Tatuoinnin valitsemiseen apua!

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen menossa ottamaan ensimmäistä tatuointiani kuukauden päästä. Haluaisin jonkin leijonan, liekkejä, tribaalin tai muun vastaavan mutta en ole vielä löytänyt mieleistä. Linkittäkää mielestänne hianoja n.10cm. korkeita kuvia! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota noi kaikki hauikseen niin oot kova ja katu-uskottava. Tatskat-ketjussa varmaankin kannattaa kysellä.

Hah.
Pistähän tonne tatskaketjuun kyselyt

Mutta älä nyt suotta muilta kauheesti kysele mikä kannattaa ottaa ja oot menossa kuukauden päästä, etkä vielä tiedä...
Ite oon mietiny ja hionu noin ja yli puolvuotta jokaista tatskaa mitä oon ottanu.

No ei sun kohta 15 vuotiaana tarvi viä mitään ottaa. Ota sitten kun oot sata varma. Tollanen suomileijona habassa voi ehkä tuntua parikymppisenä aika vituttavalta, mutta eihän se multa oo pois vaikka otat mitä ja minne...

Eli sitä mitä yritän neuvoa on se, että mieti vähän mitä otat. Itse ainakin kun otan haluan ottaa hienoja, uniikkeja ja näyttäviä tai todella merkitseviä, symboloivia tatuointeja elämästäni...

Suomileijona haukkaan. Omaperäistä, sanoisinko.. Toki saaha sitä ottaa mitä haluaa.

Liekehtivä suomileijona, ole hyvä!!

Voit olla varma ettei toista tämmöistä tule vastaan!

Mietinnän alla ois suomileijona haukkaan...

Ei kovin hyvä idea ihan jo sen takia, että suomileijona yhdistetään aika usein ulkomaalaisvihaan, mikä tuskin tuo tulevaisuudessa respektiä mistään suunnalta. Jos ei ole tarkkaa suunnitelmaa minkä haluaa, joku tribaali on aika turvallinen vaihtoehto (joskin hiukan tylsä ja mielikuvitukseton).

Mun tatuointi syntyi niin, että olin jo pitkään halunnut tatskaa -> menin liikkeeseen katsomaan kuvia ihan uteliaisuuttani ja n. puolen tunnin etsinnän jälkeen bongasin sellasen pienen ja kämäsen linnun jostain sivun alanurkasta. Ihastuin siihen ja tatuoijan kanssa muokattiin siipiä & pyrstöä hiukan, poistettiin värit ja avot, paperille syntyi täydellinen kuva. Hakkautin sen sitten parin viikon päästä. Ei kaduta, vaikka olikin aika ex tempore-juttu. Se kuva vaan iski niin lujaa.

Kannattaa mennä liikkeeseen katselemaan kuvia ihan kaikessa rauhassa.

Ei kovin hyvä idea ihan jo sen takia, että suomileijona yhdistetään aika usein ulkomaalaisvihaan, mikä tuskin tuo tulevaisuudessa respektiä mistään suunnalta. .

Onko totta et näin on?

Sellaisiakin ihmisiä on jotka yhdistää tatuoinnit vankilakundeihin ja rikollisuuteen tai yleiseen tyhmyyteen,koita siinä sitten rispektiä anella.

Jos siitä perinteisestä suomileijonasta pitää niin mikäs siinä.Kannattaa sitten vaikka perua koko aikavaraus jos et ajoissa keksi mieleistäsi tatskaa.

Jos oot nyt menossa ottaa sitä tatskaa sen takia että oot eka teiän porukassa ja sillä lailla kova ni kannattais nyt silti vättää se viel väliin ja koittaa keksiä jotain muuta

Tribaalit sunmuut niin nähtyä jne että tulee korvista ulos, ite jo pitkään miettinyt millasta tatuointia sitä hankkis ja

http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/music/disturbed/disturbed_3.jpg

ton lohikäärmeen mallista jotai mietin tai sitte jotai tekstiä mitä en teille kerro haahaa.

Mutta kyllä sen jotain omaperästä pitäs olla, sellasta että kun ihmiset sen näkee ni joko ne ei ymmärrä sitä tai sitte joku sairas tatuointi tai jotain, viimesin päähänpisto oli söpö vaaleanpunanen pupu miltä tulee suolet perseestä ja sillon paha mieli.

Jos oot nyt menossa ottaa sitä tatskaa sen takia että oot eka teiän porukassa ja sillä lailla kova ni kannattais nyt silti vättää se viel väliin ja koittaa keksiä jotain muuta
Viksu kommentti:dance:

Mieti kuule sitä kuvaa ihan kaikessa rauhassa. Se on sun kuvas eikä kenenkään muun. Jos joka toisella on joku tietty kuva niin ei välttämättä kannata mennä ja apinoida massan mukana. Ei vaan tajua tollaista ollenkaan, kai se sitten jotai kollektiivista yhteishenkeä nostattaa, hiphei. Eti ennemmin jotain yksilöllisempää ja sulle merkityksellisempää ja jätä perässätallaamiset ja kliseet tyhmemmille. Ja ei kannata käydä miettimään mitä muut ajattelee sun kuvistas. Antaa niiden ajatella. Jos tolle linjalle lähdet, niin löydät joka kuvasta jotain moittimisen aiheita. Ja lopuksi - tatska on ikuinen, tosin peitettävissä.

Onko totta et näin on?

Sellaisiakin ihmisiä on jotka yhdistää tatuoinnit vankilakundeihin ja rikollisuuteen tai yleiseen tyhmyyteen,koita siinä sitten rispektiä anella.

Jos siitä perinteisestä suomileijonasta pitää niin mikäs siinä.Kannattaa sitten vaikka perua koko aikavaraus jos et ajoissa keksi mieleistäsi tatskaa.

Tuohan kuvat kuitenkin mielikuvia helposti.
Multa kysytään jatkuvasti että oonko irkku/onko sukua irlannissa/jotain muuta irlantiasettiä, koska mulla on apila käsivarressa.
Ei mua silleesti haittaa, varsinkin kun apilan hakkaaminen ihoon ei liittynyt irlantiin mitenkään. Omatpa oli syyni :thumbs:

Olen menossa ottamaan ensimmäistä tatuointiani kuukauden päästä. Haluaisin jonkin leijonan, liekkejä, tribaalin tai muun vastaavan mutta en ole vielä löytänyt mieleistä. Linkittäkää mielestänne hianoja n.10cm. korkeita kuvia! :kippis1:

Katso nämä kymmenen jaksoa miami inkiä. Eiköhän noista joitain vinkkiä löydy.

Emmiä oo olevinaan kova jätkä kun otan tatuoinnin, en ees ymmärrä miks jotkut aattelee olevansa kovia jätkiä jos käy hakkuuttamassa itteensä kuvan. Ja sie ***** blle painu ******* :curs:

No joo ei välttämättä ollu parhaiten sanottu toi mun asiani, mut aattelin vaan ku ikää näyttää olevan vasta 15? et kannattais viel miettiä sitä asiaa, mut mikäs mä siihen olen sanomaa... Ainakin kaupoista löytyy kaikkia tribaalilehtiä ja kyllähän siellä liikkeessä kansioita ja kuvia on ja niitäkin saa sit muokattua omanlaiseksi

Ei mitään jellonia... Ota karppi, ja katu-uskottavuutesi nousee hujauksessa. Pohkeessa jees, mutta haukkarissa aina parempi.

Tytötkin tykkää enemmän! :whip:

Miks oot menossa ottamaan tatuointia, jos et vielä ees tiedä mitä meinaat ottaa?
Voi olla et tulee otettua joku, mitä katuu myöhemmin jos ottaa tatuoinnin, eikä oo miettiny sitä etukäteen kunnolla.

Miul on kyl jo pari tosi hianoo kuvvaa etittynä mut aattelin vaan että muut antais parempia vinkkejä. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom