Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Carhartt:in pilotti. Kertokaa. :worship:

Beamhillissä Mikonkadulla on Helsingin (suomen?) paras valikoima Carharttia. Muistaakseni kokeilin siellä pilottia viime vuonna, ehkä niitä on nytkin?

Kiitän&kumarran.

Vähän vaikea täältä keski-suomen alueelta lähteä helsinkiin takin perään. 2 vuotta sitten näin yhdessä nettikaupassa noita, harmi kun ei enää ole. ;(

Mistähän löytyis painikengät kokoa 36? Oulun seudulla asustellaan ja täällä ei urheiluliikkeistä löydy pieniä kokoja. Onko joku maahantuoja sivusto, josta vois tilata yms?

Salmiakkijauhetta olen nähnyt ainakin Hartikaisella myynnissä.
http://www.teboilsimpele.com/
Ostankin sitä aina putkilon joka kerta ohi ajaessani.

Harmillista on se että enää ei saa sitä "Petteri" salmiakkijauhetta joka oli sellaisessa valkoisessa muovipussukassa joskus 20v sitten.

Pitäis saada talveksi jonkinlainen hieno toppatakki. Mitään tiettyä en siis ole etsimässä, kunhan on vaan hieno ja vivahteita hardcoremaisuudesta :D

Mistä löytyis halvalla semmosia lätkätuomarin paitoja?

Kaverin yritys järkkää firmojen pikkujouluihin ja muihin illanviettoihin pöytäjääkiekkoturnauksia ja olis asiaa jos järjestävällä taholla olis tuomaripaita päällä.

mistä sais ostettuu moottoriroidun pysäköinti mittarin?
ku oon nyt sen verran kyllästyny noihin pysäköinti sakkolappuihin:curs:

mistä sais ostettuu moottoriroidun pysäköinti mittarin?
ku oon nyt sen verran kyllästyny noihin pysäköinti sakkolappuihin:curs:

Eikös jossain ollut että herätyskellosta säädetty tommonen. Ihan valmistusohjeet oli netissä.

Mistähän Helsingin keskustasta voisi ostaa sellaisen "hissilippu-jojon"? Suutarilta saisi semmoisen avaimille tarkoitetun raskaan ketjujutun, mutta tommoinen perus laskettelukeskuksissa myytävänä oleva olisi hakusessa...

mistä saan halvimmalla laadukkaa voima/painonnostokengät? Kävin kattomassa wrangella konalassa mutta siellä ei ollut. yllätyin

Mistähän mahtais Suomesta löytyä myynnistä Pictionary-peli? Tai joku vastaavaa eri nimellä? Tuli hirvee himo päästä länkyttelemään, muttei tahdo mistään löytyä :(

Niin, ja siis suomenkielinenkin sais olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom