Team M&M Gymlog

Nälkä tuli tääläkin :D

Mutta itse videoon...eka kerta kun jätti vähän kylmäksi :O Jotenkin puuttui se teidän vitsailu ja hauska meininki! En tainnut nauraa kertaakaan koko aikana (tai no vähäsen siinä kohtaa kun puun takaa tuli naudansuikale paketti :D) Yritettiin tehä tusina tavaraa mitä tulee telkusta harva se päivä? Voi olla että oon ihan metsässä, mutta jotenkin vain aisti sen että toi ei ollut teidän juttu/ympäristö? Odotin koko ajan jotain hauskaa tohon ympäristöön liittyen...esim. paikalle olis saapunu yhtäkkiä Miken tilaama pizza/pizzalähetti ja kamera olis kääntyny 180 astetta ja takana olis loistanu asutuskeskus/kotipizza tai jotain tollasta :D

Anyway mä fanitan teitä silti forever man! F*ck yeah! Peace out! :D

Ps. Nyt kun kaikki säntää innolla lähimetsään kokkaileen niin jättäkää ne Jamie Oliver ja Swiss Diamond pannut kotiin ja ostakaa kunnon valurauta pannu :)

No eipä niille Gary Gaymooreillekaan sun muille naurettu, joten ei se nyt ylläri meille ole, tehdään mitä tehdään kuhan on kiva tehdä. Pizzaidea on kyllä oikeesti paska, miksi vitussa semmoista tohon laittais. Ei me nyt väkisin aleta mitään tommoista paskaa keksimään. Tehdään ihan omaa juttua ja välillä enemmän huumoria, välillä vähemmän.

Mut joo, vuosien kokemuksella ennustan jo miten peesaajia tulee kun ekat negat tulee, toivotaan nyt ettei ketjun hauska rempseä fiilis mene vituiksi tästä eteenpäin.

Mut joo, vuosien kokemuksella ennustan jo miten peesaajia tulee kun ekat negat tulee, toivotaan nyt ettei ketjun hauska rempseä fiilis mene vituiksi tästä eteenpäin.

Eiii välttämättä :) Ikinä ei voi kaikki miellyttää eikä pidäkkään!

Itse vaan en halua kuulua siihen "peesaaja" joukkoon joka aina vaan toistaa samaa mantraa "olipa hyvä video". Yritän hakea/antaa palautetta josta olis teillekkin jotain "hyötyä" :)

Aivan loistavaa settiä jätkät ! Kattelen noita videoita päivittäin ja kerään samalla motivaatioo treenaamiseen, todella hyvin näytetty ja selitetty kaikki liikkeet. Varsinkin alottelijalle tämä on elintärkeää materiaalia, koska eihän me (itse vasta vuoden treenaillu, nyt vasta saanut kunnolla kiinni siitä) kehdata mennä salilla kysymään että, ''miten ton liikkeen teet, mihin sen pitäs
ottaa, kuinka monta liikettä teet noita yms yms.'' Jatkakaa samaan malliin !

Kiitos ja Kumarrus :)

Btw. Taitaa videoiden ansiosta Mayor's saada pari uutta asiakastakin lähiaikoina! :puntti:

Pizzaidea on kyllä oikeesti paska, miksi vitussa semmoista tohon laittais.

Niin siis toi pizza idea tuli lähinnä siitä kun dissasit jumalaista valkosibalia :D (Olisit tilannut lätyn ja Mika olis suuttunut/ärähtänyt/ajanut pizzapojan pois...kamera maahan ja ei kuvaa teitä, vain äänet kuuluu, pientä sanaharkkaa...editointi ja sitten kaikki olis "näytelty" loppuun ja lopussa tietysti olisitte heittänyt ton vitsiksi ja olleet ihan normi rempseä kaksikko syöden lihapataa :D)

OOoookke huomaa mihin aikaan kirjottelee kun alkaa tuleen aikamoista soopaa täältäkin :D

Edit. Niin ja toi idea olis kussu heti kun en voi kuvitella Mikaa vihaisena...kaveri on ihailtavan yltiöpositiivisyyden perikuva! :)

Itse vaan en halua kuulua siihen "peesaaja" joukkoon joka aina vaan toistaa samaa mantraa "olipa hyvä video". Yritän hakea/antaa palautetta josta olis teillekkin jotain "hyötyä" :)
Kantsii katsoo noi Gary Gaymooren ja muiden videoiden palautteet, niin tajuaa varmaan, että on täysin poikkeuksellista, että ollaan saatu hyvää palautetta tästä Gymlogista. Peesaajia on moninverroin enemmän negatiivisissa kommenteissa kuin koskaan positiivisissa, joten oot enemmistön puolella. Ennen tätä sarjaa oli aivan sama mitä tehtiin stillien tai videoiden puolella, palaute oli pääosin negaa. Palautteesta ei ole ideoiden osalta mitään hyötyä, enemmän meitä kannustaa se, että ylipäätänsä videoita katotaan. Jos ne ei saa katsojia, ei me niitä tehdä.

Uusi mikki kusee ääntä, pitää koittaa ottaa low-cut siitä päälle, josko helpottaisi. Se ottaa hyvin kauempaa, mutta lähellä tuppaa särkemään.

^ Juu kyllä mä jotain muistan sieltä M&M seikkailee ketjusta. Tosiaan tuosta ideoinnista/palautteesta olin aivan muistelevinani että joskus sanoit (seikkailee ketjussa?) "saa ehdotella ideoita"...aa nyt muistanki ja sehän tais olla niihin special effect pätkiin ?

Ja ei ole pelkoa että ei tulisi katsojia! Näitä tullaan katsomaan ihan taatusti niin kauan kun vain jaksatte/haluatte näitä tehä (TOIVOTTAVASTI KAUAN!:)) Tää on vähä kuin epic meal time joka päräyttää uutta matskua joka viikko, tullut niitäkin katsottua alusta asti ja vieläkin odottaa uutta jaksoa! Tässä teidän jutussa on vain se poikkeus että näitä jaksaa kattoa varmasti piteempäänkin, koska vaihtelette sopivasti safkaa&saleilua :)

Hämyisten metsien miehet. Väkisin tulee mieleen äijät "sienimetsällä" :D

ja taas on aamu pelastettu :hyvä: oli taas niin hyvännäköstä ruokaa että täytyy jo heti tänään testailla.
Ei voi ku kiittää jätkiä ku jaksatte muun ohella tämmöstä hommailla :D

pärskäytin kahvit tossa syliin viimesen parin minuutin kohdilla. Ei saa säikytellä.

Taivaskädellä meinasi mennä ehrammit väärään kurkkuun tuossa lopussa. :D Hyvä video taas jälleen kerran varmasti täytyy kokeilla tuota pöperöä joku kerta ilman viiniä tosin. Chili-pasta-pata menee kyllä kokeiluun parin päivän päästä. :D Mukavaa vaihtelua oli toi ettei oltukaan Mikan köökissä, vaan oltiin metsässä ja videossa oli vähän tuommoista vanhanajan tunnelmaa (ainakin mun silmään) taisi toisin johtua pitemminkin olosuhteista.

About kaikista kamppailuvarusteita myyvistä liikkeistä. Myös isommista perus urheiluliikkeistä saattaa löytyä.

Jess, itse olen kanssa diggaillut erityisesti näistä ruokahommeleista. Viimeisimmästä pätkästä vaan vie vähän hohtoa tuo pimenevä ilta... Sisältö silti huippukamaa.

Back
Ylös Bottom