Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keskiviikkona seilaan rapakon toiselle puolelle vähän värittämään selkää! Pikkusen ehkä jännittää, tehdään yhdellä sessiolla, ja kuitenkin suhteellisen iso kuva tulossa.. Ihan suomalainen tekijä kyllä on, on vaan pikkusen halvempaa tuolla tehdä kuin täällä.. :) Kauan joutui tätäkin tuumailemaan, mut kerranhan täällä vaan eletään. Ehkä semi-kliseinen, mutta tämän jälkeen on sitten "juuret aina mukana". Uniikki kuva kyllä tulossa.

Ink Masters uusintoja katsoessa ei voi kun ihmetellä miten taitava jätkä tuo Shane O'Neill voi olla. Mulkuhko tyyppi, mutta noilla taidoilla antaa olla vaan. Ihan helvetin hienon graffitin veti kokenutta graffititaiteilijaa vastaan vaikkei ollut koskaan pitänyt pönttöä edes kädessään. Ja muutenkin, nuo muotokuvat. Huhhuh. Pääsisipä joskus äijän neulan alle.

2_1.jpg

3_8.jpg

bigshaneoneill6.jpg

vincent.jpg

9800c69f179a1bcc898b085ab1e1f365.jpg

8991290-large.jpg

Hieno. Erottaa vähän kauempaakin mitä tuossa on. Monessa "hihassa" on vikana se, että on niin pientä suttua että näyttää muutaman metrin päästä pelkältä mössöltä.

Itsellä oli tarkoituksena ensi kesänä ottaa selkään geometria-tyylistä tatuointia, suunnitelma pysynyt suurinpiirtein samana jo aika kauan aikaa. Mitenköhän hyvin kestää aikaa sellainen suhtkoht pikkutarkkaa jälkeä sisältävä tatuointi? Varjostuksia tms ei kuitenkaan tulisi hirveästi. Kukahan suomalainen tatuoija osaisi tehdä tarkkaa jälkeä? Hieman tämäntyylistä siis olen miettinyt: Juan Salvarredy | Tattoos | Blackwork | Ink

Itsellä oli tarkoituksena ensi kesänä ottaa selkään geometria-tyylistä tatuointia, suunnitelma pysynyt suurinpiirtein samana jo aika kauan aikaa. Mitenköhän hyvin kestää aikaa sellainen suhtkoht pikkutarkkaa jälkeä sisältävä tatuointi? Varjostuksia tms ei kuitenkaan tulisi hirveästi. Kukahan suomalainen tatuoija osaisi tehdä tarkkaa jälkeä? Hieman tämäntyylistä siis olen miettinyt: Juan Salvarredy | Tattoos | Blackwork | Ink

Mä ainakin suosittelen erittäin lämpimästi Rossin Anttia Jyväskylän Fireline Tattoossa. Toki tämä mun kuva on jo monta vuotta ollut valmis, mutta laitanpa nyt kuvan mun tytöstä, kun oli vielä pelkät viivat tehtynä. Rossi teki kyllä tosi tarkasti ja huolella työnsä, enkä ois voinu parempaa toivoa. :)

mucha.jpg

Mä ainakin suosittelen erittäin lämpimästi Rossin Anttia Jyväskylän Fireline Tattoossa. Toki tämä mun kuva on jo monta vuotta ollut valmis, mutta laitanpa nyt kuvan mun tytöstä, kun oli vielä pelkät viivat tehtynä. Rossi teki kyllä tosi tarkasti ja huolella työnsä, enkä ois voinu parempaa toivoa. :)

katso liitettä 106493
Upea!! Saman taiteilijan kuvaa oon itekin aatellu tohon toiseen käteen.. Ei sulla olis valmiista kuvaa?

Upea!! Saman taiteilijan kuvaa oon itekin aatellu tohon toiseen käteen.. Ei sulla olis valmiista kuvaa?

Tää on nyt aika huono kuva viiden vuoden takaa ja on tuossa ihan vastanakutettu eli ei nyt ihan anna oikeeta kuvaa. Mun kamera lähti reissaamaan velipojan mukana Amerikkaan, niin en saa tähän hätää parempaa otettua. Mutta niin, mustaharmaahan siitä tuli, joskus harmittaa ettei tullut värillisenä sitä otettua, mutta toisaalta noi mustaharmaat on ehkä kuitenkin enemmän mun juttu. :)

mucha2.jpg

Ai ssuatana, tais jäädä hetkeks tatuointihaaveet kun joutuu tatskarahaston käyttämään työvälineisiin kovassa rahapulassa, onneks maksavat sentään itsensä takas että vielä tän talven sisällä vois saada leimaa.

Onko kokemuksia Lahdesta Otherside Tattoon Tonyn taidoista? TV:ssä tekee ainakin tyylikästä jälkeä. Onko kovat jonot, kun on sen verran esillä oleva tekijä kyseessä?

mikä tuo hels inkissä esille tullut paranttelu metodi kylmää..kuumaa..kylmää.. kuumaa jne.. on? Kattellut parentelu ohjeita studioitten sivuilta, eikä ole tullut vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom