Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämmöstä kyselisin että, mistä mahtaisi saada tän tyylisiä/tämmösen lippiksen...? Tässä kuva siitä.... http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135252626974.jpeg tai merkki...
Klean Kanteen: the Original BPA-free, Stainless Steel Bottle
Mistähän noita voipi ostaa. Tuntuu että ei ole euroopassa saati suomessa kovin paljoa jälleenmyyjiä.
mistähän sais ostettua ray banin klassikot eli ray ban aviator aurinkolasit?
Onko kukaan bongannut jossain normikaupassa viimeaikoina isoa, miehekästä oluttuoppia?
Kriteerit:
- Ei saa lukea mitään vitun "ISÄNTÄ" tai "PÄÄLLIKKÖ" -tekstiä.
- pystyy ottamaan koko kouralla kahvasta otteen
Amarillon oluttuopit on aikalailla täydellisiä.
Todellakin on. Olen tässä vuoden ajan katsellut aina Prisman, Cittarin, satunnaisten Euromarkettien ja Kodin1:n valikoimia, ja ainoastaan löytyy ISÄNTÄ tai PÄÄLLIKKÖ, EI TIPPA TAPA tai jollain muulla mukahauskatekstillä.
Todellakin on. Olen tässä vuoden ajan katsellut aina Prisman, Cittarin, satunnaisten Euromarkettien ja Kodin1:n valikoimia, ja ainoastaan löytyy ISÄNTÄ tai PÄÄLLIKKÖ, EI TIPPA TAPA tai jollain muulla mukahauskatekstillä.
Ok, kiitos tiedoistaStockmannin astiaosastolla on ainakin ennen ollut kelvollisia (n. 5-6dl) lasituoppeja kahden tuopin pakkauksissa.
Mistä löytyisi blankkoja ( siis ilman mitään logoa) mustia lippiksiä, pitäisi olla myös matalaa mallia?
Tuntuu nykyään löytyvän vain tuollaisia edestä todella korkeita malleja, kun omaan makuun sopisi paremmin tuollainen hieman enemmän päätä myötäilevä. Kaikki matalat mitä itselle on tullut vastaan ovat olleet army mallisia, mutta nyt haussa ihan tuollainen basic lippis.
Toivottavasti joku saa tuosta selvää, mitä olen hakemassa
Kuinka paljon kannattaa olla valmis maksamaan cd/tupla kasetti/radio/vinyylisoitin tornista, jolla on ikää ~10-15v?