Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, ei oo täälläkään, 1,25mm näyttäis olevan ohuinta tälle yölle. Ehkä huomenna :D

Kävis ohjelmoimassa pari ylimääräistä kierrosta valssaimessa?

Mistä Oulun seudulta ohutta alumiinipeltiä 0.2mm-0.7mm?
Olipa työn ja tuskan takana etsiä sopiva firma. Sah-ko nimisellä firmalla on metallien tukku- ja jälleenmyynti. Löyty sieltä 0.5mm levyä :dance:

Mistäs saisi halpoja muuttolaatikoita, tyyliin Lainalaatikko. Ihan omaksi tarvitsisi, uusia tai vanhoja. Hong Kongissa oli n.10e/kpl, vähän turhan kallista.

Jos jollakin on tarjota 5-20 lihalaatikkoa tms. kohtuuhintaan, niin voi tietty tarjota...

Kauppojen mustat banaanilaatikot on ainaki itellä kestäny sen minkä kilpailevat muovilaatikot. Tosi paksua pahvia, muovitettu pinta nii ei vety herkästi.

Löytyykö Oulun seudulta mistään 330cm verhotankoa? 340cm käy myös. Pitäisi löytää sellainen joka tulee kahdella kiinnityksellä, ei kolmella.

Viimeksi muokattu:
Jos jollakin on tarjota 5-20 lihalaatikkoa tms. kohtuuhintaan, niin voi tietty tarjota...
Miksi et käy itse vaikka varastamasta sieltä hongkongista? Itsekkin on tullut käytettyä noita lihalaatikoita muutoissa kun niitä mielin määrin sain käyttööni mutta olen aina palauttanut ne. Porukka jotenkin mieltää noi ilmaisiksi säilytyslaatikoiksi mitä ne eivät ole. Okei, onhan tuo minun lainaaminenkin väärin mutta vähmepi pahempi se on kuin niiden varastaminen.

Mistähän mahtaisi löytyä Turun suunnalta ns. helmiäismaalia screenin maalamista varten? Vai pitääkö netin kautta tilailla?

Jos tarkoitat sitä perus sävytettävää Taika helmiäismaalia niin ainakin K-raudat ja lähes kaikki maaleja myyvät liikkeet pitävät sitä valikoimissaan. Turusta löytyy ainakin K-rauta, osa Prismoistakin myy sitä.

Viimeksi muokattu:
Miksi et käy itse vaikka varastamasta sieltä hongkongista? Itsekkin on tullut käytettyä noita lihalaatikoita muutoissa kun niitä mielin määrin sain käyttööni mutta olen aina palauttanut ne. Porukka jotenkin mieltää noi ilmaisiksi säilytyslaatikoiksi mitä ne eivät ole. Okei, onhan tuo minun lainaaminenkin väärin mutta vähmepi pahempi se on kuin niiden varastaminen.
Päädyin siihen että ihan luvan kanssa yritän lainata lähikauppiaalta, kun on mukava jätkä. Näin että sillä on niitä lastauslaiturilla varmaan satoja kun kävin hakemassa pahvilaatikoita. Voisihan ne sieltä varastaakin, mutta niillä on kamera siellä :dance:

Eikös nyt jo pitäis alkaa aurinkolasien alennusmyynnit? Yhdet tietyt reiskat ostaisin, mutta mieluummin maksaisin -50%:lla 65€, kuin normaalin 130€...

Mistä saa ostaa astianpesukoneeseen laitettavaa suolaa, jonka tehtävänä on siis pehmentää vettä entisestään (käyttöohjeen mukaan sitä kuuluu käyttää, vaikka vesijohtovesi olisi pehmeätä). Ohjeessa varoitetaan käyttämästä tavallista ruokasuolaa. Ilman tuon suolan käyttöä koneen hälytysvalot palavat jokaisen pesun jälkeen. Koneen käyttöaikakin kuulemma pitenee suolankäytöllä. Mutta MISTÄ SITÄ SAA OSTAA????? :confused: En oo löytäny kaupoista mitään muuta kuin tavallisia suolapurkkeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom