- Ikä
- 34
Lidl 11.50€ kilo
Missä lidlissä? Täällä 200g pussi maksaa 3,19€ eli 15,95€/kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lidl 11.50€ kilo
On.Onko teillä toiminut tuo tori.fin yhteydenottolomake?
Kukaan ei ole vastannut mun ostokyselyihin tärkeistä asioista. Monella myyjällä tuo lomake on ainut ilmoitettu yhteydenottotapa.
Minun pitäisi suojata sänky (peräkärry)kuljetusta varten jollain pakkausmuovilla tai muulla vastaavalla. Mistä tuollaista kannattaisi ostaa Turun keskustan alueelta? Sänky on kokoa 120x200, eli jonkun verran sitä materiaalia pitäisi kuitenkin olla.
Minun pitäisi suojata sänky (peräkärry)kuljetusta varten jollain pakkausmuovilla tai muulla vastaavalla. Mistä tuollaista kannattaisi ostaa Turun keskustan alueelta? Sänky on kokoa 120x200, eli jonkun verran sitä materiaalia pitäisi kuitenkin olla.
Ajelet 100 km Hämeenlinnaan ja SA-kauppaan. Siellä on kaikkea perseestä perämoottoriin. Suuresti ihmettelen jos ei löydy.Mistähän Helsingistä/pk-seudulta sais ostettua edulliseen hintaan intin poolopaitoja? Verkkokauppoja tuntuu olevan pilvin pimein, mutta varusmiesajoista on sen verran monta vuotta ja kiloa, että olis kiva päästä sovittamaan...
Pidetään mielessä jos Hämptoniin päin sattuu kulkemaan. Helsingistä en löytänyt kuin yhden kaupan ja siellä näyttäis olevan 45€ tuo poolo, joka tuntuu aika kovalta hinnalta kun monessa verkkokaupassa noita myydään 5-10€ hintaan. Voisihan tuolla tietty käydä sovittamassa ja tilata sitten halvemmasta paikasta oikean kokoisen...Ajelet 100 km Hämeenlinnaan ja SA-kauppaan. Siellä on kaikkea perseestä perämoottoriin. Suuresti ihmettelen jos ei löydy.
Ei ainakaan nettisivuilla ollut noita pooloja myynnissä, vaikka muuta PV:n ylijäämätavaraa oli.Varusteleka?