Tatskat

Hyvinkäällä on yhdessä mestassa vuoden jono

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se on tommone eix ni eix ni :jahas:

dragon1.jpg

Joo ei tosiaankaan ole pitkä aika. Blue Dragonissa oli syksyllä 9 viikon jonot. Odottelin ihan kiltisti ja kyllä kannatti.
Ite menossa kohta puolin varailemaan, että saisin ennen shårtsikelejä. :D

Hyvinkäällä on yhdessä mestassa vuoden jono
Imagojono? :D Kuka ihme siellä tekee?

No Tattoo Hekassa, en kyllä ymmärrä miksi niin pitkä, ei todellakaan ihme jälkeä. Toisaalta ne tekee lävistyksiäkin, eikä tässä ihan lähettyvillä ole muita paikkoja(patsi pari muuta hyvinkäällä) Kai se on semmonen mesta missä lähikuntien porukka käy biletribaalinsa ottamassa. Itse suosin Blue dragonia.

No pari tuttua haki ajat tossa vajaa 8 kk vuosi sitten ja nytten vissiin ottamassa lähiaikoina, toinen vasta helmikuussa, eli ei nyt ihan vuoden:D mutta siis hear sayta

Nyt se sit on siinä. Eka tatska olkapäässä. Munkilla ja suhteilla pääsin viikossa tuolille, mutta just kun oltiin aloittamassa tätä, niin nuori pari tuli kysymään aikaa. Ekat vapaat maaliskuussa, ja nekin lyhyitä aikoja. Aikamoinen mäihä mulla kävi. :DKyseessä siis Blue Dragon punavuoressa. Pete sen siihen hakkas, ja ainakin nyt, n. 3 tuntia homman jälkeen oon kuvaan todella tyytyväinen. :worship:Katotaan sit kk päästä kun se alkaa olemaan "kunnossa". Nythän se on ihan koholla.

Kaikki vaan pelottelee että, tästä se lähtee.. Kuulemma kellään ei jää yhteen. :eek:

Nyt se sit on siinä. Eka tatska olkapäässä. Munkilla ja suhteilla pääsin viikossa tuolille, mutta just kun oltiin aloittamassa tätä, niin nuori pari tuli kysymään aikaa. Ekat vapaat maaliskuussa, ja nekin lyhyitä aikoja. Aikamoinen mäihä mulla kävi. :DKyseessä siis Blue Dragon punavuoressa. Pete sen siihen hakkas, ja ainakin nyt, n. 3 tuntia homman jälkeen oon kuvaan todella tyytyväinen. :worship:Katotaan sit kk päästä kun se alkaa olemaan "kunnossa". Nythän se on ihan koholla.

Kaikki vaan pelottelee että, tästä se lähtee.. Kuulemma kellään ei jää yhteen. :eek:
:kuvia:

Harvemmin se kyllä jää, ainakaan itellä ei jäänyt. Tuli ensmäinen ja sit suunniteltiinki jo toista. Kolmas on mielessä ja kuva valmiina mut en oo saanu aikaseks vielä mennä "neulottavaks".

Mistä ootte hommannu kuvat? ihan liikkeen valikoimasta vai? Kukaan koskaan tilannu esim. http://www.tattoojohnny.com

Mielessä valmiina idea --> etsitään netistä sopivia kuvia, printtausta, leikkaa - liimaa - rakentamista, päälle piirtämistä, photaria, tatskaajan kanssa konsultointia, lisää piirustelua, photarilla piirustelua, viimeinen silaus tatskaajalta --> iholle.

En ottaisi valmista kuvaa ihan heti, ainakaan mistään katalogista. Ei johdu niinkään siitä, etteikö jollain muulla voisi olla samantapainen kuva kuin mulla kuin siitä, että ei noissa ole sellaisia mitä haluan.

Idea päästä/netistä, esimerkkikuva netistä, leikkaa liimaa ja photoshoppaa omanlaiseksi / pyydä tatskaaja tekemään customoitu. Ite olen näitä viimeisimpiä virityksiä rukannu ensin itse valmiista mallista (photoshop tai vastaava) sitten vienyt kuvan tatskaajalle joka taas vuorostaan muuttaa sitä oman näkemyksen mukaisesti -> custom tattoo.

Minun piti laittaa joulukuun 18 päivä tatuointi, kävin hakemassa ajan tuccapajasta ja näytin henkkarit jne.. Olin sillon vielä 16 muttako menin 18 päivä laittamaan ja tatuoida kertoi ettei suostu laittamaan ala ikäselle. Sitten siinä kyselin että miksi mulle annettiin ajat ja kaikki (oli äispä mukana) niin se selitti että ne antaa ajan mutta se päättää jos laittaa. Kesällä kokeilen jossaki käydä laittamassa tai sitten kaverin isä voi laittaa vanhalla tyylillä. Kyllähän sitä kai vuoden vielä jaksais oottaa siihen täyteen ikään ja katsella sillä aikaa tatuointeja.:)

Mulla on hiljattain syttynyt kutina, että vois harkita tatskan ottamista. Aihekin alkaa olla jo työn alla.
Mitäs kaikkia noita erilaisia symboleja on perinteisesti käytetty tatuoinneissa? Täytyisi löytää ukkosta kuvaava symboli. Tähän mennessä Kanjista on löytynyt pari varteenotettavaa vaihtoehtoa.

thunder-2.jpg

thunder-5.jpg

Tähän mennessä "suurin" projekti puolivälissä, 3/4-sleeve. Japanilaista kuviota, black/grey-värityksellä. Ens kuun alussa pitäis olla valmiina...

Mä oon pidempään jo halunnu sellasen agressiivisen mustan pantterin.. Oon selannu hemmetisti noita tatuointiliikkeitten sivuja ja googlen kuvahaulla mestoja muttei oo vielä mieleistä löytynyt. Kun löytyy silmää miellyttävä kuva, niin sitten sellainen hakataan kroppaan..:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom