Tavoitteenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fiona
  • Aloitettu Aloitettu
Mun tavoitteena on saada pitemmällä aikavälillä lihaksikas ja hyvinvoiva kroppa. Tällä hetkellä mitat 169/65, joten fläsää olis varaa pudottaa jonnekin 60-62 kiloon. En kuitenkaan aio olla dieetillä enää kertaakaan elämässäni, joten olen valmistautunut siihen että painonpudotus tulee olemaan HIDASTA. Treenaan nelijakoisella ohjelmalla (mallia Pauliina Talus) 4-viikkoisella jaolla eli: raskas/pumppi/raskas/palautus. Erikoistekniikoina pudotussarjat, huippusupistus ja negatiiviset toistot. Aerobista teen 3-4 krt. viikossa, 2 kertaa salitreenin jälkeen 30-40 minuuttia, kerran viikossa rehkin korkealla sykkeellä n. tunnin ja venyttelen hartaasti siihen päälle sekä kerran viikossa käyn lätkimässä kaverin kanssa sulkapalloa :D Syön päivässä 1800-2000 kcal, riippuen onko sali- vai lepopäivä, proteiinia menee 120-140g...

Tärkein tavoite on kuitenkin saada jonain päivänä maisterin paperit käteen, joten lavalle/kisoihin en aio koskaan lähteä.

[
Tärkein tavoite on kuitenkin saada jonain päivänä maisterin paperit käteen, joten lavalle/kisoihin en aio koskaan lähteä. [/B][/QUOTE]

Niin siis uteliaana haluaisin kysyä, että eikö siis kisoihin meneminen ollenkaan kiinnosta vai tarkoitatko, että maisterin papereiden hankinta on esteenä kilpailuihin osallistumiseen? Mielestäni nimittäin opiskelu ei ole esteenä kilpailemiselle. Tein itse lopputyötä ensimmäisen kisojen alla(sain hyvät arvosanat) ja nyt toisten kisojeni alla aloitin uudet opinnot. Oli vain hyvä ,että välillä sai treenien oheen muutakin ajateltavaa tai toisinpäin.

Tarkoitin siis ettei kilpaileminen kiinnosta, mulla ei ole siihen sopivaa luonnetta. Mutta täytyy kunnioittaa sitä että olet jaksanut vääntää gradua/dippatyötä tms. samaan aikaan kun valmentauduit kisoihin :) Mulla meinaa ajanhallinta levähtää käsiin ihan täysin jo pelkästään siitä kun osuu tenttiputki samaan aikaan raskaan treeniviikon kanssa...

Originally posted by Metri
:offtopic: Ettei vaan olla tällä hetkellä samoilla maisemilla. Mie oon kotoisin tiältä sus'rajalta. Kävin ylemmän asteen koulunikin Susirajan yliopistoksi sanotussa laitoksessa. Lietkö tuossa ko. kaapunnissa? Par kertoo suatan pistäätyvä siellä ves'väylänsuulla salilla, uimassa ja tietennii kaapoissa.

Ei olla samoilla maisemilla! Olen täällä itärajalla, kyläpahasessa joka myös tituleeraa itseään kaupungiksi toisinaan. Olisihan tuo ollut ihan kiva löytää joku punttimimmi läheltä, kun tuntuu ettei kavereita oikeen kiinnosta tämä punttailu, eikä liikunta yleensäkään...

Mistähän saisi motivaatiota punttitavoitteiden saavuttamiseksi? Pitää varmaan katsella kuvia trimmatuista vartaloista ja sitten vaan salille :D

Hehei! Itärajalla ja susien syöttinä minäkin. Nyt asun tosin joensuussa... Mikäs kaupunki on kyseessä? Joku ilomantsi tms? Olen itse muinoin naapurikaupungista lähtenyt suureen maailmaan (hahhahaaa).
attachment.php

Originally posted by Missukka
Hehei! Itärajalla ja susien syöttinä minäkin. Nyt asun tosin joensuussa... Mikäs kaupunki on kyseessä? Joku ilomantsi tms? Olen itse muinoin naapurikaupungista lähtenyt suureen maailmaan (hahhahaaa).
attachment.php

Vielä :offtopic: , Missukka. Join kaapuntia mie tarkoitin. Kävin siellä jo maanantaina. Treenasin, kävin kaupoissa ja kylästelin yhtä tuttua. Käyn ehkes vielä elokuvissa ynnä tietysti treenaamassa. Käyn BB-Gymillä. Mites sie?

Pistänpä mäkin vastaukseni tähän...

Eli tällä hetkellä tavota on vaatimaton eli pömppömahan ja pikkuruisten jenkkakahvojen eliminoiminen ja tietty peruskunnon saaminen. On vielä voimat niin nollissa että koitan ekaks saada vähän lihasta ja sitten aletaan yrittelemään kiristymistä.

Kyllähän se olisi mukavaa joskus olla sellaisessa kunnossa että kisojakin voisi alkaa harkitsemaan. Mutta se ei ole varsinainen tavoitteeni. Tällä hetkellä tosiaan omaksi iloksi ja hyvän kropan saaminen.

Pituuteni 162 ja painoni 50-52, joten varsinaisesti kiloja mun ei (kai) tartte tiputtaa... :)

Hyvä muistuttaa itselleenkin miksi oikein pungertaa..

Tavoitteena on saada voimaa ja lihasta, ja pitää keho horisontaalisesti kurissa, etenkin keskivartalon ja käsivarsien muokkaaminen.

Pienikokoisena "palopostina" on vaikea muuten hankala pärjätä, voimat ja lihakset jeesaa (edes vähän ??!)

Mrr-rräyh !!

:evil:

heips..

mulla ei tavoitetta.. vielä.
sitä ollan hakemassa kun löytyis laji mikä ois mulle se oikea.
tällä hetkellä reenaan itseni tähden, jotta vois joku kaunis aamu katsoa itseään peilistä ilman että tulee itku :itku:

pituutta löytyy 163cm ja paino heiluu siinä 57-58kg

kaloreita kertyy n.1200-1800 ja sitten välillä lipsutaan niin pahasti että niitä kertyy 7000 tai miljoona :kuola:
..paha tapa josta päästävä eroon!!!

salilla käyn 4-5kertaa vko ja aerobinen 2-3 kertaa

galaxy kiinnostaa....

:offtopic:

Originally posted by Bellezza
Olen täällä itärajalla, kyläpahasessa joka myös tituleeraa itseään kaupungiksi toisinaan. Olisihan tuo ollut ihan kiva löytää joku punttimimmi läheltä, kun tuntuu ettei kavereita oikeen kiinnosta tämä punttailu, eikä liikunta yleensäkään...

Villi arvaus: Kuhmo (?!)

Btw. Bellezza, sulle ei voi laittaa mailia! Tsekkaa asetukset!

Haluan pysyä tämän pituisena ja painoisena (169/74) mutta harrastaa hieman tuota arjen alkemiaa - muuttaa läskit lihaksiksi. Fitnesskilpailut jääköön kuitenkin nuoremmille, ei täti enää lavoille halua.

Ex-fatsona mulla on ikuinen massan kaipuu: olen tottunut viemään paljon tilaa!

Ja sitten haluan vielä nostaa penkistä ainakin oman painoni verran rautaa.

Yksinkertaisesti: haluan tulla isoksi ja vahvaksi. On se sitten naisellista tai ei.

Hei jee, tulihan tänne vastauksia :)

Miss Baltic Sean katsominen kasvatti motivaatiota huimasti, ja muistutti siitä, miksi punttien nostelu on niiin kivaa; haluan, että Operaatio Läskien Kuorinnan jälkeen tämä kroppa näyttää lihaksikkaalta ja tiukalta, ei laihalta ja löysältä.

Rasvaprosentin suhteen tavoitteenani on, että luiden päällä on hieman pehmustetta ja rintsikoissa sopivasti täytettä. Haluan kuitenkin tehdä juoksulenkkini ilman ällöttävää jello-effektiä vatsassa, reisissä ja pepussa. :D (tätä ongelmaa ei pahemmin onneks ole, enkä halua että sitä tuleekaan)

Lihasten suhteen tavoitteellani ei ole ylärajaa. Tiedän, etten kasva liian isoksi näillä evästyksillä.

Kädet isommaksi!

Havaitsin viikonloppuna käsivarteen ilmestyneen kohouman: aiemmin niin tasaisen hauiksen kohdalle (molempiin käsiin) on kohonnut ihan selkeä vuoren alku. Tämä sai miehenkin innostumaan!

Uusi treenisysteemi näyttää tuottavan tulosta yllättävän nopeasti. Ykkös tavoitteena on saada käsivarsiin lisää muotoa (ojentajat piileskelee vielä) ja tietenkin pudottaa tuota rasvaprosenttia...

Väliaikatiedotusta:

14.10.03 paino oli 68 kg, viime perjantaina 7.11.03 paino oli 65.0 kg. Ihan hyvin, - 750 g per viikko :kippis1:

Eikun lisää :whip: !

Originally posted by Fiona
Väliaikatiedotusta:

14.10.03 paino oli 68 kg, viime perjantaina 7.11.03 paino oli 65.0 kg. Ihan hyvin, - 750 g per viikko :kippis1:

Eikun lisää :whip: !
onneksi olkoon ja tsemppiä seuraaville viikoille:kippis1: :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom