Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jakge sanoi:Mistä saa pääkaupunkiseudulta ostettua kauratyynyn? Siis semmoinen mikä lämmitetään ja laitetaan hartioille. Löysin netistä jo muutamia nettikauppoja, mutta pitäis olla semmonen kauppa mistä voi ihan paikanpäältä sen noutaa.
Orid sanoi:Mistä saa pääkaupunkiseudulla semmoisen metallisen luottokorttikotelon?
TRENT sanoi:Mikä on kännykkäkoru ja mistä niitä saa ostettua? Ilmeisesti joku turhaakin turhempi kapistus, mutta sellaista on toivottu
MissEvilEve sanoi:Kännykkään kiinnitettävä riipus. Perusmalleja ja yksinkertaisia R-Kioskit, kännykkäkaupat, ja varmaan kaikki muutkin paikat. HIENOMPIA esim strassikivin koristeltuja hopean värisiä 'timanttinimikirjaimella' esim Kultajousi-kultasepänliikkeestä ja kaikista muistakin kultasepänliikkeistä jotain ylellisempiä aikuisen naisen malleja. Muut lelumaisia ja lapsille/nuorille sopivia. Hinnat 2-10e.
TRENT sanoi:Okei, tämä selvensi paljon. Kiitoksia. Ihan oman turvallisuuden vuoks taitaa olla parempi jättää nuo R-kioskin 2e riipukset rauhaan...
MissEvilEve sanoi:Siellä on kyllä ihan nättejäkin... Sehän on siitä kiinni minkä tyyppiselle ja ikäiselle naiselle koru menee ja millainen se kännykkä on Mut tosiaan viel ehdit hyvin, useampi arkipäivä aikaa käydä etsimässä.
TRENT sanoi:23-vuotiaalle olisi menossa ja kuulemma pitää olla paljon timantteja Niin sitä mun pitikin vielä kysyä, että miten nuo oikein kiinnitetään puhelimeen? Riippuuko se ihan puhelimesta, että minkä korun saa kiinnitettyä mihinkin?
Todennäköisyys, että mä osaan ostaa oikeenlaisen on ehkä yks tuhannesta...
Orid sanoi:Mistä saa pääkaupunkiseudulla semmoisen metallisen luottokorttikotelon?
-Marchi- sanoi:Mistä normaalikaupoista löytyy hierontaöljyä?
twinlab sanoi:Oma kysymys: Mistä löytyy halvalla suitsukkeita?
Faidra sanoi:Saako Suomesta jostain:
-Crest Whitestrips -hampaidenvalkaisulappuja?
MissEvilEve sanoi:Ja yleisin mis on helvetisti ja löytyy varmaan joka kaupungista [ite ostin just toissapäivänä ja siel jtn 10 lajia] TIIMARI.
Eikö tuossa ole muka riskiä, että tuon tönäisee unissaan nurin ja polttaa kämpän ja itsensä. Entä voiko noita polttaa ollenkaan, jos on palovaroitin päällä, vai alkaako se hälyttää?twinlab sanoi:Kiitos. Kyproksella sai tosi 1,5euroon 20kpl suitsukkeita... täällä ilmeisesti pikkasen kalliimpaa... saan hyvin unen aina kun laittaa yöpöydälle suitsukkeen palamaan :lol2:
Jylli81 sanoi:Eikö tuossa ole muka riskiä, että tuon tönäisee unissaan nurin ja polttaa kämpän ja itsensä. Entä voiko noita polttaa ollenkaan, jos on palovaroitin päällä, vai alkaako se hälyttää?
Itse en ainakaan saisi stressiltäni ollenkaan nukuttua, jos kämpässä olisi kytemässä joku tikun pätkä.
Selkeä homma. Kuulostaa ihan turvalliselta. Itse olen vain vähän paranoidi kaikkien kynttilöiden ja vastaavienkin polttamisen suhteen, joten tuli väkisin mieleen.twinlab sanoi:Ei se varmaan ala hälyyttämään, en kyllä oo testannu. Mäpä en nukukkaan yöpöydällä :D Ei, vaan se nyt on metrin sänkyä kauempana ja on halkaisijaltaan metrin kokoinen ja jos laitain sen keskelle käryämään lasin päälle kivisessä polttoastiassa, niin eipä siinä mikään voi alata palamaan.
Jylli81 sanoi:Selkeä homma, kuulostaa ihan turvalliselta, itse olen vain vähän paranoidi kaikkien kynttilöiden ja vastaavienkin polttamisen suhteen, joten tuli väkisin mieleen.