Suuren suuri tavoitteeni tämän vuoden loppuun:
1 ainoa leuanveto. GRRRRR
1 ainoa leuanveto. GRRRRR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Metri
Ettei vaan olla tällä hetkellä samoilla maisemilla. Mie oon kotoisin tiältä sus'rajalta. Kävin ylemmän asteen koulunikin Susirajan yliopistoksi sanotussa laitoksessa. Lietkö tuossa ko. kaapunnissa? Par kertoo suatan pistäätyvä siellä ves'väylänsuulla salilla, uimassa ja tietennii kaapoissa.
Originally posted by Missukka
Hehei! Itärajalla ja susien syöttinä minäkin. Nyt asun tosin joensuussa... Mikäs kaupunki on kyseessä? Joku ilomantsi tms? Olen itse muinoin naapurikaupungista lähtenyt suureen maailmaan (hahhahaaa).
Originally posted by Bellezza
Olen täällä itärajalla, kyläpahasessa joka myös tituleeraa itseään kaupungiksi toisinaan. Olisihan tuo ollut ihan kiva löytää joku punttimimmi läheltä, kun tuntuu ettei kavereita oikeen kiinnosta tämä punttailu, eikä liikunta yleensäkään...
onneksi olkoon ja tsemppiä seuraaville viikoille:kippis1:Originally posted by Fiona
Väliaikatiedotusta:
14.10.03 paino oli 68 kg, viime perjantaina 7.11.03 paino oli 65.0 kg. Ihan hyvin, - 750 g per viikko :kippis1:
Eikun lisää :whip: !