Tatuointiliikkeet-Joensuu+lähiympäristö

Ikä
34
Olisin uutta kuvaa ottamassa selkään ja kokoa sen verran, että alkaa hintavertailu liikkeiden välillä kiinnostamaan.
Elikkä mistä liikkeestä halvimmat tatuoinnit joensuusta tai lähiympäristöstä?
Otto taitaa olla yksi kalleimmista mutta tekee myös hyvää jälkeä. jukolan portilla on kuulema yksi, mutta hinta-laatusuhteesta en tiedä. Kiteellä kuului myös yksi astetta halvempi lymyilevän?
Antakaahan vähän tietoa muiden liikkeiden hinnoista ja kokemuksista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kuullut että toi mikä kiteellä on niin se olisi hyvä ja aikasta halpa paikka myös!Itse olen ottanut kaks tatskaa yhdellä tyypillä joka tekee hommiaan kotosalla ja ammattitaitoinen kanssa!Se on välillä tuurailemassa tuossa otollakin!Kyllä itse uskaltasin suositella häntä!

otto on paras ja luotettavin, ainakin maineeltaan. eikä ole itelläkään mitään valittamista. Halpa se ei ole, mutta mitä väliä jos laatu on hyvä?

Igorista oon minäkin kuullut pelkkää negatiivista, omia kokemuksia ei ole.

Ei ole tainnut igorin liikettä olla joensuussa enää vuoteen pariin....Itsellä on kokemusta Hell´s Road Tattoosta, eli tästä jukolanportin tattoomestasta sekä Otolta, ja kyllä lämpimästä suosittelen menemään Otolle hakattavaksi.
Kaveri joka tuurailee Ottoa, on kanssa ihan suht pätevä kaveri, ehkä hintalaatusuhteeltaan paras em.vaihtoehdoista, muttei tee kyllä aivan Oton tasoista jälkeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom