Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Pari toistakin on aiheesta, toivotaan että nyt lähtee. Muistaakseni avasin itsekin joskus topicin aiheesta...

Tästä Compaqin läppäri 295e:
http://www.gigantti.fi/product/tiet...05SO/compaq-presario-15-6-kannettava-cq57-205

Oon tässä vähän tota samaa masiinaa katellu ja miettiny pitäiskö hakea itelle. Vaikka ei nyt tähän ketjuun kuulukaan, voisko joku paremin tietävä kertoa onko tosta koneesta mihinkään eli toisin sanoen kannattaako tota ostaa tohon hintaan ihan peruskäyttöön (lepposaan netissä surffaamiseen, sähköpostien lähettelyyn, koulu- ja työhommiin...)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari toistakin on aiheesta, toivotaan että nyt lähtee. Muistaakseni avasin itsekin joskus topicin aiheesta...

Tästä Compaqin läppäri 295e:
http://www.gigantti.fi/product/tiet...05SO/compaq-presario-15-6-kannettava-cq57-205

Oon tässä vähän tota samaa masiinaa katellu ja miettiny pitäiskö hakea itelle. Vaikka ei nyt tähän ketjuun kuulukaan, voisko joku paremin tietävä kertoa onko tosta koneesta mihinkään eli toisin sanoen kannattaako tota ostaa tohon hintaan ihan peruskäyttöön (lepposaan netissä surffaamiseen, sähköpostien lähettelyyn, koulu- ja työhommiin...)?

Toimii varmasti myös, mutta cittari myy ainakin tällä hetkellä plussakortilla HP 620 -konetta 299e. Siitä löytyy esim. Bluetooth, HDMI joita tuossa compaqissa ei ole. Prossuista en tiedä kumpi on parempi, mutta olettaisin, että tuo HP:n dc celeron vaikkei sekään mikään huikea ole (joku perehtyneempi saa antaa mielipiteensä tähän). Muutenhan muut speksit ovat aika samalla tasolla.

Todella niukasti tehoa, mutta tuplaydinprosessori ja 2gb keskusmuisti mahdollistavat jonkinlaisen multitaskaamisen. Nettikäytössä ja tekstinkäsittelyssä ihan pätevä. Compaq Presariot olivat ainakin aikoinaan laadukkaita, mutta tuo näyttää halpamallilta siinä missä muutkin. Tuolla hinnalla nyt ei tosin uutena parempaa helpolla löydä.

Mitä tuohon HP:seen tulee. Celeron on aivan karmea prosessori yksiytimisenä. Bluetoothin voi korvata piuhalla ja HD-matskua ei kone jaksaisi kuitenkaan pyörittää.

kuva.JPG

mistä näitä kenkiä löytää. nämä on ostettu Jyväskylän kick offista joka meni nurin.

Veneen ikkunan tartteis, mistäs saisi? Mitään kohtuuttomia hintoja en aio maksaa. Eli tämmöinen mutta messinkikehyksin:

window.jpg

Tollanen vaatii ehdottomasti sit sen että käyttää esim. Firefoxia ja kaikki turhat mainokset, flashit yms. estetään. Sellasta prossua ei oo tehtykään ettei sitä sais selaimella juntturaan. :D

Kaippa tää tredi on hyvä tälle gysymygselle..

Tilanne on tämä: joka v...n vuosi syyskuusta kevääseen mä oon yleensä töiden jälkeen aivan helvetin väsynyt..

Kun tulen himaan, tekee mieli vaan mennä nukkumaan ja loppupäivä ollaankin ihan horroksessa (kesällä en ole yhtään väsy).

Löysin netistä tollaset Valkee kirkasvalokuulokkeet, onkohan ne oikeasti toimivat?

Hyvät puheet ainakin on..

EDODODODTDOIDOTIDT: lisättäköön, että aamut ovan aivan pirun tuskaisia herätä, monta kertaa oon nukahtanut sängynreunalle, kun ois pitänyt lähteä piskin kanssa ulos :D.

Veneen ikkunan tartteis, mistäs saisi? Mitään kohtuuttomia hintoja en aio maksaa. Eli tämmöinen mutta messinkikehyksin:

katso liitettä 71817

1272707.jpg

Maritimissa tommonen 203 €, tiedä sitten onko kohtuullinen vai kohtuuton hinta. Taitaa kaikki veneilyyn liittyvä maksaa kohtuuttomasti. Turussa on Eerikinkadulla joku vanhaa tavaraa myyvä pulju, jossa näkyi ainakin ikkunassa olevan paljon vene-/laivatavaraa, josko sieltä irtoaisi joku vanha edullisemmin...

Moottorivene.infon ostopalstallakin voisi ilmoitusta kokeilla.

Sanokaas taistelijat akselilla Lahti/Jkl mistä liikkeestä kannattas lähteä bongailemaan miesten pukuja? Ei jaksais lähteä isolta kirkolta asti hakemaan kun nyt ei tarvis mitään Zegnaa olla..

Ei oo edelleenkää löytyny mistään aikuisille tarkotettuja eläintossuja. Ei kiinnosta lähtee tilailee Somaliasta. Mistäpäin Suomea voisi löytyä?

Sanokaas taistelijat akselilla Lahti/Jkl mistä liikkeestä kannattas lähteä bongailemaan miesten pukuja? Ei jaksais lähteä isolta kirkolta asti hakemaan kun nyt ei tarvis mitään Zegnaa olla..

Jyväskylästä en tiedä, mutta Lahessa on ainakin keskustan kauppakeskus Triossa niin Dressmann kuin Kekälekin, josta saa ne Bossit ja Tigerit. Lisäksi Lanunaukiolla vaikuttaa joku mesta, minkä nimeä en nyt muista, mistä saa ihan perusmerkkejä. Ja sitten on vielä Sokos, josta löytyy Turoa ja muita suhteellisen neutraaleja.

Jyväskylästä en tiedä, mutta Lahessa on ainakin keskustan kauppakeskus Triossa niin Dressmann kuin Kekälekin, josta saa ne Bossit ja Tigerit. Lisäksi Lanunaukiolla vaikuttaa joku mesta, minkä nimeä en nyt muista, mistä saa ihan perusmerkkejä. Ja sitten on vielä Sokos, josta löytyy Turoa ja muita suhteellisen neutraaleja.

Joo googgeli ties kertoa että se Lanun aukion paikka on Muotitalo Lehto, jossa ei oo kyllä tullu koskaan käytyä. Mutta nuohan on kaikki ihan vierekkäin joten helppo tsekata läpi. Kiitokset!

Onko kukaan tilannut mitään Smartit.fi verkkokaupasta? Olis yks puhelin siellä suomen halvin ja kumminkin kyseinen lafka pyörinyt jo vuodesta -99. Jotenkin vaan vähän skeptinen tähän halpa+verkkokauppa komboon :D

Sellaista hajuvettä kuin "So...? Sinful" olen vailla. Mistä mahtais löytyä, joko Suomesta tai mahdollisesti ulkomailta tilaamalla?

Hmm.. Tuota "So...?" -merkkiä myy ainakin vapaa valinnat / tokmannit ym. En sitten tiedä löytyykö sieltä juuri tuota sinful:ia,
mutta ainakin kiss me ja joku muu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom