikkei siinä ole nytkään suuremin ollut valittamista.
Huomenna jauheliha-chili-pasta-pata testiin, ja sopivasti selkäpäivä, niin tulee koitettua (4 eri selkää koskevasta gymlokista ?) noita ja todnäk otettua omaan ohjelmaan osa noista käsitellyistä liikkeistä.

Vaikka asiasta jo puhuttu aikaisemminkin, niin peukku DVD:lle.
Vinkkinä pojille, kun Mikellä toi kuvailu jo ammattina ja jotain yberhienoo kameraa kuolaa, ja kun toi koneen käyttökin on hanskassa, niin raapis kasaan DVD:n tosta (ei vaadi suuria panostuksia) ja laittais myyntiin (kansikuvan toteutus ei myöskään varmaan ole ongelma), jotta voisivat vaikka ne kiitoliset katsojat antaa oman pienen panoksen takaisin päin kullanarvoisista ohjeista (hinta jos "kohdallaan", niin uskoisin, että menekkiäkin olisi).. vaikka sitten vielä hienompien gymlogien välineiden hankkimiseen (ja Mikalle vaikka foodcorner välineitä jos ei muuta oo vailla).
Noitahan voisi kysynnän mukaan sitten vaikka "painaa", joten ei tarvitse ottaa edes riskiä, että jäisi se 10000kpl pölyyntymään ;p
Samalla jäisi se oma "tahra paperille" jälkipolville ja historiaan.

No ainakin virvokkeet tarjoan, jos joskus samaan kuppilaan eksytään ;)

Vaihteletko Mika käsien asentoa mavessa? Luin youtubesta, että vedät aina ristiotteella, mutta onko kädet aina samoin päin vai onko esim. joka toinen sarja vasen käsi vasta- ja oikea myötäotteella ja toisin päin?

Paljon näkee nykyään saleilla eri puolella maata ihmisten tekevän näissä Gymlogeissa opastettuja liikkeitä, kun työreissuilla tulee välillä reenailtua siellä sun täällä. Varsinkin nuoret kuntit ovat sisäistäneet nämä opit aika aktiivisesti. Melkoinen vaikutus tuntuu olevan siis skeneen tällä sarjalla.

Paljon näkee nykyään saleilla eri puolella maata ihmisten tekevän näissä Gymlogeissa opastettuja liikkeitä, kun työreissuilla tulee välillä reenailtua siellä sun täällä. Varsinkin nuoret kuntit ovat sisäistäneet nämä opit aika aktiivisesti. Melkoinen vaikutus tuntuu olevan siis skeneen tällä sarjalla.

Tämä on ihan totta. Olen pannut tämän saman merkille. Huomasin tämän jo tosin silloin, kun Jari Mentulasta alkoi tippua vidoita näytille missä treenasi gigantti-tyyliin selkää, olkapäitä ja rintaa. Moni kaveri veti lähestulkoon samalla systeemillä menemään seuraavalla vkolla salilla. Mielestäni tämä on täysin positiivista, että tälläisiä videoita tuotetaan ja kaikkea treeniin liittyvää tietoutta ei pimitetä. Monessa lajissa noustaan juuri eteenpäin siksi, että tietoa jaetaan avoimesti ja näistä voi sitten ottaa oppia kuka haluaa.

Itse odotan, että kunhan Nyyssölän "varsinainen" dieetti alkaa ilmoille tulee jotain dieettiin liittyvää materiaalia. Jenkki bodaajista tulee dieetillä aina ennen kisoja treeni-pätkiä missä vähän pullistellaan samalla ilman paitaa jne. Tälläistähän voisi toteuttaa vähän nyyssölänkin kanssa.

Back
Ylös Bottom