Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
kysymystä pukkaa:

Mistä löytyis reunuslakanaa 140cm jenkkisänkyyn? Mahtaisko 160cm toimia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mistä saa istuvia vaatteita (eritoten farkkuja) vähän muhkummalle henkilölle. En ole pitkään aikaan löytänyt sellaisia farkkuja jotka istuisivat ja sekös harmittaa

Mistä sais ostettuu pääkaupunki seudulta sellasia bling bling-koruja?
Kummityttö haluaa joululajaksi hiphop-tyylisen bling bling-korun ;)

en oo kokeillu gaspin farkkuja koska ne ovat mielestäni rumat (= hip hop- henkiset) ja maksoivat melkeen 170e. Musta se on vähän liikaa kun ihan kunnon normifarkkuja saa 60 eurolla.
Haluaisin sellaiset ihan normaalin näköiset farkut joissa olisi enemmän reisissä leveyttä suhteessa vyötäröön ja lahkeiden pituuteen.

syöttösika:

Jack&Jonesista sai ainakin joskus farkkuja joissa oli extraleveyttä jalkaosastolla.

Ja kyllä niitä gaspin farkkuja saa alle 100eurolla.

Mistä sais ostettuu pääkaupunki seudulta sellasia bling bling-koruja?
Kummityttö haluaa joululajaksi hiphop-tyylisen bling bling-korun ;)

Varmaksi en tiedä, kun en itse ole noita bling-bling-koruja metsästellyt, mutta esim. Forumissa on parikin sellasta korukauppaa, josta noita saattaisi löytyä. Kaikkea muuta kauheesti säihkyvää ja kimaltavaa niissä on. En nyt edes muista niiden kauppojen nimiä, mutta ovat siinä Forumin rullaportaiden ei-kadunpuoleisessa päässä. Toinen tais olla ykköskerroksessa ja toinen kakkos-.

Olipahan hankalasti selostettu, toivottavasti on apua.

mistä saa istuvia vaatteita (eritoten farkkuja) vähän muhkummalle henkilölle. En ole pitkään aikaan löytänyt sellaisia farkkuja jotka istuisivat ja sekös harmittaa

Kuinka paljon muhkummalle? Jos ei koon puolesta ole syytä mennä erikoisliikkeeseen (Mir Big yms.) voinen suositella Wrangler Ohio -mallia. Tilaa jalkapuolella kohtuudella. Kannattaa ostaa Helsingin Pala-puoti-liikkeestä. Useita malleja, useita merkkejä, erinomainen palvelu ja kohtuulliset hinnat. Siilitien metroasemasta jokusen sataa metriä.

Varmaksi en tiedä, kun en itse ole noita bling-bling-koruja metsästellyt, mutta esim. Forumissa on parikin sellasta korukauppaa, josta noita saattaisi löytyä. Kaikkea muuta kauheesti säihkyvää ja kimaltavaa niissä on. En nyt edes muista niiden kauppojen nimiä, mutta ovat siinä Forumin rullaportaiden ei-kadunpuoleisessa päässä. Toinen tais olla ykköskerroksessa ja toinen kakkos-.

Olipahan hankalasti selostettu, toivottavasti on apua.

Tarkoittanet varmaan Glitter ja Accessorize liikkeitä. Niistä saa juuri sellaista halpaa korua, jotka ilmeisesti ovat sitä Blingiä. Molemmat sijaitsevat 1.krs:ssa rullaportaiden luona (kun nouset 0.krs. -> 1.krs. ja katsot eteenpäin ovat molemmat liikkeet siinä).

Kolmannessa kerroksessa, eli kukontorilla, on vielä hetken Purple Shopin myymälä, mistä saa myös kaikkea tuollaista. Niillä on nyt muuttomyynti niin siellä on kamat puoleen hintaan. Liike löytyy kun kävelet Kukontorin Cafe Picniciltä kohti BR-leluja, eli etelään, ja katselet samalla oikealle.

Mä haluaisin kyllä nähdä Jack&Jones -liikkeen farkut, jotka mahtuis edes normaalijalkaiselle 180+cm miehelle. Tuntuu että ne farkut on kaikki ns. maahanmuuttajanuoriso -mallia.
Tietenkin, jos tykkää farkuista jotka kiristää...

Mä haluaisin kyllä nähdä Jack&Jones -liikkeen farkut, jotka mahtuis edes normaalijalkaiselle 180+cm miehelle. Tuntuu että ne farkut on kaikki ns. maahanmuuttajanuoriso -mallia.
Tietenkin, jos tykkää farkuista jotka kiristää...

Vinkki vaateostoksille: Kysy myyjältä, kyllä ne sulle housut ettii.
Ja en tuota Jackaria nyt mainostanut siksi että ne housut minulle mahtuu, olen aika tikku koko jätkä. Lähinnä siksi että on muutamalle isommallekkin kaverille sattunut sieltä löytymään ihan siistit farkut.

Mikä helvetti on sen julistekaupan nimi, joka on asematunnelissa? Siis Stadissa. Olen sieltä ostanut ainakin Monty Pythonin "Lumberjack" -julisteen, jotka eivät taida perin myytyä kamaa olla, joten eiköhän Sopranos -tason suosiota nauttivaa tavaraakin löydy. Mutta se kaupan nimi? Ei minkäänlaista muistikuvaa. Anttilan vieressä, siinä käytävällä Ateneumin puolella.

Joskus oli joku julistekauppa myös Forumin yläkerran suunnalla, tai jossain. Vittu kun olen hyödyllinen.

Kuinka paljon muhkummalle? Jos ei koon puolesta ole syytä mennä erikoisliikkeeseen (Mir Big yms.) voinen suositella Wrangler Ohio -mallia. Tilaa jalkapuolella kohtuudella. Kannattaa ostaa Helsingin Pala-puoti-liikkeestä. Useita malleja, useita merkkejä, erinomainen palvelu ja kohtuulliset hinnat. Siilitien metroasemasta jokusen sataa metriä.

Olen käynyt tuolla palapuodissa ja pyytänyt myyjältä sellaiset farkut joissa on eniten tilaa reisissä ja sain sellaiset käteen joissa en pysty kävellä portaita eikä lompakko mahdu taskuun. Eli ei sieltä ainakaan sopivia malleja löydy, muuten kyllä ihan hyvä kauppa.
Ja jos jackandjonesilla olisi sellaisia farkkuja jotka istuisivat minulle ei mun tarvitsisi täältä kysyä niiden ostopaikkaa.
Olen 189 pitkä joten se ei yleensä ole ongelma, vain tuo lahkeiden leveys suhteessa niiden ja vyötärön pituuteen.

Jäkkäristä löytyy riittäviä jos on valmis vähän tinkii vyötäröstä eli ottaa liian isolla. Onhan se perseestä mutta itse olen ihan omin kätösini sitten kaventanut niitä vyötäröitä jos on tarvinnut.

Mutta pointti on nimenomaan löytää istuvan housut. Pikkasen epämukavaa ja hölmön näköistä on farkut joissa hädin tuskin varpaan kärjet lahkeista ja vyötärö kahteen kertaan kääritty ympärille

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom