Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ojentajapunnerrus leveällä otteella taljassa on tullut tähän mennessä bongattua salilta.Kuka haluaa heittää? Mille kanavalle?Bisley menis kyllä heittämällä telkkariin.. Mike, mikä linssi sulla on käytössä tossa videoimisessa?

Oisko joku rantalentis hyvä ohjelma? :PKuka haluaa heittää? Mille kanavalle?![]()
Chilipata testattu ja on HYVÄÄ. Kiitos mikalle tästä mahtavasta reseptistä minkä jaoit meille![]()
Uskomatonta sapuskaa :DTässä on mun esikuvani, Keith Floyd! RIP!
Just toi! Ja mä tykkäsin tosta leffasta. Se oli ihquu! Tsäki Tsän on niin symppis! Kaikki Tsäkin leffat ovat hyviä!Nopeasti googlettamalla löyty: http://www.imdb.com/title/tt0184526/
EDIT: Löyty uutuubista vielä koko leffa :D
http://www.youtube.com/watch?v=69NOqQinZSc
Noin tunnin kohalla on mallia. Muuten varmaan Jackien paskimpia leffoja.
No ilmeisesti, kun veret levis ihon alle. Mähän sanon tossa videossa, että jotain hajos siellä, en ekaks ollu varma, et oliko olkapää, ojentaja vai mikä, mut rusahteli kivasti ekan toiston kohdalla. Sittemmin paikallistin sen sinne selän ja ojentajan välimaastoon.Bisley, sulla siis hajos jotain tuolta vai mistä noin komiat mustelmat tuli? :wtf:
No ilmeisesti, kun veret levis ihon alle. Mähän sanon tossa videossa, että jotain hajos siellä, en ekaks ollu varma, et oliko olkapää, ojentaja vai mikä, mut rusahteli kivasti ekan toiston kohdalla. Sittemmin paikallistin sen sinne selän ja ojentajan välimaastoon.
Joo en mä vitsaile, et jotain olis sattunu, jos ei oikeasti olis.Jooh, ajattelin sitä jonain vitsinä mut noitten kuvien jälkeen on vitsit kyllä kaukana. Ei helvetti, paska mäihä :(
Kipua on vain oppinut sietämään ehkä vähän liikaakin, kun lihasrepeämätkään ei näytä estävän tekemistä! Tollaisessa tilanteessa oikea menettely on aina treenien lopettaminen ja kylmäpussia vamman päälle. Aikoinaan katkaisin ojentajan ja treenasin 1,5h käsitreenit kunnialla loppuun asti. Niin ja silloin kun oikea olkapää lähti sijoiltaan, tein vielä penkkiä 150 kilolla sarjaa siihen päälle plus kaikki muut liikkeet. Seuraavana päivänä ei kylläkään kättä enää liikuteltu mihinkään ja lääkäriin oli pakko mennä.Joo en mä vitsaile, et jotain olis sattunu, jos ei oikeasti olis.Kipua on vain oppinut sietämään ehkä vähän liikaakin, kun lihasrepeämätkään ei näytä estävän tekemistä! Tollaisessa tilanteessa oikea menettely on aina treenien lopettaminen ja kylmäpussia vamman päälle. Aikoinaan katkaisin ojentajan ja treenasin 1,5h käsitreenit kunnialla loppuun asti. Niin ja silloin kun oikea olkapää lähti sijoiltaan, tein vielä penkkiä 150 kilolla sarjaa siihen päälle plus kaikki muut liikkeet. Seuraavana päivänä ei kylläkään kättä enää liikuteltu mihinkään ja lääkäriin oli pakko mennä.
Joo itte dikkailen kanssa Jäckietä. Tosin vaan sen vanhempaa tuotantoa enemmän. Jotkut sillä on pikkasen luokattomia omasta mielestä.Just toi! Ja mä tykkäsin tosta leffasta. Se oli ihquu! Tsäki Tsän on niin symppis! Kaikki Tsäkin leffat ovat hyviä!