Mistähän löytyis 240cm (tai 250cm) leveä rullapimennysverho edullisesti? Kaikissa paikoissa ollut maksimileveys yleensä 200cm...
Tässä on jotain aiheesta.
http://www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/1506
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän löytyis 240cm (tai 250cm) leveä rullapimennysverho edullisesti? Kaikissa paikoissa ollut maksimileveys yleensä 200cm...
Nyt ei kelpaa ;) Meillä ois vain 2.7mm rullana.Eikö teräslevy kelpaa? Ois tiedossa :D
Olipa työn ja tuskan takana etsiä sopiva firma. Sah-ko nimisellä firmalla on metallien tukku- ja jälleenmyynti. Löyty sieltä 0.5mm levyä :dance:Mistä Oulun seudulta ohutta alumiinipeltiä 0.2mm-0.7mm?
Ikeasta saa ainakin sellasia pitkulaisia, oisko joku 1x12cm.Mistä isoja jääpalamuotteja, noin 3-4 kertaan normaalin jääpalan kokoisia paloja ?
Miksi et käy itse vaikka varastamasta sieltä hongkongista? Itsekkin on tullut käytettyä noita lihalaatikoita muutoissa kun niitä mielin määrin sain käyttööni mutta olen aina palauttanut ne. Porukka jotenkin mieltää noi ilmaisiksi säilytyslaatikoiksi mitä ne eivät ole. Okei, onhan tuo minun lainaaminenkin väärin mutta vähmepi pahempi se on kuin niiden varastaminen.Jos jollakin on tarjota 5-20 lihalaatikkoa tms. kohtuuhintaan, niin voi tietty tarjota...
Päädyin siihen että ihan luvan kanssa yritän lainata lähikauppiaalta, kun on mukava jätkä. Näin että sillä on niitä lastauslaiturilla varmaan satoja kun kävin hakemassa pahvilaatikoita. Voisihan ne sieltä varastaakin, mutta niillä on kamera siellä :dance:Miksi et käy itse vaikka varastamasta sieltä hongkongista? Itsekkin on tullut käytettyä noita lihalaatikoita muutoissa kun niitä mielin määrin sain käyttööni mutta olen aina palauttanut ne. Porukka jotenkin mieltää noi ilmaisiksi säilytyslaatikoiksi mitä ne eivät ole. Okei, onhan tuo minun lainaaminenkin väärin mutta vähmepi pahempi se on kuin niiden varastaminen.
Huoltoasemilta, lasolia litran ja 4 litran astioissa.Saako mistään ostaa denaturoitua alkoholia? Ja ei, en aio juoda sitä
Huoltoasemilta, lasolia litran ja 4 litran astioissa.
Edit: Saa myös muunkin kokoisissa astioissa.
http://www.lasol.fi/tuotteet/Lasol.html