Tavoitteena erottuvat lihakset

Heips!

Olen 19 vuotias nainen ja käyn salilla 4 kertaa viikkoon ja karate reeneissä 2 kertaa, kehonpainoreenissä kerran mutta silti en ole tyytyväinen. Nyt tavoitteena olisi saada lihaserottuvuutta eli kasvattaa lihasta enemmän ja samalla pudottaa rasvaprosenttia. Miten toimin reenien ja ruokavalion suhteen? Tähän asti olen syönyt melko puhtaasti terveellistä ruokaa mutta proteenin saannissa olisi petrattavaa.. Proteiinin lähteinä mm. Kananmunat, raejuusto, juusto, pähkinät, pinaatti, kana ja liha. Eli miten siis ruokavaliolla ja reenillä saisin sitä lihaserottuvuutta? ☺️ Ja vielä tarkennuksena siis että ylimääräistä rasvaa ei minulla paljoa ole, eli timmi kroppa jossa lihastakin, mutta varsinkin käsien kehitys junnaa paikallaan, sieltä ylimääräiset pois!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuleeko sul yhtää siis lepopäiviä viikkoon? pitäs tietää millasi salitreenejä sä teet. jotta lihas kasvaa pitää syödä yli kulutuksen sekä levätä tarpeeksi. ei paljon auta syödä enempää jos lepo ei toteudu :)

tuleeko sul yhtää siis lepopäiviä viikkoon? pitäs tietää millasi salitreenejä sä teet. jotta lihas kasvaa pitää syödä yli kulutuksen sekä levätä tarpeeksi. ei paljon auta syödä enempää jos lepo ei toteudu :)

Yksi lepopäivä viikossa, MA lepo, TI ja KE karate, TO kehonpaino, Pe jalat ja ojentajat, La olkapäät, SU aamulla rinta ja selkä, illalla hauis

Yksi lepopäivä viikossa, MA lepo, TI ja KE karate, TO kehonpaino, Pe jalat ja ojentajat, La olkapäät, SU aamulla rinta ja selkä, illalla hauis

ei näin.. tossahan on jäätävä määrä treenejä ja vielä tuplatreeniä jonki hauiksen takia o_O järkevöitä hieman niin saatat saada tuloksiakin! hauis vaikka rinnan ja selän kanssa (riittää yksikin liike) ja olkapääy perjantain treeniin niin tulee toinenki lepo. tai sit toi kehonpainojumppa pois. liika treeni ei ole se avain jolla saat tuloksia,päinvastoin vähempi on parempi.

Nyt tavoitteena olisi saada lihaserottuvuutta eli kasvattaa lihasta enemmän ja samalla pudottaa rasvaprosenttia. Miten toimin reenien ja ruokavalion suhteen?
Jos haluat päästä "helpolla", niin Bullin All Out on juuri noille tavoitteille hyvä ohjelma. Työt toki tarvii tehdä sielläkin itse ja treenit on kovia, mutta muuten on helppoa, kun kaikki ohjeet tulee valmiina. Nyt vielä pääsee mukaan porukkaan. Instasta voi kattella kuvia #bullsallout.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom