Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä hinta tuommoslle puolikkaalle rinnalle suunnilleen tuloo?
Ink Masters uusintoja katsoessa ei voi kun ihmetellä miten taitava jätkä tuo Shane O'Neill voi olla.
Löytyy noita lähempääkin. Lasselle vaan jonotteleen.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.184857378240611.48349.184791851580497&type=3
Itsellä oli tarkoituksena ensi kesänä ottaa selkään geometria-tyylistä tatuointia, suunnitelma pysynyt suurinpiirtein samana jo aika kauan aikaa. Mitenköhän hyvin kestää aikaa sellainen suhtkoht pikkutarkkaa jälkeä sisältävä tatuointi? Varjostuksia tms ei kuitenkaan tulisi hirveästi. Kukahan suomalainen tatuoija osaisi tehdä tarkkaa jälkeä? Hieman tämäntyylistä siis olen miettinyt: Juan Salvarredy | Tattoos | Blackwork | Ink
Upea!! Saman taiteilijan kuvaa oon itekin aatellu tohon toiseen käteen.. Ei sulla olis valmiista kuvaa?Mä ainakin suosittelen erittäin lämpimästi Rossin Anttia Jyväskylän Fireline Tattoossa. Toki tämä mun kuva on jo monta vuotta ollut valmis, mutta laitanpa nyt kuvan mun tytöstä, kun oli vielä pelkät viivat tehtynä. Rossi teki kyllä tosi tarkasti ja huolella työnsä, enkä ois voinu parempaa toivoa.
katso liitettä 106493
Upea!! Saman taiteilijan kuvaa oon itekin aatellu tohon toiseen käteen.. Ei sulla olis valmiista kuvaa?