Tatuointi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MK87
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
37
Mitenkähän voisi vaikuttaa jos ottaisi tässä kesällä mustetta tuohon käsivarteen...
käsi kuitenkin leviää vielä aika rutosti, ni mitenkähän se voisi siihen vaikuttaa vai kannattaisiko vielä ootella..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais tulla väärään osioon tämä kö?

Sehän toki riippuu kuvasta, jonka ajattelit ihon alle neuloa. Tokihan ihon venyessä värit haalistuvat, mutta tuohon lääkkeenä voit aina käydä värjäyttämässä sitä uudestaan. Toistaalta, realistinen kuva voi kärsiä venytyksestä pahemminkin, varsinkaan kun ihosi ei välttämättä veny tasaisesti, vaan tietyistä kohdista enemmän kuin muualta. Lopputulos voi siis näyttää jälkeenpäin heikolta, joten jos tosissasi aiot vielä massaakin kasvattaa, niin kannattaisi varmaan antaa sen tatskan odotella hetkosen. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

Ai niin, puhumattakaan siitä että suurin osa pitää sitä k-18-rajaa. Ei siitä oikeastaan haittaakaan ole odotella pari vuotta, nimittäin taiteellinen makukin voi muuttua aika rankasti parissa vuodessa.

Originally posted by Sumeria
... Ei siitä oikeastaan haittaakaan ole odotella pari vuotta, nimittäin taiteellinen makukin voi muuttua aika rankasti parissa vuodessa.

Jep, ja tatuoinnit on mielestäni niitä ei-hetken-mielijohteesta - juttuja. Nimim. "mietiskelen pari vuotta ja jos vielä kiinnostaa, käyn ottamassa"

Itselläni tatuointi reidessä, nilkassa, olkapäässä ja vatsassa. Olkapään kanji oli ensimmäiseni (otin n. 3v sitten) ja se on ainut mistä haluaisin päästä eroon. Muita kannan hautaan asti.

Eli mieti, älä paina suorilta puljuun. Hyvä neuvo tulevaisuutta ajatellen on myös, etteivät (tulevat) tatuointisi näkyisi t-paidan alta. Tämä ei sitten ollut mikään moraalisaarna, kerroin vain jotta säilyisit.;)

Itse aloittelin koko asian mietiskelyn joskus 15-16-vuotiaana ja viime kesäkuussa kävin sitten hakemassa omani. Kuvan piirtelin itse ja kävin melkein saman tien sen hakkaamassa ihon alle. Sittemmin jatkoin sitä hieman, kuten näyttää kuva tässä:

http://www.ii2.org/user.php?nick=sumerland

edelliseen viitaten muuten todella kannattaa muistaa tuo T-paitasääntö. Eli kun valitettavasti esim. monille palvelualoille on mahdotonta päästä näkyvästi tatuoituna, on ehkä syytä miettiä kerran jos toisenkin minne sen kuvansa ottaa. Toisaalta, jos on mahdollisuus pitää pitkähihaisia paitoja aina työssään (tai tatuoinneilla ei ole väliä ollenkaan, esim. rakennustyömaat), voi periaatteessa ottaa vaikka forkkuihinkin (crossed my mind, too :P).

Mieti vielä pari vuotta, ettei tarvitse peitellä vanhoja kuvia uusilla - kuten minulle kävi.

En kyllä ollu aikeissakaan ottaa mitään ISOA vaan jonkun pienen (n 7cm) tohon olkapäähän/käsivarteen.:arvi:

Pienet tatuoinnit on muutenkin paljon kivempia kuin joku jumalaton systeemi jossain käsivarressa. Jos itse joskus otan, niin mieluiten joku pieni - skorpioni tms - nilkkaan. :)

Aiheesta on muuten pari muutakin threadia, kattelkaas niitä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom