Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä sais teetettyä halvalla paitoja omilla teksteillä? Ois tarkoitus työkavereiden kanssa tilata n. 8 paitaa ja tekstit tyyliin "Palkka juoksee, minä en!" Eli jotain pientä naamailua paskaan palkaan liittyen. Ei viittis noista paljon maksaa kun siellä varastossa menevät vituiks kuitenkin.

Saako Suomesta jostain tilattua tai ostettua harvinaisia progemetalli jne. levyjä? Siis sellaisia joita on turha etsiä Freerecordshopista.

Missä saisi teetettyä henkilökohtaiset korvatulpat?

Itse hankin Elacin-hifitulpat joskus markka-aikaan Vita-terveyspalveluista ( http://www.vitaterveys.fi ) mutta enää ei ainakaan sivuilta löytynyt tietoja. Tulpat tehtiin ottamalla valos korvakäytävästä ja lähettämällä se tulppien valmistajalle Hollantiin.

Tuloksena tulpat, jotka vaimentavat 25 db tasaisesti koko taajuusalueelta. Saatavana oli myös 15db suodattimia, jotka voi itse vaihtaa tulppiin. Hinta oli silloin n. 1000 mk. Helvetin hyvät tulpat ja toimivat bändi- ja keikkakäytössä erittäin hyvin, myös lauluhommissa. Miinuksena hinta ja se että fuskaavat vähän, kun laulaa (kun korvakäytävä liikkuu).

Mulla oli joskus vaatekaapis semmonen tuoksupussi, en tiedä mikä sen "virallinen" nimi olis, nyt oon koittanu ettiä semmosta että voisin laittaa sellasen tuoksumaan vaatekappiin, että saisin kivan tuoksun vaatteisiini mutta mistään en semmosta löydä. Tietääkö kukaa mistä vois löytää?

mistä saisi kuulokkeet, johdolliset.
eli jotkut rautakaupat myyvät kuulosuojaimia joissa on radio. samanlaiset (eli hyvin päähän istuvat) mutta ilman radiota ja johto tilalle, tietokoneeseen tarvisin.
nuo kaupassa myytävät tuotteet mielestäni hiostavat tai eivät istu hyvin, ja tollaset radiokuulokkeet on pirun hyvät päähän!

Pitäisi ostaa Frakki kaikkine oheiskilkkeineen. Mistä kannattaisi lähteä ostamaan, jos ei mielettömiä omaisuuksia haluaisi maksaa? Pääkaupunkiseudulla asun.

Lentolippu tarjouksesta Bangkokiin 499e. Frakki räätäliltä 100e.
On muuten sen verran turha pukine että itse vuokraisin tuon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom