Team M&M Gymlog

Polttava polte. :D

Me laitettiin reilu desi sokeria ja ihan riittävästi se oli omaan makuun. Ainahan sitä voi laittaa valmiin pannarin päälle tai sitten jotain sokeroituja marjoa tms.

Nyt oli hyvä ja oli ilo oikeen korville, kun ei korostunut vasen puoli! (Pisteet editoijalle) En mimmikään ole, mutta pakaroista tykkää kaikki ;)

Eiks tänään kuvailla uutta jaksoa? Mun kristallipallo ennustaa, että luvassa ois pakaraspesiaali. Toivossa on hyvä elää! :)

Määä tiäsin! Ei tarvinnut siis pettyä. Tuommonen prässityyli käytössä jo, pakarapotkuvariaatio otetaan käyttöön ja tuota viimeistä kyykkyä lupaan ainakin kokeilla. Tuun toukokuussa sitten itkemään jos ei pakarat ookkaan piukeena."Pillukyykkyä" oisin kaivannut tuohon mukaan, niin ois muutkin tytöt hokannut miten kiva ja tehokas liike se on.

ps. Mika näytti tosi Qmalta noi peilipilottilasit päässä ;)

Kerrotko mun tulevalle hellulle - ja muullekin kansalle, että mikä se pillukyykky on?

Toi on jonkun pakkilaisen lanseeraama nimitys, mutta nimestä huolimatta se ei ole kyykky ollenkaan, vaan lantionnosto. Olkapäät laitetaan penkin reunalle, jalkapohjat lattiaan ja polvet jää noin ysikympin kulmaan. Lantion päälle tanko tai pelkkä levypaino ja siitä sitten lantionnostoja. Jäätävä puristus yläasennossa niin kyllä tuntuu pakaroissa ja takareisissä. Vähän vaikea selittää, mutta youtubesta löytyy "hip thrust" haulla videoita, jos sepostuksesta ei saanut selvää. Ite oon tän liikkeen poiminut aikoinaan LLCJ:n ja Eqqun joltain treenivideolta.

Mitkä nuo Mikan housut on? Onko hyvät? Paremmat kuin verkkari?
Odotin muuten oikeasti jotain hyvää persettä. Menin ansaan. No hyvä perse Mikallakin on, ei siinä mitään.

Kerrotko mun tulevalle hellulle - ja muullekin kansalle, että mikä se pillukyykky on?

Toi on jonkun pakkilaisen lanseeraama nimitys, mutta nimestä huolimatta se ei ole kyykky ollenkaan, vaan lantionnosto. Olkapäät laitetaan penkin reunalle, jalkapohjat lattiaan ja polvet jää noin ysikympin kulmaan. Lantion päälle tanko tai pelkkä levypaino ja siitä sitten lantionnostoja. Jäätävä puristus yläasennossa niin kyllä tuntuu pakaroissa ja takareisissä. Vähän vaikea selittää, mutta youtubesta löytyy "hip thrust" haulla videoita, jos sepostuksesta ei saanut selvää. Ite oon tän liikkeen poiminut aikoinaan LLCJ:n ja Eqqun joltain treenivideolta.

Korjataas tämä väärinymmärrys nyt jo tässä vaiheessa. :) Kyseessä siis ei ole hip thrust, vaan tässä ote pode_:n treenipäivyristä (sivu kolme):

Siis tä. Etkö nää muka tiiä mitä pillukyykyt on?? :D No ei vua. Siis, ku en suostunu niitä syväkyykkyjä enää tekemään (sattuu vaan prkleesti lonkankoukistajiin :(, ja tästäkin piti Mr. Mantilan kanssa vääntää pieni tovi :jahas:) ni mulle keksittiin korvaavaks nää pildekyykkyset. Eli smithissä, jalat leveellä ihan niissä telineissä kiinni, ja siitä ~90 asteen kulmaan. Tuntuu meinaan just siellä asti.

Tulipas testattua piimäpannareita, hyviä oli ja eukollekkin maistui. Stevian puutteen korvasin 3 teelusikallisella fariinisokeria. Hyvää tuli näinkin, tein banaani-mansikka survosta :)

Paistaminen oli hankalin vaihe, ei läheskään samanlaista ku normiletut. Autto kun laskin pannun lämpötilaa(asteikolle 1-11 joku 8 oli sopiva) ja voin sijaan käytin rypsäriä paistamisessa.
Myös kääntövaiheen jälkeen napautin letun ikäänkuin "puhki" lastan kulmalla parista kohtaa jotta se ei kohoisi niin helvetisti vaan kypsyisi tasaisemmin.

Kansa haluaa lisää foodcornereita, onko nyyssölä joku kokki vai mistä se näitä repii ? :D

Back
Ylös Bottom