Tatskat

Voi jessus mitä kuvia!!
Img149072_DSC04984.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jooh tribaali on aika 90's imo, ja sitten se vituttaa jos se on täysin musta, kun sitä ei sitten helposti enää peitetä varsinkin jos on nero ja vetää selästä ja jatkaa käteen saatta 30v:nä vituttaa..
Jokasen oma-asia tietty mitä ottaa mutta en lähtis ite koskaan ottaa tribaalia ainakaan kovinpienestä hinnasta :D
Keksi joku "omalaatunen" idea ja lähe siitä toteuttaa mieti että mikä vittu olis mahtava kuva ja mee keskustelee tatuojan kanssa äläkä ota catalogia käteen ja osota että mä haluun ton mun poskeen.

Guido .. Just asiallinen kuva, mut aika iso :D

Jooh tribaali on aika 90's imo, ja sitten se vituttaa jos se on täysin musta, kun sitä ei sitten helposti enää peitetä varsinkin jos on nero ja vetää selästä ja jatkaa käteen saatta 30v:nä vituttaa..
Jokasen oma-asia tietty mitä ottaa mutta en lähtis ite koskaan ottaa tribaalia ainakaan kovinpienestä hinnasta :D
Keksi joku "omalaatunen" idea ja lähe siitä toteuttaa mieti että mikä vittu olis mahtava kuva ja mee keskustelee tatuojan kanssa äläkä ota catalogia käteen ja osota että mä haluun ton mun poskeen.

Ei kukaan tuntemani ammattitaitonen ja arvonsa tunteva taiteilija tee kuvaa mistään kataloogista tai esim kun viet sille kuvan että "haluun just tälläsen" parempi jälkikin tulee kun tatskaaja saa itse suunnitella uniikin kuvan just sulle :)

Tatuoinnin ottamisen halu on kova, mutta olen ehkä itse ongelmana sille. Kuinka tarkkoja oikeasti olette mitä hakkaatte itteenne? 1-2v on nyt mielessä pyöriny enemmän ja vähemmän ja paikka/tatuoinnin koko alkaa hahmottua, toisaalta pidän ihan hyvänä kunnon suunnittelua, koska kuvasta pitäisi todellakin tulla uniikki ja täydellinen. Eikä kyse ole nyt mistään pienestä postimerkistä pohkeessa. Eli onko täällä myös todella kriittisiä ihmisiä jotka todella ovat yllättyneet lopputuloksesta?

Itse olen yllättänyt monesti siten, että mulla on ollut visio siitä kuvasta päässä. Mutta sitten artisti on väsännyt sen ihoon vielä 100x siistimpänä kuin olisi koskaan osannut kuvitellakaan.

Ite funtsin ihan samaa tosta että mielessä on jotain ideoita mutta ei tarkkaa hahmotusta että mikä sen kuvan pitäis olla. Tarkotuksena olis ottaa tonne epäkkäs/olkapää/kaula alueelle tatuointi jossa on kirjoitusta mutta päähuomio olisi kumminkin kuvassa. Sama juttu forkkuun. Miten tollasenkin "vision" perusteella leimaa itsensä sitten. Netistäkin löytyy yleensä letter tatuointeja ja sitten kuvia mutta ei niiden yhdistelmiä.

Miltäs tällainen Sabina Kelley tyylinen näyttää muiden silmään? Mikähän siinä on että kun näkee hyvännäköisen tatskan niin se on naisella, joko tatuointi on gay tai minä.

Sabina_Kelley__3_.jpg

Toinen
elbow_2_large.jpg

Menis ilman värejäkin, ei olisi niin räikeä. Tollanen skulls & flames ilman tota kärmestä.
P7200307_large.jpg

Edit. Uskaltaisko tuollaisen koko sleeven laittaa värillisenä ettei käy niin kun on käyny noiden tribalien kanssa, kukaan niitä ei nykyään halua ja niille kellä niitä on niin nauretaan.

Ihan vitun jees omasta mielestäni noinkin värikäs kuva. Onneks ite oon ottanut käsiin reilusti väriä, paljon paremman näkönen kuin musta-harmaa.

Itselläni tykkään B&G:stä enemmän, mutta ei noissa värikuvissakaan ole vikaa. On mulla ehkä pikkurillin kynnen verran punaista.

Nyt miettinyt, jos tohon ranteeseen pistäsi jotain, mikä saisi painamaan eteenpän, kun itsellä luovuttaminen tuppaa olemaan liian helppoa. Jotain "never give up" on nähty, klisee ja paska. Mahdollisesti päätynyt tälläiseen ja Black Label Society fanina sopisi hyvin:
http://blacklabelsociety.shop.bravadousa.com/Product.aspx?pc=BGAMZW157
Lyhenne "Get/getting it fucking done" Mahdollisesti pelkät kirjaimet tai sitten pääkalloineen.

Jos kerrankin menisi niin, että juuri luovuttamisen hetkellä katsahtaisi tuohon ja miettisi, että vitut luovutan :D

Huomenna tulee lisää kuvaa :D

Hitto, pitäis päästä varaamaan se seuraava aika, kun joutuu kuitenkin sitä taas odottamaan niin pitkään ennen kuin pääsee neulan alle. Projekti onkin mielenkiintoinen, eikä malttais odottaa.

Vihdu, pitäis melkein syksyn/talven aikana saada perse/takareidet ja toinen kylki duunattua. Ei nappais, eikä oo rahaakaan, mutta ei tätä keskenkään vois oikein jättää. Perseen värityttäminen ja parantelu ei kyllä nappais ei sitten yhtään. No, kai sekin on koettava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom