Team M&M Gymlog

Ajattelin vaan lähinnä sitä, että palvelis sun ja Nyysiksen lompsaa. Siis että jotain rahaa saisitte tuosta hommasta, en tosin tiedä paljonko tuollaisissa jutuissa liikkuu massia, mutta kuvittelisin että siitä vois kivat taskurahat tienata. Te kun kuitenkin teette noita, niin "samalla vaivalla" vois tienata ihan suoraankin (eli ei pelkästään Pakkiksen sisällöntuotannollisesti vai miten sen nyt sanoisi).
Uskoisin että ainakin Mike tienaa jonkun verran jos/kun pakkikselle tulee käyntejä enemmän. Toisaalta taas joitain asioita voi tehdä ihan vain sen takia että se on hauskaa ja siitä nauttii, ei tarvitse etsiä hyötyä. :)

Nää ei suoranaisesti nyt hyödytä kuin katsojia ja sitten Tiimin omaa huumorisuonta. Kävijät kun ohjautuvat You tubee, ei niinkään Pakkikselle, paitsi keskustelut. Sponsorointia voisi miettiä vain laadun parantamiseksi, eli Red one tänne kiitos laajiksen kanssa :D

Me ollaan tehty näitä juttuja ihan vain kun tää on niin hauskaa keksiä kaikkee tyhmää. Ja sitten toki on kiva jättää historiaan oma jälki jollain tapaa.

Voi vittu, olispas hyviä videoita, sai välillä nauraa ihan oikeesti. Se kitarailmaveivi oli mauton mutta nää body ja safka videot tosi jees. Ihan eri kuvan saa tosta Nyysiksestä ku esim pelkistä kuvista.
Lisää vaan, hyvää settiä, hyvää huumoria ja ei mitään käsikirjoituksia!

Niin ja homoiluakin vois olla..:pano:

red-one-camera.jpg

VOi kettu! Oli meidänkin Espoon Prismassa noi valion kolme juustoa ruokakermat ja yksikyntiset valkosipulit loppu! Carbonaratkin olivat puoliksi tyhjillään. Onks tää sattumaa vai onko oikeesti porukka joukolla käyny ostaa tota safkaa? WTF? Nyt kertokaa! :D

AAAH olo on kylläinen ja iloinen (hymy korvissa, niinkuin aina loistavan ruoan jälkeen)!

Kiitos jätkät viimeisimmästä videosta ja loistavasta reseptistä! Mahtavaa settiä ja tätä just kaipailin :) Näin tulevana kokkina resepti saa arvosanaksi :4: 1/2 (muuten täydet mutta toi pussi pasta vie puoliskan pois :D). Chiliä omaan makuun oli just sopivasti, mutta jos tarkoitus muille tarjota niin sitten ehkä puolittaa se määrä. Ainut ongelma täs vaan nyt on...tästä tuli niin hyvää sapuskaa että kuinka tämä muka riittää 3-4 päivää :O :D

Tosiaan tein tätä sapuskaa äsken ja kävin hakemassa matskut kaupasta...oli säkää vielä kun sai pirkan 7% -30% niin tuli vähän halvemmaksi :) Ja yllätys yllätys tos meidän cittaris oli 3 juuston kerma loppu, jouduin sitten käymään minimanis hakemas kun aattelin että sinne ei bodarit oo vielä eksyny :D

Täällä sama setti ! Ruoka tuli tehtyä ja on todella syötävää. Kohta jos menis napostelemaan lisää! ;) Ainut paska homma oli, että 3 juuston kerma oli loppu täälläkin päin. Kävin kahdessa kaupassa kysymässä, niin molemmissa oli loppu :D Eikä raaskinut enään kolmanteen kauppaan mennä, niin täyty ostaa toista kermaa.

Näin tulevana kokkina resepti saa arvosanaksi :4: 1/2 (muuten täydet mutta toi pussi pasta vie puoliskan pois :D).

Jäin itse miettimään, että josko sitä jättäisi pussi-carbonaran pois, käyttäisi tuon "välivaiheen" kastikkeena ja keittäisi vaikka täysjyväpastaa kyytipojaksi. Eri safkahan tuo olisi, mutta toimisiko?

Ps. Hoitakaa jossain välissä Huppe vierailevaksi tähdeksi keittiöön. ;)

Itse teen kaikenlaisia mössöjä jauhelihasta. Kastikkeena on aina pelkästään tomaattimurska. Ehdottomasti suosikkini on torinon proteiinipastaa (17g/100g prodee) 500g, kidneypavut ~250g, 3 isoa sipulia, mustapippuria, jauhelihaa 700g, sitten habaneroja 1-5 kpl oman maun mukaan. Joskus heitän vielä Poppamiehen Tuli ja Leimaus kastiketta.

Jäin itse miettimään, että josko sitä jättäisi pussi-carbonaran pois, käyttäisi tuon "välivaiheen" kastikkeena ja keittäisi vaikka täysjyväpastaa kyytipojaksi. Eri safkahan tuo olisi, mutta toimisiko?

Ps. Hoitakaa jossain välissä Huppe vierailevaksi tähdeksi keittiöön. ;)

Joo kyllähän se toimis tai ainakin luulis :) Toi carbonara kastike on helppo tehä itekki (en nyt edes tiedä mitä siihen tarkalleen tulee mutta kait se on vaan "perus" valkoinen kastike jossa on mausteita...niin ja pekoniakin muistaakseni oikeassa on!?)

Itsekin tein kyseisen estrogeeni sopan ja täytyy sanoa että vaikka tissit kasvaisikin niin kyllä on niin hyvää että syön hyvillä mielillä koko satsin ja uudestaakin tulee menemään pataan tosin itse teen ensi kerralla vähän tulisempaa :)

Tossa naureskelin, kun kaikki fanboyt painaa kikkeli pystyssä kauppaan ja tekee ihan innolla samaa sapuskaa kuin videossa. Arvatkaas mitä minä sitten tänään tein? No, hyvää on kyllä, mutta minä taas olisin laittanut chiliä vähän vähemmän. En siksi, että poltto olisi ihan kamala, mutta tämä peittää vähän turhan paljon makua alleen. Ja minä olen sentään vetänyt raakoja habanerojakin melkein harrastuksena. No, näissä chileissäkin on sellainen ikävä ominaisuus, että ikinä ei voi tietää mitä saa. Saman lajikkeen eri erät voi olla tosi kaukana toisistaan tulisuudessa. Mulle tais sattua nyt tiukka erä.

HUOMIO!!!

Tarvittais yksi assari seuraaviin Gymlogin kuvauksiin tämän viikon sunnuntaiksi. Paikka Mayors ja noin kello 16:00. Tehdään sellainen lihasryhmä, jossa spottaajaa tarvitaan. Pääsee siis ohjelmaan mukaan ihan näkyvään osaan, salivermeet oltava päällä. Onko halukkaita? Ilmoittautukaa Mikelle tai suoraan tähän ketjuun.

Hep!! Jossei kukaan muu oo halukas, niin meitsi voi lähtee. Mitään muutakaa tekemistä oo kuitenkaan...

Back
Ylös Bottom