Tatskat

Tulipa taas eilen 3,5 h istuttua raapusteltavana. alkaa olla kaula aika värin peitossa jo..:)
Kaasupäille kysymys: nopeuttaako deca kuvian parantumista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
selässä susi, rintalastassa lepakko, oikeassa kädessä 13pääkalloa allekkain(melkein olkapäästä - ranteeseen asti) sekä alimpien kallojen vieressä rotta, oikeassa olkapäässä hämähäkinseitti ja kämmenselässä seitti ja hämis

http://www.zombietattoo.fi/gustavkuvat/lettering/lettering.html Zombie Tattoon Gustavilla on oikeen pähee käsiala. En ole noita fontti sivustoja katsellut, mutta voisin veikata että noi tekstit on suurimmalta osalta rakennettu ilman mitään valmis fontteja.

Itse olen ymmärtänyt tatuoijan käsialasta puhuttaessa, sitä kuinka tatuoija käyttää ääriviivoja ja minkälaista tekniikkaa värittämisessä ja varjostuksissa käytetään. Silloin kun artistilla on vapaus toteuttaa kuva omalla tavalla saman referenssi kuvan lopputulos näyttää aivan eri artistien toteuttamana aivan erilaiselta, vaikka tyyli (old school, b/g, yms.) olisi sama. Tottakai jos pitää tehdä 1:1 malli kuvan kanssa niin silloin sitä käden jälkeä ei niihin kuviin tule.

Missä paikassa toi ylemmän linkin Lady- tekstin tatuointi on? :D
Mäkin ihmettelin, wtf? Jos toi on alaselkää, ni morjens! Ihan kivat jenkkikset :D Mut tosiaan jos tatuointigallerioita selailee, ni joka toisella pullottaa kunnon läskit kyljissä, siis jos alaselkää kuvataan..

Joo jos toi on selkä niin en henk.koht. ihan välttämättä olisi tommoseen paikkaan ottanut tommosta tekstiä. Toisaalta monikaan ei varmaan olis ottanut niitä kuvia mitä mulla on, saatika niihin paikkoihin mihin mä oon ne ottanut :D Pääasia kai, että itse on tyytyväinen.

Mäkin ihmettelin, wtf? Jos toi on alaselkää, ni morjens! Ihan kivat jenkkikset :D Mut tosiaan jos tatuointigallerioita selailee, ni joka toisella pullottaa kunnon läskit kyljissä, siis jos alaselkää kuvataan..

Joo ei tolla muffinssivartalolla ja selkätisseillä+etupepuilla voi mitenkään ottaa mitään "Lady" tatskaa, ainakaan tohon muffinssin kylkeen :D Mut tollasiahan ne tramp stampit on tai ainakin tollasessa "kropassa"

Ens keskiviikkona päättyy taas puoli vuotta kestäny odotus :D Jos sitä viimestelis ton hanskan vaikka vähän isommalla monsterin silmällä :b

selässä susi, rintalastassa lepakko, oikeassa kädessä 13pääkalloa allekkain(melkein olkapäästä - ranteeseen asti) sekä alimpien kallojen vieressä rotta, oikeassa olkapäässä hämähäkinseitti ja kämmenselässä seitti ja hämis

Laitas kuvia... Kiinnostavan kuuloista.

Eilen tehtiin sit kuvaa.. Suunnittelua pari tuntia ja itse asiaa 2.5h. Jatkuu ensi tiistaina. Kirjainten viimeistelyä ja varjostukset. Varjostukset tekee sen kuvan. Nyt rinnassa on kolme pillun muotoista aluetta, joiden sisällä on tekstiä :D

Ideana on siis, et teksti tulee ihon alta. Idea toteutuu ! :thumbs: .. alle yksi photorealismi. Ylhäälle kristillistä matskua..

http://www.zombietattoo.fi/gustavkuvat/lettering/lettering.html Zombie Tattoon Gustavilla on oikeen pähee käsiala. En ole noita fontti sivustoja katsellut, mutta voisin veikata että noi tekstit on suurimmalta osalta rakennettu ilman mitään valmis fontteja.

Itse olen ymmärtänyt tatuoijan käsialasta puhuttaessa, sitä kuinka tatuoija käyttää ääriviivoja ja minkälaista tekniikkaa värittämisessä ja varjostuksissa käytetään. Silloin kun artistilla on vapaus toteuttaa kuva omalla tavalla saman referenssi kuvan lopputulos näyttää aivan eri artistien toteuttamana aivan erilaiselta, vaikka tyyli (old school, b/g, yms.) olisi sama. Tottakai jos pitää tehdä 1:1 malli kuvan kanssa niin silloin sitä käden jälkeä ei niihin kuviin tule.
Kiitos. Ja olen samaa mieltä käsialasta kanssasi. Mutta käsiala koskee myös tekstejä, tosin kahdessa merkityksessä.

Nättiä, niin nättiä!

898602137.jpg

Siitä se sitten lähti. Ette tästä sen enempää selvää saa, mutta kuitenkin vähän perspektiiviä kokoluokasta. Kuva menee siis koko käden ympäri ja loppuu tuonne takaolkapään ja ylärinnan viereen. Kynien väriä jäi vielä ihoon, kun en suihkussa hangannut yhtään. Haihtuvat siitä sitten itekseen pois.

katso liitettä 74839

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom