Team M&M Gymlog

Hyvää juttua, oteleveydestä olisin penkissä kaivannut vähän lisää tietoa, kun itsellä se ei niin hallussa vielä ole. Jatkoa odotellessa :puntti:

Hyvää juttua, oteleveydestä olisin penkissä kaivannut vähän lisää tietoa, kun itsellä se ei niin hallussa vielä ole. Jatkoa odotellessa :puntti:
Kyllä mä siitäkin kerroin, mutta editoija jätti pois. Lähinä vaan kerroin, että mahdollisimman leveä on paras.

Teittekö joka sarjassa pakkotoistoja, vai oliko alla kevyempiä sarjoja? Eikös toistomäärät romahda aika komeesti sarjojen edetessä?

Onpas pirun hyvää settiä. Kattelin kaikki treenipätkät just putkeen. Ja pitää kyllä jossain vaiheessa testailla tota ruokahommaakin, sen verran herkullisesta näytti/kuulosti.

Naiset saa katsoa mun nännejä tosin koska tahansa! :D

Jess!! Ihan luvan kanssa. :hyvä::kuola:

Jää nähtäväksi tarttuiko tästä pätkästä päähän tämän vilauttelun vuoksi mitään muuta kuin se, että pitää muistaa varmistaa paidan siveellisyys ennen reeniä.

Helkkarin hyvä pätkä jälleen. :puntti:

Työsarjat penkissä tehtiin muuten 120kilolla. Nousin lämmittelyissä 5*150 kiloon ensin.

Sarjat ennen työsarjoja:
20*60kg
10*90kg
10*90kg
10*110kg
5*130kg
5*150kg

Vipuvarsivinopenassa painoa oli yht 130kg

aivan loistavaa settiä. Mikan chilipadasta tuli superhyvää ja noista tekniikkaneuvoistakin on paljon hyötyä.

oot, Nyyssis, mun idoli<3
joo ja rispectit myös Mikelle:)

Hauskahan tota gymlogia on kattoa, kun joka jaksosta oppii jotain uutta ja mukana on huumoriakin.
Ei muutaku seuraavaa odotellessa :puntti:

Tää on kyllä teidän kahden parasta antia ollu koko ajan. Kaikki mihin koskette, muuttuu kullaksi. Teette treenivideoista taidetta <3

Mikä tuo estrogeeniläppä oli tuossa food cornerissa :D Mike bongattu torstaina Helsingissä, Just sitä ennen Matti Esko Hytönen hölkkäs posket lommolla vastaan.

Back
Ylös Bottom