Tavoitteita vuodelle 2003?

Tavoitteitahan on... tässä tärkeimmät satunnaisessa järjestyksessä:
-penkata yli sata kiloa
-hävittää "jenkkakahvat"
-parantaa maastavetotulosta
-saada ainakin viisi leukaa (ehkä yks menee nyt)
-opetella kyykkäämään
-niin ja saada gradu valmiiks... jossain välissä

Kuntoilupuolella tavoitteena ainakin:
-saada polvi kuntoon (reaktiivisen artriitin ja siitä johtuneen 6 kuukauden alakropan laiminlyönnin jälkeen)
-saada lihakset takaisin jalkoihin ja takamukseen
-saada rasvaprosenttia alemmas (hitaasti!)
-päästä takaisin juoksukuntoon niin että pystyn ensi kesänä juoksemaan puolimaratonin

Muita tavoitteita:
-Onnistua uudessa työssä
-Omistaa mahdollisimman paljon "laatuaikaa" ystäville ja rakkaalle

Tavoitteita on hyvä olla... Itse olen kyllä vähän huono niitä asettamaan, menen enemmänkin linjalla "katsotaan mitä tapahtuu", ainakin treenien suhteen.
No, huhtikuun alusta otan pikku dieetin ennen kesää, katsotaan jääkö yhtään lihaksia jäljelle. Minähän aloitin vuosi sitten oikein kunnolla treenaamisen, joten lihasmassaa ei vielä valtavasti ole. Jotain kuitenkin on mukaan tarttunut :rolleyes:
Tavoitteena voisi olla vaikka yleisesti nousujohteinen kunto. Pikkuhiljaa lisää painoja vähän joka liikkeeseen. Yksittäisenä tavoitteena voisin kylläkin mainita, että oppisin heilauttamaan raskaamat käsipainot vinopenkkipunnerrukseen ja olkapääpunnerrukseen ylös. Ärsyttävää kun sarjan jaksaisi tehdä jos saisi sen ekan toiston ylös :evil:

Tärkeämpi tavoite tälle vuodelle olisi löytää työpaikka. Tällä hetkellä töitä vain maalis-huhtikuuksi. Lisäksi työmatkat ovat pitkät, saa nähdä miten sitä jaksaa työpäivän jälkeen treenata...
Gradun jätin tänään tarkastettavaksi! :kippis1:

Originally posted by Nate
Gradun jätin tänään tarkastettavaksi! :kippis1:
OOOHHH!!! ONNEA!!! Niin sitä pitää :kippis1: Itsekin olen pääsemässä vauhtiin, kirjoitin tänään ekan sivullisen sellaista tekstiä, jonka voisi jopa ujuttaa lopulliseen tekeleeseen sellaisenaan :rolleyes:

Originally posted by PMLats
Taitaa olla syksyllä ruuhkaa palkintopalleilla jos kaikkien mimmien tavoitteet täyttyvät :D Mutta tsemiä tietysti kaikille, oli tavoitteet sitten minkälaisia tahansa.

:lol2: Niinpä, ruuhkaa taitaa tulla, pitäisköhän jakaa odotusnumerot :p Mutta ihan tosissaan puhuen, täällä palstalla on käsittääkseni aika monta mimmiä, joilla tosiaan on aivan realistiset mahdollisuudet sinne kärkisijoille, ainakin kyseisten mimmien aiempia kisasijoituksia silmällä pitäen... mikäs se parempi lisämotivaation lähde, kun käydä täällä lukemassa kuinka muiden mimmien treenit ja dietit kulkee.

Kaikille mimmeille tasapuolisesti treeni iloa... ja mukava tulla loppuvuodesta spekuloimaan, kuinka asetettujen tavoitteiden on käynyt.

No mä en tähtää mihinkään fitnesseihin. Pitkän tähtäimen tavoitteena ois olla 4-kymppisenä parempikuntoinen kuin koskaan nuorempana...

Kait ne on hyvä pistää "kaiken kansan" nähtäville,niin voitte sitten nöyryyttää,jos eivät täyty ;)
-kroppaan lihasta kunnolla
-Selkä kuntoon ja kauniiksi
-Kesällä oltava se pylly tiukka,niin jottei pieru meinaa välistä mahtua :D
-Syksyllä vielä enemmän lihasta/massakausi
-Jouluna valmis hoitsu,päättärin tekeminen aíkataulussa:rolleyes:
-Kunnollinen ja kannustava eukko oon tuolle miehenpuolelle aatellu olla,eli oma itsekkyys täytyy tunkea vielä toistaiseksi sinne pöytälootaan...
*katse suunnattuna muutaman vuoden sisällä johonkin mittelöihin*

Nostinpahan tän ihan mielenkiinnosta... kuis on tavoitteiden käynyt??? Itsellä ei IHAN mennyt noiden suunnitelmien mukaan.. :lol2:

Yleisellä puolella oli muuten viime vuonna joulun alla threadi, "mitä toivot joulupukilta", ja ne toiveet kävi aika hyvin toteen, varsinkin se "haikaran vierailu"- toive :)

Originally posted by Hippa
Haluaisin mahdollisimman paljon lihasta (kukapa ei ;) ) Kuiteskin silleen, että näkyisi vähän päällepäinkin, kun toistaiseksi olen ihan pieni sintti eikä musta ikinä uskoisi, että treenaan täysin tosissani.

Kesäksi haluan hoikistua silleen, että sais vähän vatsalihaksia näkyville.

Mutta päätavoite on kasvaa lihasmassaa.

En aio edes yrittää kisoja, ellen ole tarpeeksi iso :) (..ja mahtava)

Mä voisin nauraa noille tavoitteille. Kevään treeni kulki paremmin kuin hyvin. Kesäkuusta syyskuuhun meni koko homma ihan penkin alle ja nyt ehtii vielä loppukiriä.

Kevään dieetti meni myös penkin alle sillä lopputuloksella että ruokahalu katosi kokonaan. Eikä ole tullut takas vieläkään. Vatsalihakset ei tulleet näkyviin.

Nyt olen flädä. Olen siis kasvanut, mutta läskiä.

Päällepäin näkyy HYVIN vähän. Kuitenkin pikkasen kuiteskin :)

Lokakuu 2002 ja lokakuu 2003 kuvissa löytyy kokoeroa, mutta myös läskieroa.

Lopputulos: huono! :down:

Parempi onni ensi vuonna! :whip:

Originally posted by Metri
Ykköstavoite on sama kuin monena muunakin vuonna: parantaa kuulaennätystäni. Tietenkin myös paria muuta enkkaa. Kiekkoa n. 5m paremmaksi, moukaria pari meetriä. (Tuolta muuten peräisin palstanimimerkkini, entisen urheilunvihaajamusiikinopeni antama.)Penkkiä olis kiva hilata 5kg paremmaksi, maastavetoa ehkes 10k - 20kg. Yleistä voimatasoa paremmaksi, jos ikä vielä antaa myöten. Sitten se pömppömaha pienemmäksi (on muuten oikealla tiellä).
Eivät oikein toteutuneet, tosin vuotta on vielä vähän jäljellä. Yleisurheiluenkkojani en tosin enää ehdi parantelemaan.

Kuulaa sain n. 30 cm päähän enkasta. Tekniikan vaihto voisi auttaa, saisin jalat paremmin työntöön mukaan. Kiekko on ainainen murheenkryyni, ei parannuksia. Moukarissa sain ihan uuden metriluvun rikki (YES!). Samoin painonheitossa tein enkan kuin myös heittoyhteistuloksessa. Keppiä lensi paremmin kuin viime kesänä, et silleen tavoite toteutui (eli tulosten huononemisen hidastaminen).

Punttirintamalla siis on vielä mahiksia tehdä tulosta. Penkissä ei noussut 85 kiloa, mutta saavutus sekin,että kävin ekoissa penakisoissani, siellä nousi 80 kg, jota saan nyt sanoa viralliseksi enkaksi enkä vain salitulokseksi. Mavessa taisi se henkinen kynnys estää enkan syntymisen. Leuanvedossa voisi sanoa tavoitteiden täyttyneen "yli äyräiden", kun sain aikaan vedon 22,5 kg:n lisäpainolla ja treenipainot ylätaljassa ihan uusille lukemille. Samoin on ojentajien voima kehittynyt tavoitteiden mukaisesti, hauiksissa olkapääkipujen takia takapakkia.

Jaloista en hiisku sanaakaan, koska ne piti kuntouttaa, että taas pääsisin syksyllä kyykkäämään. Nyt ovat siis kunnossa, mutta tuloksista ei kannata puhua. Ne ovat sitten niitä vuoden 2004 kevään tavoitteita. Niin, ja pömppömaha elää ja voi hyvin. (Taitaa muuten johtua vain fläsästä eikä vatsalihasten velttoudesta, joten aerobisen lisääminen [euch!] taitaa olla ratkaisu.)

Tähän väliin: Onneksi olkoon jokaiselle mimmille, joka on onnistunut edes yhdessä osatavoitteessaan.:worship:

Originally posted by Lilith
Kisatavoitteet tärkeysjärjestyksessä:
1. Uskallan lavalle
2. Lavalle päästyäni en pyörry jännityksestä
3. Vapaaohjelmassa en kompuroi kovin pahasti
4. En munaa itseäni tavallista pahemmin
No jaa, kunhan toi ykköskohta toteutuu :lol1:

Oli aika lähellä että tavoitteet olisivat kaikki toteutuneet, mutta en ollut ottanut loukkaantumisen mahdollisuutta huomioon. Noh, tulipahan silti käytyä katsastuksissa lavalla joten ehkä noi kaksi ensimmäistä kohtaa. Mutta ehkä vielä innostun kokeilemaan uudestaan...(siis kisoja, en lihaksen reväyttämistä:itku: )

mun tavoitteeni on saada lisää lihaa takareisiin..tottakai myös tasasesti muihinki lihaksiin muotoo ja voimaa!!!! Että jos on hyviä treenivinkkejä takareisiä ajatellen niin otan ilolla vastaan...:D

Hohoo,noita tavoitteita :D
Jalka narahti muuten tuon postauksen jälkeen,ja tuli piiitkä treenitauko (seli seli),miehen puoli sikailee liikaa,kannustusta on vähennetty,päättärikin on hiukan aikataulusta jäljessä....
Ja se peba...Ehkä ensikesänä?:nolo:

Mun tavote taitaa vuodelle 2003 tai sen lopulle vaatimaton:
perkeleen kovaa reeniä että sais edes peruskunnon ja jotain edistystä tähän riisitikku-kroppaan... Lihasta yritetään kovasti tässä vääntää...

2004 alkaa sitten todellinen spurtti... Ei sillä etten nyt jo täysillä vetäisi. Mutta mä oon ni malttamaton saamaan tuloksia. Mutta jos mitää edistystä ennen vuoden vaihdetta ei tapahdu ni ei hyvä, ollaanhan sillo jo salilla huhkittu 3 kk... Luulis että siinä ajassa, kovalla reenillä, ees jotain tulosta saa aikaan. Jos ei muuten ni reenipainot pitäis nousta...

Kovasti siintää silmissä fitnesskisat, sitten joskus tulevaisuudessa. ;) . Taitavat nuo olla vielä aikamoisen matkan päässä, mutta tavoitteet pidä siellä. Toki välietappeja on paljon kuten tuo edellä mainittu "ees-jotain-lihasta-vuoden-loppuun mennessä"..

Tsemppiä kaikille :whip:

Mulla on yks ainut tavoite loppuvuodelle: pysyä terveenä! On ollut koko alkuviikon sellanen olo, et tuunko kipeeks-enkö tuu... Rasittavaa! Oon pitänyt itteni pois salilta, vaikka mieli olis tehnyt mennä... Olo vaan ei oo mennyt suuntaan eikä toiseen.

Kolmatta päivää oon alilämpöisenä ja päätä särkee vähän väliä... likassa on lämpöä vaan 35,5, välillä kiipee 36, et ehdin jo toivoa parasta. Terveydenhoitajaopiskelijakaverini (mikä sanahirviö!) sanoi, et voi johtua aineenvaihdunnan hidastumisesta (?!) tai väsymyksestä... Lepoa lepoa... Vaan kun ei huvittas vaan lepäillä!

Tämmönen pieni avautuminen tähän väliin :rolleyes:

Tavoite vuoden 2003 loppuun mennessä on painaa 60 kg tai alle. Ihan aikataulussa ollaan, 6 viikkoa ja nelisen kiloa pitäisi siinä ajassa saada pois.

Oikein ihmettelen itsekin, mitä mun superhitaalle aineenvaihdunnalle on tapahtunut! Oon diettaillut 14.10.03 lähtien, kalorit oli kaksi ensimmäistä viikkoa 1800, ja sen jälkeen ne on ollut 1600. Ja paino siis tippunut 4 kg. Uskomatonta, kun ajattelee, että 1.5 vuotta sitten kisadieetillä ( jota ei siis viety loppuun ), mulla oli kahden kuukauden jälkeen kalorit 1300 - 1400 ja kiloja tippunut 4. Ehkä sitä lihasta on kuitenkin saatu pikkasen lisää. Jippii!! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom