Elikkä, kuten otsikosta löytyy tieto olen ajatellut osallistua raw pp kisoihin ens vuoden toukokuussa. Ainoa ongelma on etten olen pahemmin harrastanut tuota penkkaamista koskaan oikeen innolla. :( nyt kuitenkin heräsi innostus ku kaverit yllytti mua ja päätin että mikä ettei. Kyselisin vähän neuvoja teiltä viisaammilta pakkiksen foorumeita käyttäviltä. eli millaista ohjelmaa, ravinto-ohjelmaa pitäisi käyttää jotta saisi tulokset nousemaan edes hitusen? tämän hetkinen penkkitulokseni on 120kg. Perus tiedot on olen19v 187cm pitkä ja painan 84kg. olen käynyt salilla parisen vuotta ja nyt vasta innostus kunnolla alkanut. olen nyt puolisen vuotta käyttänyt tälläistä ohjelmaa ja olen huomannut että on tulokset ainakin kasvanu ja kokoakin tullut lisää. että jatkanko näi vai pitäisikö sitä muutta jotenkin.?
Ma (hauis,olkapää,ojentaja)
Pystypunnerus käsipainoilla ja ojennus taljassa (3x6)
Pystysoutu ja ranskalaiset (3x8-12)
vipunosto istuen ja dipit (3x6-8)
Hauis kääntö tangolla seisten (3x6-8)
hauiskääntö Scotissa käsipainoilla (3x8-12)
hammerit naruilla taljassa (3x10-15)
Ti (rinta,selkä)
Vinopenkki tangolla (3x6-8)
Vinopenkki käsipainoilla (3x8-12)
penkkikäsipainoilla (3x6-8)
Ristikkäistalja (3x8-12)
Leuat (3x6-10)
Ylätalja ja alatalja (3x6-8)
Kulmasoutu (3x10-12)
Ke (jalat)
etukyykky (10,8,6,4)
jalkaprässi (3x8-12)
Reiden ojennus (3x8-10)
Reiden koukistus (3x8-10)
Pohkeet istuen (3x12-15)
To (samat ku maanantaina mutta saatan tehdä muita korvaavia liikkeitä)
Pe (samat ku tiistaina mutta teen penkin ensin ja tangolla ja sitten samat ku tiistaina)
La (samat ku keskiviikkona)
Lisäksi lisäravinteet mitä käytän ovat fastin malto,dextro ja kreatiini ennen salia, Sci-MX Lean Grow MRF aamulla ja salin jälkeen,sekä Sci-MX 100% Whey Protein salia edeltävässä ateriassa (päivällinen) ja juuri kun olen menossa nukkumaan.
toivottavasti noista tiedoista oli jotain apua vinkkien antamiseen. niitä tarvitaan.;)
Ma (hauis,olkapää,ojentaja)
Pystypunnerus käsipainoilla ja ojennus taljassa (3x6)
Pystysoutu ja ranskalaiset (3x8-12)
vipunosto istuen ja dipit (3x6-8)
Hauis kääntö tangolla seisten (3x6-8)
hauiskääntö Scotissa käsipainoilla (3x8-12)
hammerit naruilla taljassa (3x10-15)
Ti (rinta,selkä)
Vinopenkki tangolla (3x6-8)
Vinopenkki käsipainoilla (3x8-12)
penkkikäsipainoilla (3x6-8)
Ristikkäistalja (3x8-12)
Leuat (3x6-10)
Ylätalja ja alatalja (3x6-8)
Kulmasoutu (3x10-12)
Ke (jalat)
etukyykky (10,8,6,4)
jalkaprässi (3x8-12)
Reiden ojennus (3x8-10)
Reiden koukistus (3x8-10)
Pohkeet istuen (3x12-15)
To (samat ku maanantaina mutta saatan tehdä muita korvaavia liikkeitä)
Pe (samat ku tiistaina mutta teen penkin ensin ja tangolla ja sitten samat ku tiistaina)
La (samat ku keskiviikkona)
Lisäksi lisäravinteet mitä käytän ovat fastin malto,dextro ja kreatiini ennen salia, Sci-MX Lean Grow MRF aamulla ja salin jälkeen,sekä Sci-MX 100% Whey Protein salia edeltävässä ateriassa (päivällinen) ja juuri kun olen menossa nukkumaan.
toivottavasti noista tiedoista oli jotain apua vinkkien antamiseen. niitä tarvitaan.;)