Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jakge sanoi:
Mistä saa pääkaupunkiseudulta ostettua kauratyynyn? Siis semmoinen mikä lämmitetään ja laitetaan hartioille. Löysin netistä jo muutamia nettikauppoja, mutta pitäis olla semmonen kauppa mistä voi ihan paikanpäältä sen noutaa.

Lähes kaikki luontaistuotekaupat, myös tyyliin Anttila, Prisma, Citymarket jne noita myyvät ainakin näin joulun alla.

Mikä on kännykkäkoru ja mistä niitä saa ostettua? Ilmeisesti joku turhaakin turhempi kapistus, mutta sellaista on toivottu :rolleyes:

Orid sanoi:
Mistä saa pääkaupunkiseudulla semmoisen metallisen luottokorttikotelon?

Lähestulkoon KAIKISTA kultasepänliikkeistä. Jokaisissa mainoksissa noita hopeisia luottokorttikoteloja mainostetaan.

TRENT sanoi:
Mikä on kännykkäkoru ja mistä niitä saa ostettua? Ilmeisesti joku turhaakin turhempi kapistus, mutta sellaista on toivottu

Kännykkään kiinnitettävä riipus. Perusmalleja ja yksinkertaisia R-Kioskit, kännykkäkaupat, ja varmaan kaikki muutkin paikat. HIENOMPIA esim strassikivin koristeltuja hopean värisiä 'timanttinimikirjaimella' esim Kultajousi-kultasepänliikkeestä ja kaikista muistakin kultasepänliikkeistä jotain ylellisempiä aikuisen naisen malleja. Muut lelumaisia ja lapsille/nuorille sopivia. Hinnat 2-10e.

Jumankauta. Nyt on 2 päivää juostu huonekalukauppoja läpi, eikä mieluista tunnu löytyvän.

Käydyt kaupat jyväskylässä:
- Suomi-soffa
- kodin ykkönne
- Jysk
- Asko
- Vepsäläinen :O
- sotka
- isku
- stemma
- masku
- kruunukaluste

onko täällä enää mitään muuta huonekalukauppaa?

MissEvilEve sanoi:
Kännykkään kiinnitettävä riipus. Perusmalleja ja yksinkertaisia R-Kioskit, kännykkäkaupat, ja varmaan kaikki muutkin paikat. HIENOMPIA esim strassikivin koristeltuja hopean värisiä 'timanttinimikirjaimella' esim Kultajousi-kultasepänliikkeestä ja kaikista muistakin kultasepänliikkeistä jotain ylellisempiä aikuisen naisen malleja. Muut lelumaisia ja lapsille/nuorille sopivia. Hinnat 2-10e.

Okei, tämä selvensi paljon. Kiitoksia. Ihan oman turvallisuuden vuoks taitaa olla parempi jättää nuo R-kioskin 2e riipukset rauhaan...

TRENT sanoi:
Okei, tämä selvensi paljon. Kiitoksia. Ihan oman turvallisuuden vuoks taitaa olla parempi jättää nuo R-kioskin 2e riipukset rauhaan...

Siellä on kyllä ihan nättejäkin... :) Sehän on siitä kiinni minkä tyyppiselle ja ikäiselle naiselle koru menee ja millainen se kännykkä on :) Mut tosiaan viel ehdit hyvin, useampi arkipäivä aikaa käydä etsimässä.

Itselleni on tulossa elämäni eka kännykkäkoru, sellainen 'timanttikoristeltu' E-kirjain, ja on halpa kyllä sekin, tarjouksessa 3.90e, kaikkeen hömppään sitä sortuukin :D Noissa kultasepänliikkeissä näytti olevan hieman sellaisia tyylikkäämpiä malleja, joka on tietysti ihan loogista kun korukauppoja ovat.

MissEvilEve sanoi:
Siellä on kyllä ihan nättejäkin... :) Sehän on siitä kiinni minkä tyyppiselle ja ikäiselle naiselle koru menee ja millainen se kännykkä on :) Mut tosiaan viel ehdit hyvin, useampi arkipäivä aikaa käydä etsimässä.

23-vuotiaalle olisi menossa ja kuulemma pitää olla paljon timantteja :eek:. Niin sitä mun pitikin vielä kysyä, että miten nuo oikein kiinnitetään puhelimeen? Riippuuko se ihan puhelimesta, että minkä korun saa kiinnitettyä mihinkin?

Todennäköisyys, että mä osaan ostaa oikeenlaisen on ehkä yks tuhannesta...

TRENT sanoi:
23-vuotiaalle olisi menossa ja kuulemma pitää olla paljon timantteja :eek: Niin sitä mun pitikin vielä kysyä, että miten nuo oikein kiinnitetään puhelimeen? Riippuuko se ihan puhelimesta, että minkä korun saa kiinnitettyä mihinkin?

Todennäköisyys, että mä osaan ostaa oikeenlaisen on ehkä yks tuhannesta...

Joo no jos niitä kiviä pitää olla ni kultasepänliikkeissä ainakin on, mut voi olla kännykkäkaupoiski jne. Tunnustan ettei mulla oo hajuakaan miten ne kiinnitetään, aion kysyä kun omani saapuu liikkeeseen [jouduttii tilaamaan ku mun kirjain oli kokoajan loppu].

Vilkaisin R-Kioskilla pussin kyljestä, siinä oli 3-4 kuvaa siitä minne ne voi laittaa mut silti en tajunnu. Jonnekin niihin reikiin/antenniin/kuoren väliin tms se lykätään ja siinä pysyy.

Orid sanoi:

=>stokkalla, myyntinimike on käyntikorttikotelo
ja sitten se ruotsi kauppa ulsson... manskulla taikka vaikka sellossa
myyvät vähän isompaa siistimpää mallia

-Marchi- sanoi:
Mistä normaalikaupoista löytyy hierontaöljyä?

Toi on melko yleistä matskua, ite oon törmänny luonnontuoteosastolla ja myös samassa on myyty missä saunatarvikkeita on. Niitten kanssa lotratessa saa sit olla varovainen et ei kaadu jne.. on aika liukasta matskua ja kato että tuoksu miellyttää, voi alata kämppä haisemaan.

Oma kysymys: Mistä löytyy halvalla suitsukkeita?

twinlab sanoi:
Oma kysymys: Mistä löytyy halvalla suitsukkeita?

Hennes & Mauritz kosmetiikkaosastolla oli tänää. Sitten sellaisessa liikkeessä on helvetisti kuin LIVING IN A BOX, niitä on monia tuoksui ja tosi halvalla alle 4e kaikki. Myös Anttilassa oli, ja vissii Citymarketissakin ja Prismassa.

Sitten myös kaikissa sellasissa pienissä lahjatavaraliikkeissä varmaan on mis myydään kynttilöitäkin.

Ja yleisin mis on helvetisti ja löytyy varmaan joka kaupungista [ite ostin just toissapäivänä ja siel jtn 10 lajia] TIIMARI.

Faidra sanoi:
Saako Suomesta jostain:
-Crest Whitestrips -hampaidenvalkaisulappuja?

Ei ole ainakaan monen vuoden yrittämisellä tullu vastaan. Pummaa paikallisen People-lehden tai vastaavan välistä ale kupongit niin saat 2 yhden hinnalla. Noi laput on vakio laukun täytettä meidän perheessä kotimatkalla.

MissEvilEve sanoi:
Ja yleisin mis on helvetisti ja löytyy varmaan joka kaupungista [ite ostin just toissapäivänä ja siel jtn 10 lajia] TIIMARI.

Kiitos. Kyproksella sai tosi 1,5euroon 20kpl suitsukkeita... täällä ilmeisesti pikkasen kalliimpaa... saan hyvin unen aina kun laittaa yöpöydälle suitsukkeen palamaan :lol2:

twinlab sanoi:
Kiitos. Kyproksella sai tosi 1,5euroon 20kpl suitsukkeita... täällä ilmeisesti pikkasen kalliimpaa... saan hyvin unen aina kun laittaa yöpöydälle suitsukkeen palamaan :lol2:
Eikö tuossa ole muka riskiä, että tuon tönäisee unissaan nurin ja polttaa kämpän ja itsensä. Entä voiko noita polttaa ollenkaan, jos on palovaroitin päällä, vai alkaako se hälyttää?

Itse en ainakaan saisi stressiltäni ollenkaan nukuttua, jos kämpässä olisi kytemässä joku tikun pätkä.

Jylli81 sanoi:
Eikö tuossa ole muka riskiä, että tuon tönäisee unissaan nurin ja polttaa kämpän ja itsensä. Entä voiko noita polttaa ollenkaan, jos on palovaroitin päällä, vai alkaako se hälyttää?

Itse en ainakaan saisi stressiltäni ollenkaan nukuttua, jos kämpässä olisi kytemässä joku tikun pätkä.

Ei se varmaan ala hälyyttämään, en kyllä oo testannu. Mäpä en nukukkaan yöpöydällä :D Ei, vaan se nyt on metrin sänkyä kauempana ja on halkaisijaltaan metrin kokoinen ja jos laitain sen keskelle käryämään lasin päälle kivisessä polttoastiassa, niin eipä siinä mikään voi alata palamaan.

twinlab sanoi:
Ei se varmaan ala hälyyttämään, en kyllä oo testannu. Mäpä en nukukkaan yöpöydällä :D Ei, vaan se nyt on metrin sänkyä kauempana ja on halkaisijaltaan metrin kokoinen ja jos laitain sen keskelle käryämään lasin päälle kivisessä polttoastiassa, niin eipä siinä mikään voi alata palamaan.
Selkeä homma. Kuulostaa ihan turvalliselta. Itse olen vain vähän paranoidi kaikkien kynttilöiden ja vastaavienkin polttamisen suhteen, joten tuli väkisin mieleen.

Jylli81 sanoi:
Selkeä homma, kuulostaa ihan turvalliselta, itse olen vain vähän paranoidi kaikkien kynttilöiden ja vastaavienkin polttamisen suhteen, joten tuli väkisin mieleen.

Juu, kyllä tota on tullu mietittyä, mutta aika minimissä on riskit..

Orid sanoi:

Melkein jokainen kultasepänliike yms myy. Jos esimerkin haluat, niin Foorumin Roos Time myy ainakin, lisäksi samaa sarjaa löytyy muitakin esineitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom