Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Vieläköhän jostain löytäisin 0.33l tuopin - samanlainen, kuin 0.5l "perinteinen" kahvallinen, matalahko ja isosuinen, sellainen "röpylä"pintainen ?

Riittääkö yksi, kerää myöhemmin lisää?
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=64983056

Edit: Kyseessä siis Oiva Toikan Krouvi-tuoppi, jota saa kahtena eri kokona. Valmistajana Arabia ja Iittala. Ehta keräilytuote. (hitto, mäkin haluan noita!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä liike myy pääkaupunkiseudulla halvalla puutavaraa?

Saunan lauteet kiinnostaa eniten. Mikä teidän mielestä on hinta/laatu suhdeltaan paras vaihtoehto lauteille?

Voiko joku laittaa vähän hinta esim. tietoja.
Haapa?
Tervaleppä?
Apassi?

Saattaapi olla, että tää vastaus tulee myöhässä, mutta myös Vantaan vanerikulmasta on saanut puutavaraa edullisesti. Hintoja en nyt muista, mutta soittamalla sekin selviää.

ISO kiitos Kosmonautti :dance:

Keräilytuote...heh, mun mielestä tosta on vaan jotenkin niin hyvä juoda - olutta tietysti :)

Huuto.netissä oli neljän tuopin setti Isoja Krouveja myös. Mutta nuo pienet voisivat olla veikeitä. Keräilytuotteena Krouvi lienee arvokkaimmillaan, jos löytyy Nuutajärven leimat.

Google tiesi myös kertoa, että uudemmat isot Krouvit hajosivat herkästi ravintolakäytössä, eli astianpesukoneesta poistettaessa kuuma puristelasi meni sen tuhannen päreiksi.

Ja onhan se mukava juoda olutta, jos tietää että tuoppikin on taustoiltaan kunnossa ja keräilykamaa. :kippis1:

onko helsingissä kauppaa joka sisältää hyvää valikoimaa erilaisia olutlaseja ja tuoppeja? kuten jokainen oluen ystävä tietää niin tietynlaiseen olueen kuuluu tietynlainen lasi.

varsinkin kwak-lasi hakusessa.
Image:Kwak.jpg

Mulla on sellanen hieno pieni hopeinen taskumatti jonka korkki on hukassa. Mistä vois löytää sopivan korkin tuohon?

Mulla on sellanen hieno pieni hopeinen taskumatti jonka korkki on hukassa. Mistä vois löytää sopivan korkin tuohon?

Tilaa Ebaysta joltai viskihilpetööritrokarilta vastaava pikku puteli, maksaa pari euroa. Biltemasta hopeamaali :)

Google tiesi myös kertoa, että uudemmat isot Krouvit hajosivat herkästi ravintolakäytössä, eli astianpesukoneesta poistettaessa kuuma puristelasi meni sen tuhannen päreiksi.

Iso Krouvi löytyy kaapista, sain sen aikoinaan tutuilta itsetehdyllä omenahillolla täytettynä. Todella mukava lasi oluen nautiskeluun.

Tilaa Ebaysta joltai viskihilpetööritrokarilta vastaava pikku puteli, maksaa pari euroa. Biltemasta hopeamaali :)

:D Äh, sä et ymmärrä mun taskumatin hienoutta ja tunnearvoa. Uusi korkki on ainoa vaihtoehto tässä. Ja se on saatava jostain hommattua.

:D Äh, sä et ymmärrä mun taskumatin hienoutta ja tunnearvoa. Uusi korkki on ainoa vaihtoehto tässä. Ja se on saatava jostain hommattua.
Onkohan tuohon mitään mahdollisuutta saada uutta korkkia ostamatta kokonaan uutta mattia, kun eipä varmaan kultasepänliikkeetkään pelkkää korkkia myy. Ota pullo mukaan liikkeeseen, etsi mahd. halpa pullo minkä korkki sopii ja siirrät sen vanhaan rakkaaseen mattiin?

Saattaapi olla, että tää vastaus tulee myöhässä, mutta myös Vantaan vanerikulmasta on saanut puutavaraa edullisesti. Hintoja en nyt muista, mutta soittamalla sekin selviää.

Thänks! Ostin Helsingin metalli & raudasta "Köyhien stocka". Abassi maksoi 2,20 euroa / jm. Ei mitään ykköslaatua mutta oon helvetin tyytyväinen koska maalasin lauteet (harmaa tammi) ja tulos on erittäin hyvä, ellei täydellinen.... :)

Kaisaniemen metroaseman liukuportaiden yläpäässä iso pilailupuoti, sieltä löytyy

Mistä löytyisi kunnon hampurilaissämpylöitä? Ei niitä ulkomaisia 6kk säilyviä hirvityksiä, vaan hyvä kotimaisia tyyliin edesmennyt Sam-sämpylä.

Mistä saisin baaripöydän (ei iso, ehkä 50cmx60cm tms) ja baarituolit siihen. Väri musta, tuolien korkeus se 74cm ja pöytä sen mukaan. Ei seinään kiinnotettävä, eikä metallijalkoja. Kiitän.

:offtopic: Voiko niitä Ikean puutuotteita miten maalata?

Mistä saisin baaripöydän (ei iso, ehkä 50cmx60cm tms) ja baarituolit siihen. Väri musta, tuolien korkeus se 74cm ja pöytä sen mukaan. Ei seinään kiinnotettävä, eikä metallijalkoja. Kiitän.
Ei siellä Ikeassa ollu pöytää? Miksei metallijalkoja? Tuommosen pelkän levyn voi aika helposti tehdä...

:offtopic: Voiko niitä Ikean puutuotteita miten maalata?
Kaikkea voi maalata ja yleensä helposti. ;)

Mulla olis muuten ollu yks seinään kiinnitettävä ylimääräisenä, siinä on kromijalka ja se on vähän liian isokin. Ja se on harmaa. Eli ei yhtään sellanen ku pitäis olla, mutta sen olisit saanu ilmaseks. :D

Mistäs ihmeestä löytäsin suhteellisen edullisen, mutta ehdottomasti kestävän kovan salkun? Alumiinia tai sitten vahvaa muovia saa olla. Sisälle tulee semmoista kamaa, jonka ei soisi menevän rikki ja se tavara pultataan siihen salkkuun kiinteästi kiinni. Eli salkku hakusessa, pitää olla kokoa enemmän kuin semmoisissa snadeissa normisalkuissa(alumiinisissa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom