Tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xedra
  • Aloitettu Aloitettu
Kun alottelin treenamisen tavote oli ainakin oma paino penkissä, se tavote on saavutettu ja itseasiassa nostan jo enemmänkin kuin oman painon,paino 50kg,penkki 52.5kg... Penkissä tavoite on nostaa aina samanverran kun isosisko,joka painaa n.8kg enemmän kuin minä,nyt oon 2,5kg jäljessä,kyllä mä sille vielä näytän...
Joskus on käynyt mielessä fitnesskisat,mut en oo oikein varma itestäni vaparin suhteen..Mutta treenata aion aina jos en muuten niin ainakin hyvän kropan vuoksi...kertokaapa fitnessharrastajat, miltä eka vaparin esitys tuntui,jännittikö yhtään??

Tavoite on narsisitisesti ja turhamaisesti siisti ja hyvännäköinen kroppa. ;) Semmoinen body jossa tekee mieli kävellä uimarannalla ihailtavana kaiken päivää...

No, tosiasiassa sekin riittäisi että musta näkisi jo päälle päin että treenaan lähes joka päivä viikossa, 3 x salilla ja 3 aerobista. Valillä on sattumoisin tiukemmassa kunnossa ja silloin käsistä kyllä ihmiset ovat tiukoista hihoista nähneet ja ihailleet työn tuloksia. Välillä on karmeeta jos olen löysissä vaatteissa liikkeellä ja sanon jollekin että olen aika aktiivinen urheilija niin ne onkin ihan äimistyneitä että " ai-jaa! (eipäs näy päälle). :mad:

Toissijaisena tavoitteena on pysyä kunnossa ja liikuntakykyisenä vanhoille päiville <85 asti ja käydä tansseissa sekoittamassa vaarien päitä! :lol1:

Tavoitteena hyvännäköinen ja suhteellisen lihaksikas kroppa..naisten on kuitenkin (tietääkseni) vaikeampi saada kunnolla näkyvää lihasta,kuin miesten.
Itselle tuli yllätyksenä, kun kaverin äiti sanoi jotain jykevämmistä hartioista..eihän se paljon ole, mutta silloin tällöin on ihan kiva kuulla,jos joku sanoo "onpas siulla hyvännäkönen kroppa, taidat salilla käydä..." Toiveajattelua???

Oma hyvinvointi tärkein, näin nuorella iällä en edes haaveile kilpailuista.

Mulla taitaa olla ihan samat tavoitteet eli terve ja toimiva, mutta myös hyvännäköinen ja sopivan lihaksikas kroppa... Ja just se että se kova treenaaminen näkyis myös päällepäin! Aikomuksena on myös nostaa punttia vielä mummelinakin!! :D
Lisäksi puntti ja muu treenaaminen pitää pääkopan ihan hyvin kasassa...
Kisaamaan musta ei taida ikinä olla, jotenkin vaan ahistaa ajatus olla lavalla puolialasti arvosteltavana... (Lisäksi kuolisin varmaan jännityksestä.) Muuten ihailtavaa hommaa! Sivusta siis seuraan innolla ja suurella mielenkiinnolla.

Tavoitteet ja treenifilosofia hioutuvat sitä mukaa kuin tästä harrastuksesta oppii lisää. Aloittaessa tavoitteet kohdistuivat vain ja ainoastaan ulkonäköön. Nykyään muutokset ulkonäössä ovat toisarvoisia (vaikka olisihan se kieltämättä mukavaa, jos joku joskus hamassa tulevaisuudessa huomauttaisi olemuksen muuttuneen lihaksikkaammaksi) ja päällimmäinen tavoite on tulla niin vahvaksi kuin mahdollista ja kyetä jatkamaan treenaamista krematorion kynnykselle asti.

Tavoitteet ovat tuolla fitnesskilpailuissa. Tavoitteena saavuttaa paras mahdollinen oma kunto. Ihmiset ovat kyllä sanoneet, että kannattaisi panostaa tuonne voimapuolelle tulosten perusteella, mutta mulla varmaan kisoissa laskis tulokset kuin kissan häntä... On meinaan sellaiset hermot, että varmaan jännittäessä voimatkin lähtis ja alotuspainotkin jäis rinnalle... Suomen vahvin nainen kisat kiinnostais, tosin huonosti käy sielläkin, jos liikaa jännitystä pukkaa... Lisäksi tykkään enemmän bodityyppisestä treenistä.

Tän hetken tavoite: lisää lihasta. Tavoite sitten myöhemmin: ehkä taas kisalavoille, jos siltä tuntuu/näyttää...:D

Brunetin kanssa samoilla linjoilla, eli tavoitteena treenata hullun lailla, ja sitten kun on jotain uutta näytettävää saatu aikaiseksi, niin lavalle uudestaan... Ja bodyfitneksen kirkkaimman mitalin nälkä on kova, edelleen. Ekaks kuitenkin täytyy antaa kropan palautua syksyn kemmakoista ja kunnolla :-)

Tavoitteena taas ens syksyn fitnesskisat.Edellisistä aikaa vasta puolitoista kuukautta ja nyt on jo ajatukset ens syksyssä:p Hyvähän niitä tavoitteita on olla!!

Kertokaas te naiset jotka olette lavalle menneet kuinka suuri kynnys se oli teille, oliko vaikea mennä ekoihin kisoihin ja miten muut kassasisaret teihin suhtautui ?
Joskus haaveilen kisaamisesta, mutta onko 26 buotias jo liian vanha lavalle, töitä tarvii teha vielä ainaskin vuosi puoltoista ennen kun edes uskallan ajatella moista.

Olisin kiinnostunut lähinnä nykyisestä body fitness kisasta, mutta kaikki kommentit otan ilolla vastaan.

Minun kisaprojektini käynnistyi melkoisella vauhdilla, koska en ollut juurikaan kovin pitkään miettinyt asiaa. Siihen ei tarvittu kuin pari kannustuksen sanaa ja hyvät taustajoukot...ja ennen kaikkea mieletön motivaatio!

Rakastan esiintymistä ja nautin todella paljon lavalla esiintymisestä. Fiilikset on aivan mahtavat, kun suuri työ palkitaan. Se on semmoista itsensä ylittämistä ja kunnianhimoa.

26-vuotias ei todellakaan ole liian vanha. Jos muistan oikein niin vanhin viime syksyn kisoihin osallistunut kilpailija oli 56-vuotias, joten tässä on vielä jäljellä monta monituista treenivuotta vai mitä?:p

Ei kun vaan lavalle...kerta se on ensimmäinen! Kilpasisarien kesken on hyvät lämpimät välit. Osallistu vaikka liiton järjestämille leireille, siellä tutustuu fitnessporukkaan ja kynnyskin on jo huomattavasti matalampi! Tähän hommaan jää tosi pahasti koukkuun, mut sehän on vain hyvä juttu;)

Tsemiä ja rohkaisun rutistus sulle! Kukaan ei voi tehdä päätöstä puolestasi, sinä teet sen itse!

Tän apinan tavoitteena kevään 2003 kisa fitnesspuolella.

En kuitenkaan treenaa pelkästään kilpailu-uraa varten.Tässä on 10 vuotta jo kilpailtu luistelun puolella ja minut näkisi rivistöissä heti mukana jos vain olisi työn puitteiden vuoksi illat vapaat.Reeni on mulle pattereiden latausta ja pääasia on että siitä nauttii ja se on kivaa.Teen sitä silloin kun haluan,joka taas poikkeaa luistelijan treenikulusta aikast paljon.

Tää on niin siistii!!

Oma tavoitteeni on olla vahva, lihaksikas ja kohtalaisissa lukemissa rasvaprosentin suhteen. Musta ois myös hauska kuulla olevansa jonkun mielestä "liian lihaksikas" :D (tätä tosin ei tule vähään aikaan tapahtumaan :( )

Toisin kuin usealla tämän palstan punttimimmillä, mulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta fitnesskisoihin, sillä en varmasti tuntisi oloani kovin mukavaksi lavalla muiden arvosteltavana. Oma naisihanteeni on myös hieman muodokkaampi kuin kisailijoiden lavakunto.

Fitness-elämäntyyliä pyrin silti noudattamaan, eli kova treeni yhdistettynä oikeanlaiseen ruokavalioon, toivon mukaan se vielä joku päivä alkaa tuottamaan hedelmää. Olen vasta aivan taipaleeni alkuaskelissa, mutta janoan lisää tietoa treenaamisesta ja ruokavaliosta! Samalla huomaan jatkuvasti, miten vähän tosiasiassa tiedänkään... :)

Hmm, kovin samanlaiset tavoitteet myös minulla, kun tossa yläpuolella Persikalla! :kippis1: Toiveissa olla hyvässä kunnossa lopun ikää! (teräsmummo)

päätös on tehty !

No nyt se on sitten päätetty, ja ukonkin hyväksyntä saatu ( piti kysyä vaikka ei sillä merkitystä )
Tämä tyttö kiipeää lavalle viimeistää 2 vuoden päästä.
Nyt se alkaa armoton treenaus ja tsemppaus, tuskin maltan odottaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom