Tatuointi-liikkeistä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herra V
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Niin, Olisi tarkoitus saada nahkaansa kuvio(ita) tässä syksymmällä. :hyper:
Niinpä kaipaisin teiltä mielipiteitä ja kokemuksia kyseiseltä saralta.
Eli mistä hankit tatuointisi ja oliko se kaiken kaikkiaan onnistunut operaatio?
Saitko hyvää palvelua? Ja minkä hintaisia tatuointisi ovat?
Tulipas paljon kysymyksiä :D
Niin ja viimeiseksi: mitä paikkaa suosittelisit?
*kiittää ja kumartaa* :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitosta Tomi, mutta selailin tuon jo aikaisemmin ja mielestäni se oli vähän vierestä oman aiheeni. :kippis1:

Minulle molemmat "hihani on tehnyt Turun Skincraftin edellinen omistaja Stephen Rossiter. Kaveri oli aivan mieletyön värien kanssa ja teki todella loistavaa työstä. Valitettavasti hyppäsi koneeseen ja lähti takaisin Uuteen Seelantiin. Turun tämän hetken paras tatuoija on mielestäni ehdottomasti Individual Inkin Lasse. Noista kuvien hinnoista vielä sen verran, että kun se kädessä kerran ikuisesti on, niin minä ainakin maksan mielummin vähän enemmän siitä, että se tekee ammattilainen eikä mikään nyrkkipaja.

Minulla on kuviini mennyt yhteensä noin 4000 - 5000mk eli 666 - 834 ekeä. Hintani ovat oikeaa hintaa aika paljon alempia, koska sain kuvieni hinnat ystävän hintaan. Palvelu oli välillä hyvää mutta joskus töistä vapaaksi ruinaamiani tatuointipäiviä piti perua Stephenin krapulan takia, mutta tämmöisiä ne taiteilijat joskus on.

Loppukaneettina suosittelisin Turusta vain ja ainostaan Individual Inkin Lassea.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom