Taustakuvan siirtäminen koneelta 6610 Nokiaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suppo78
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Olis tällainen ongelma: mulla on 6610 nokia ja haluaisin siihen taustakuvia koneelta. Mulla on compaqin kannettava (nc4010) jossa on infrapunaportti. Olen koettanut siirtää kuvaa avaamalla ip-yhtyden ja yhdistämällä portit. Näin kone tunnistaa että puhelin on kytkettynä tietokoneeseen. Olen myöskin koittanu muokata kuvia pienemmäksi jottei puhelimessa tulis rajat vastaan.

Virhe ilmoitus siirrossa on että data ei kelpaa.

Pitääkö kuvien olla jonkun tietyn kokoisia, tietyllä resoluutiolla tms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla 6610:n datasuite asennettuna? Sieltä pitäis löytyä sellanen export picture to phone tjsp. Sieltä valitset sitten kansion mihin kuva tallennetaan, eli galleries. Kuvan koko pitää olla 128x128 pixeliä että toimii...

joo sen kuvan pitää olla 128X128, sillä pcdatasuite vai mikä se ohjelma nyt olikaan joka tuli kapulan mukana, niin sillä saa niistä kuvista semmosia että kelpaa. Itselläni ei oo mitään kaapeleita sun mita hilavitkuttimia, vaan laitan kuvat/soittoäänet omalle nettisivulla ja lataan ne sieltä WAPilla, eipä maksa muuta kuin gprs yhteyden verran.. Ei viitti ostaa kaapelia kun maksaa niin paljon (siis mulla on 6100) ja taustakuvan/polyfonisen soittoäänen tilaaminen maksaa n 1€, melkein joka paikassa...

ai joo meinas unohtua, niissa taustakuvissa ei kai saa olla enempää värejä kuin 4096 tjsp. tai ainakin manuskassa sanotaan että noin monta väriä löytyy (mä kun luulin että niitä on vaan kolme....hehe)

Viimeksi muokattu:
asensin datasuiten mutta ei onnistunut silti. mä luulen että työkoneessa voi olla joku sulku. no tänään saan kaapeli niin kokeilen sillä.

siis kotikoneella...

noniin. ostin sitten kaapelin ja latasin ton pc suiten. kuvien siirto onnistuu hyvin mutta... ohjelma ei tunnista puhelinta mm. soittoääni ja tekstiviestien lähetys osiolla.

onko kellään vastaavaa kokemusta?

mistähän tää vois johtua?

en tiedä noista noksun softista sitten. mun xp:ssä ei ole toiminu ikinä mikään pc suite, ei 5510, 3650 eikä n-gagenkaan. itte ohjelma ei vaan löydä pulikkaa ei usb:llä, bt:llä eikä ir:llä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom